Obecny czas: Czw Gru 05, 2019 3:45 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 61 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: [EDH] Reaper King
PostWysłany: Pon Lip 25, 2011 7:53 pm 
Planeswalker
Awatar użytkownika

Dołączenie: Pon Lip 07, 2008 11:00 pm
Posty: 3060
Miejscowość: Warszawa Posty: 14567
Hejka,
Image
czytajcie dalsze posty

_________________
Spoiler:


Ostatnio edytowany przez smierc Pią Gru 23, 2011 9:42 am, edytowano w sumie 2 razy

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: [EDH] Reaper King
PostWysłany: Pon Lip 25, 2011 8:47 pm 
Enchanter
Awatar użytkownika

Dołączenie: Wto Mar 25, 2008 12:22 pm
Posty: 269
Jak grasz Kingiem to wsadź Rite of Replication. Taki fajny tech, z kickerem rozwala tylko 25 permanentów.

EDIT: Fail, nie zauważyłem że wcisnąłeś go pomiędzy Leylina a Sakashime

_________________
Kartelek napisał(a):
Zgadzam się, Wizard nie jest intuicyjny, ale 70% polskich graczy z niego korzysta od lat, więc są już tak do niego przyzwyczajeni, że nawet jeśli draw to by była kombinacja 6 klawiszy w rytm Final Countdown, do by uznali ją za intuicyjną ;p


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: [EDH] Reaper King
PostWysłany: Wto Lip 26, 2011 10:52 am 
Moderator

Dołączenie: Wto Kwi 07, 2009 9:27 pm
Posty: 760
Miejscowość: Kraków
Tak sobie mysle, ze przydalby ci sie - tutor po twoj silnik i czasem moze troche namieszac na stole. Jest jeszcze , ale to juz jest tylko tutor.

_________________
Cytuj:
Patologia sensem życia


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: [EDH] Reaper King
PostWysłany: Wto Lip 26, 2011 5:10 pm 
Planeswalker
Awatar użytkownika

Dołączenie: Pon Lip 07, 2008 11:00 pm
Posty: 3060
Miejscowość: Warszawa Posty: 14567
dalsze posty są ważen

_________________
Spoiler:


Ostatnio edytowany przez smierc, Pon Sie 13, 2012 1:50 am, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: [EDH] Reaper King
PostWysłany: Wto Sie 16, 2011 8:00 am 
Planeswalker
Awatar użytkownika

Dołączenie: Sob Lis 29, 2008 12:05 am
Posty: 4450
Miejscowość: BB / Wrocław
zdarzyło ci się już że przeciwnik zabił cię twoim własnym eye of the storm?

_________________
No gods or kings. Only Man.
---
What fun is there in making sense?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: [EDH] Reaper King
PostWysłany: Wto Gru 13, 2011 10:33 pm 
Planeswalker
Awatar użytkownika

Dołączenie: Pon Lip 07, 2008 11:00 pm
Posty: 3060
Miejscowość: Warszawa Posty: 14567
Nadchodzi wersja ostateczna, wszystko napisane w tym temacie wcześniej jest nieważne.
Teraz jest to deck na rzucaniu czarów.


Commander:

- 3 scarecrowy+ wystarczą.


Landy: 37
5 truali z alary
5 vividów z lorwyna



:)


3x Plains
3x Mountain
4x Forest
4x Island
4x Swamp

- kiedyś było to Oboro, bo niby dobrze działało z enchantmentami, ale i tak nigdy nie musiałem sobie wracać niczego na rękę. Teraz jestem ciekaw, jak sprawdzi się ta karta.


Miało być tanio, ale problemów z kolorami z reguły nie mam. Można by dodać i to chyba tyle. Dużo basiców z racji tego, że dużo tu akceleracji i co najmniej 3 z każdego typu muszą być.


Talia:
Akceleracja:






- także CA w mid/late game








Jeszcze nie licząc Rhystic Study, to by były moje wszystkie mainstreamowe karty. Tej akceleracji musi być dużo, bo prawie zawsze mam dość czarów, żeby się cały wytapować. Ostatnio zauważyłem, że mam trochę za mało kart za 1 i 2, więc prawdopodobnie wymienię harrowa i search for tommorow coś tańszego.


Czym zabijam:
- nic specjalnego, ale czasem niszczy permanent
- miło się tym gra, często robi szalone rzeczy

- nawet jak nie robię alpha striku, to za ponad 20 wchodzi łatwo
- jeszcze nie widziałem w akcji, ale powinno działać
- nawiększy i do tego ma trample
- ma evasion. Można zamiast tego grac na albo .

- często umożliwia wygrane w 9. turze, poza tym jest najbardziej uniwersalny i nie ma musi siedzieć na stole do następnej kolejki

Jako że strategia nie sprowadza się do skombienia w 1 turze, ale czary rzucamy zwykle cały czas, to kilka sztuk point removalu nie robi nam większego problemu. No i często da się zabić jednego lub kilku graczy zaraz po mass removalu, gdy nie odbudują sobie stołu.


Maszyna:

- pomimo drawbacku, są najlepszym CA w magicu. Często mogę się wydeckować koło tury 12 i wcześniej, więc muszę grać na tasowanie grobu. Rzeczy z cascade i akceleracja bardzo to wszystko napędzają, więc bywa, że niedługo po wystawieniu tego rzucam ciągle po 5 czarów i więcej. Do tego dochodzą jeszcze ulepszenia, o których zaraz.

- najsilniejsza karta w talii, bo rzuca dziesiątki instantów i sorcerów. Nie ma u nas nic, co by zepsuło plan gry po skopiowaniu przez przeciwnika, a wystawienie tej karty zazwyczaj oznacza szybkie zwycięstwo, szczególnie z różdżką sfinksa.
- najfajniejsza karta w magicu
- średni, ale pasuje
- robi cuda nawet jak na stole nie ma niczego. Storm 2 jest dostać śmiesznie łatwo, a i wtedy jest całkiem dobre, chociaż zazwyczaj robi o wiele więcej.
- średnie, ale śmieszne
- kolejna losowa karta. Czasem uda się to zagrać kilka razy i robi się naprawdę dobre
- z Eye of the Storm zagrywa wszystkie sorcery i instanty z library




- wszystkie w pewnym sensie 3 pasują do tematu talii, a z eye of the storm zaczynają mi dobierać pełno kart


Czary z cascade:

Nie gram tylko trzema, bo nie robiły zupełnie nic albo były za drogie jak na swój wpływ na grę.
- mój ulubiony, bo po śmierci go ciągle dobieram z null profusion
- wydaje się średnie, ale na początku wypada z niego coś przydatnego, a później może dodać sporo życia
- dopiero niedawno go dodałem, a od razu wygrał mi grę. Jednak ten flying ma spore znaczenie, a że jest niedrogie, to na początku zawsze wypadnie z niego coś ciekawego.

- największą zaletą tej karty jest to, że jest instantem
- coś wspaniałego, a z eye of the storm kopiuje się pełno cascade i często zagrywa się przy okazji mnóstwo czarów. Z samym eyem jest 2x cascade, z którego może wylecieć kolejny czar i dorzucić kolejnego blasta i cascade.
- podobnie jak wyżej
- nawet to się czasem przydaje

Dużo takich średnich kart, które w zwykłej grze niby nic nie robią, a tak naprawdę wszystko się naprawdę przydaje. Najmniej bloodbraid elf, ale samo zagranie go ma już kilka zalet.


Inne czary:
- jest całkiem nowa, ale bardzo ją polubiłem. Jak i tak mamy zrzucić karty do rozmiaru 2, to po prostu je zawieszamy na 4 kolejki po taniości. W dodatku na początku i tak wiemy, że nie wszystko uda nam się zagrać z samych landów przez 4 tury, więc slot bardzo dobrze zagospodarowany.
- nieźle nas napędza

- najlepsze z nexusem i tanim czarem


- z enchantmentami robi o wiele więcej, niż ktoś by się mógł spodziewać

- dobra odpowiedź na sweapery, bo mamy dużo enchantmentów i artefaktów

- pełno zalet, czasem nawet przydaje się, żeby dać haste naszemu potworowi

- kopiuje generała

- dodałem go niedawno, ale spisuje się nieźle. Przede wszystkim liczy się ta nieblokowalność, ale pierwsza umiejętność przydaje się też jako , jako reset reliquary tower po wejściu null profusion, jako ochrona przed mass removalem itd.


- naszych największych finisherów to i tak nie boli



Jak widać, gram tu samymi fajnymi kartami. Tak w zasadzie tę talię złożyłem- na początku dałem tutaj to, co najbardziej lubiłem i wyszedł mi całkiem niezły potwór z olbrzymim czynnikiem losowości i dający najwięcej zabawy ile to w commanderze możliwe :) Zamieniło się to z czasem w poniekąd combo-deck, jednak na pewno nie jest to pasjans i gier, w których mam jakiś nieskończony łańcuch czarów, jest góra 2-3%. Mimo to wygrywam większość gier i preferuję fair-play, więc nie niszczę przeciwnikom landów, nie ganguję z innymi jednej osoby, tylko gram normalnie.

Nigdy nie dodam takich rzeczy jak czy , bo to byłoby bez sensu. Można co prawda trochę kombinować przy tym buildzie, chociaż uważam, że jest już skończony i pozostaje jedynie zabawa z jakimiś dodatkami albo skupienie się na jednym aspekcie kosztem stabilności. W przyszłości na pewno dojdzie maelstromowa legenda z 2 cascade, a tak poza tym nawet nie wyobrażam sobie dodawać tu czegokolwiek, nawet drogiego, poza dualami i feczami. Mój stosunek do tutorów pisałem już tu i ówdzie wielokrotnie i nic nie zmieni mojego stanowiska, że tylko psują highlandera, szczególnie w multicolorowych deckach.

No... nie jest to konstrukcja z najwyższej półki i nigdy nawet taką nie zagram, ale radzi sobie świetnie z każdego rodzaju przeciwnikami.

Jedna gra jest na youtubie (trochę starsza wersja), żebyście posłuchali mojego dziwnego głosu i zobaczyli, że to faktycznie może działać.
część 1
część 2
część 3
część 4


Chętnie odpowiem na Wasze pytania, pomogę zrobić coś podobnego albo doradzę jak zrobić dobre spagetti.

_________________
Spoiler:


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: [EDH] Reaper King
PostWysłany: Wto Gru 13, 2011 10:47 pm 
Administrator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Czw Lut 25, 2010 11:23 pm
Posty: 9785
Miejscowość: Warszawa
Uwielbiam ten deck. Tak powinno wyglądać EDH. :) R-ki za 2 złote i comba oparte o artefakty i enchatmenty za 7 many. Oł je!

_________________

Image IZZET LEAGUE | Image JESKAI WAY | Image SĘDZIA L2



Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: [EDH] Reaper King
PostWysłany: Pią Gru 23, 2011 9:48 am 
Planeswalker
Awatar użytkownika

Dołączenie: Pon Lip 07, 2008 11:00 pm
Posty: 3060
Miejscowość: Warszawa Posty: 14567
Nagrałem nowy mecz :D
Warto obejrzeć, bo tym razem wszystko jest dużo szybciej i gra wygląda zupełnie inaczej, niż poprzednia!
część 1
część 2

_________________
Spoiler:


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: [EDH] Reaper King
PostWysłany: Pią Gru 23, 2011 10:40 am 
Moderator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Pon Kwi 12, 2010 10:58 am
Posty: 8173
Miejscowość: Wrocław
smierc napisał(a):
Nagrałem nowy mecz
Warto obejrzeć, bo tym razem wszystko jest dużo szybciej i gra wygląda zupełnie inaczej, niż poprzednia!
część 1
część 2

Dobry materiał. Ładne gry. Ps. Ten Steel Hellkite za 0 to był mocarny błąd u przeciwnika xD

_________________
Pauper Rewolucja - Najlepsza Strona Paupera!
Wytrwaj. Przez wytrwanie wzrastaj w siłę.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: [EDH] Reaper King
PostWysłany: Czw Lut 16, 2012 2:44 am 
Planeswalker
Awatar użytkownika

Dołączenie: Pon Lip 07, 2008 11:00 pm
Posty: 3060
Miejscowość: Warszawa Posty: 14567
Najlepsza :14: :15: :t: :6: :16: :9: :9: wersja :13: :11: :11: :8: :8: :15: :4: :g: talii do coera:

Landy podobne jak poprzednio, ale z basiców:
2 p
4 swamp
2 mou




w sumie 34, ale do tego jeszcze "tapduale": , , - działają przyzwoicie, bo kipnąć rękę ogólnie nadal mamy bardzo łatwo, ale dodatkowo powiększają finisherów i wychodzą z umiejętności/czarów wrzucających darmowe nonlandy. Raz na jakiś czas może się zdarzyć zablokowanie cascade na coś droższego, wiadomo, ale nadal mamy dobry deal w większości przypadków.


Resztę wypiszę już po kolei, bo sporo się zmieniło:

:0:
Wywaliłem jednak. Na jego miejsce bezpośrednio weszło , bo z tego drugiego jest akurat jakiś pożytek z eyem na stole, ale ogólnie nawet jest lepszy z nowym curve itd.

:1:
- wywaliłem vensera i a, bo jednak to karty za kilka $ hehe. Tak naprawdę tamte karty mi się szybko znudziły, a to wymaga czasami mocniejszej kminy, bo bywa, że warto zepsuć całego brilliant ultimatum dla głupiego wtasowania, no co grę (taką ekstremalną) muszę na to uważać, żeby nie wystawić stapowanemu, nie zdiscardować itd. czyli kurwa zabawa na całego
- nie spodziewalibyście się, ale często liczę np. do 17 w manie i wychodzi mi, że nie mogę się skręcać z kolejnymi akceleracjami, bo many brak ;///////////////////// Brzmi bardzo sytuacyjnie, ale tak naprawdę póki mamy karty w ręce, to nas nieźle napędza. Ostatnio polepszyło się CA i póki co jestem zadowolony z tej karty. Nawet przed zamianą zawsze wirtualnie miałoby lepszy efekt niż luźny slot, który w końcu ustąpił temu miejsca. No a tak poza ogólną synergią, to dobrze działa z .



:2:

- nowy nabytek... ogólnie myślę, że można sobie pozwolić na bezkolorową akcelerację, a w późniejszych fazach ten cantrip może się przydać. W podobnym czasie wywaliłem , bo to była zwykle strata tury po nic.
- doskonała karta do themu :::--D smażymy, póki są czary na ręce i w końcu wykopujemy co nam się żywnie podoba
/*- niesamowita karta, jak się nad tym bardziej skupić. Ostatnio zagrałem na pałę , a w prezencie dostałem Ionę. Z eyem masz reanimację za :g: :b: . Samo już jest lekko słabsze, ale to w sumie chyba najbardziej pasująca nowa karta w tym decku obok
/
- obniżamy curve





*-na te karty trzeba kliknąć, żeby obejrzeć ich działanie; inaczej się nie da.

:333

- wyciąga z grobu niewiele kart, ale jakimś cudem jest grywalne i w najbliższym czasie nie będę wyrzucał

- no nie wydaje się to staplem zdecydowanie i w dodatku jest jedną z niewielu kart spadających z niskiej cascady niedającej drawu ani many, ale za to i tak no wymiata kurde jak wszystko np. z liegem i eyem

- cliche, no ale cóż...

- : D no jednak się kombi z eyem, ale ogólnie to miało mieć zadanie podobne do , ale jeszcze posłodzone iem


- co turę wchodzi za 20+
- co turę draw 5+ (tak, trochę przesadzam, ale boże sami bhyście zagraliasdosj)

:4:









Najwięcej ten deck miał zmian w finisherach, bo zostały same najlepsze po prostu i tylko to co dobre gra teraz

:5:





- ta talia działa tak, że wystawiamy to raz na 4 gry i jak już wejdzie to zagrywamy po 2-3 stwory na turę po prostu : |


- nowa karta, nieraz bije po kilkanaście i więcej, i podobnie dużo daje życia, ogólnie fajnie że to wydrukowali
- po prostu brat tego poprzedniego lepszy do strategii zabijania potworami niż czarami ^^

:6:





- nawet siada tak naprawdę

:7:







:9:





Od ostatniej wersji wszystko się poprawiło i teraz wygrywam prawie każdą grę, nie licząc oglądania pasjansów ze staple.deckami
Wygrywam bez super drawów na recyclu ani komb na eyeu i często nawet muszę cisnąć 3v1.
Co gra to nowy materiał na replay jeszcze lepszy niż oba poprzednie, ale że nie mam programu i nie chce mi się szukać no to zadowalam Was zwykłym postem :oops:
To jest talia 100% synergii. Stable version i punkt wyjściowy do czegokolwiek i archetyp działającej talii bez tutorów/ tytanów i bardziej ogranych silników. Wygrywam zazwyczaj nie później, niż w 11 turze. Do rozważenia pozostała 1 karta: , ale to też tylko CA, które wolimy mieć tanie. Może jeszcze zamiast elixira warto by wrzucić Kozileka, ale ja osobiście nie jestem na tyle spedalony,
pozdrawiam : )

_________________
Spoiler:


Ostatnio edytowany przez smierc, Czw Lut 16, 2012 2:54 pm, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [EDH] Reaper King
PostWysłany: Czw Lut 16, 2012 9:24 am 
Planeswalker
Awatar użytkownika

Dołączenie: Pon Sty 10, 2011 1:02 am
Posty: 2826
Miejscowość: Warszawa
Prócz generała zostały Ci dwa strachy na wróble + Conspiracy - czy opłaca się dla nich trzymać Reaper Kinga? Może byś go podmienił na np. a, który sam z siebie może wywierać większą presję? Jasne, że to w tym deczywie plan B, ale zawsze lepiej mieć jakowyś pod ręką.

_________________
HAVE: precjoza, cymelia, białe kruki
crokaycete napisał(a):
When casting , it is appropriate to yell "I was behind the tree, you stupid bastard" to announce the spell.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: [EDH] Reaper King
PostWysłany: Czw Lut 16, 2012 2:07 pm 
Moderator

Dołączenie: Wto Kwi 07, 2009 9:27 pm
Posty: 760
Miejscowość: Kraków
Imo juz lepiej byloby grac na . Zeby cromat wywieral presje trzeba naprawde duzo many, a horda to zawsze cialo 5/5 haste, vig, trample. Dodatkowo wyjmujac conspiracy i dwa scarecrowy mamy miejsce na takie zabawki jak czy . A jak nie lubisz hordy to zawsze jest do czyszczenia stolu w kryzysowych sytuacjach.

_________________
Cytuj:
Patologia sensem życia


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: [EDH] Reaper King
PostWysłany: Czw Lut 16, 2012 2:55 pm 
Planeswalker
Awatar użytkownika

Dołączenie: Pon Lip 07, 2008 11:00 pm
Posty: 3060
Miejscowość: Warszawa Posty: 14567
W tej liście nie napisałem jeszcze fire/ice. Reaper King jest bardzo dobry z conspiracy.

_________________
Spoiler:


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: [EDH] Reaper King
PostWysłany: Czw Lut 16, 2012 6:26 pm 
Moderator

Dołączenie: Wto Kwi 07, 2009 9:27 pm
Posty: 760
Miejscowość: Kraków
No tak, ale to sa jedyne karty w decku, z ktorymia ma synergie. Czy nie lepiej by bylo uzywac generala, ktory moze robic cos wiecej lub wywierac znaczaca presje ?

_________________
Cytuj:
Patologia sensem życia


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: [EDH] Reaper King
PostWysłany: Czw Lut 16, 2012 6:36 pm 
Planeswalker
Awatar użytkownika

Dołączenie: Pon Lip 07, 2008 11:00 pm
Posty: 3060
Miejscowość: Warszawa Posty: 14567
Jeszcze z 2 innymi, bo ma duży koszt. Cała talia to trochę jeden toolbox i bardziej mi odpowiada wysypywać się z vindicatów raz na jakiś czas, niż 5 siły na hejście. Jak mam rozdanie z lepszym CA, to mogę sobie wybrać: czy chcę wszystko niszczyć, zrobić pełno many albo jak najszybciej każdego zabić. Ten rodzaj talii akurat nie przejmuje się zbytnio takimi szczegółami jak 1 koks więcej lub mniej, a z reaperem mam jednak odrobinę więcej synergii. Shriekmaw i Mulldrifter są ok, ale nie pasują mi nawet za bardzo do innych kart.
Może dałoby się grać progenitusem, ale na razie mi się nie chce.

_________________
Spoiler:


Ostatnio edytowany przez smierc, Czw Lut 16, 2012 6:56 pm, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: [EDH] Reaper King
PostWysłany: Czw Lut 16, 2012 6:56 pm 
Moderator

Dołączenie: Wto Kwi 07, 2009 9:27 pm
Posty: 760
Miejscowość: Kraków
No to moze , moze spelniac role generala, ktory zabija na hita (nie pamietam w tej chwili jakich to smokow sie szukalo), ale wpisuje sie tez w idee toolboxu. Trzymasz w decku maks 3 smoki i szukasz odpowiedniego kiedy trzeba.

_________________
Cytuj:
Patologia sensem życia


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [EDH] Reaper King
PostWysłany: Czw Lut 16, 2012 9:08 pm 
Mage
Awatar użytkownika

Dołączenie: Sob Sty 03, 2009 10:43 pm
Posty: 929
jasioo napisał(a):
No to moze , moze spelniac role generala, ktory zabija na hita (nie pamietam w tej chwili jakich to smokow sie szukalo), ale wpisuje sie tez w idee toolboxu. Trzymasz w decku maks 3 smoki i szukasz odpowiedniego kiedy trzeba.


Zapewne szukało się , podpakowywało życiami, a potem co by doublestrike był.

Uruchamiasz abilitkę dwa razy, pierwsza szuka Tyranta, druga, która wchodzi na stak po pierwszej, moltensteela. Gdy Scion zmienia się w moltensteela, pakujemy go życiami do odpowiedniego powera, potem zamienia się w tyranta, i dostaje double strike i inne zabawki.

PS. Czy to tak działa, to pewny już nie jestem.

_________________
Myślenie jest straszną bronią...
Spoiler:


Spoiler:


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: [EDH] Reaper King
PostWysłany: Czw Lut 16, 2012 10:13 pm 
Moderator

Dołączenie: Wto Kwi 07, 2009 9:27 pm
Posty: 760
Miejscowość: Kraków
Mozliwe, wiem jeszcze ze dobrze dziala z em i . No i oczywiscie dragon tyrantem.

_________________
Cytuj:
Patologia sensem życia


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: [EDH] Reaper King
PostWysłany: Wto Maj 15, 2012 3:41 am 
Planeswalker
Awatar użytkownika

Dołączenie: Pon Lip 07, 2008 11:00 pm
Posty: 3060
Miejscowość: Warszawa Posty: 14567
Testowałem kilka gier z progenitusem, ale jednak okazał się kiepawy. Zagranie go nie stanowiło problemu, ale zwykle niczego nie rozwiązywało. Planowałem zabijać na 1 raz z , które wydawało się być dodatkowo niezłe z dotychczasowymi finisherami i nawet bardzo często je dobierałem dzięki niezłemu draw engine, jednak jako element strategii się nie nadawało, bo było za wolne i sytuacyjne.

Inni generałowie są dużo, dużo gorsi i nie mają takich zalet, jak Reaper King, a okazuje się, że jestem trochę Melvinem :cry: :3u: :judge: :kiss:

Przed chwilą wygrałem w 6 turze, ale miałem niezłe porno z bloom tenderem i w 5 turze miałem już nicol bolasa i z końcem fact or fiction po eye of the storm, żeby w następnej z samym bituminous blast oczyścić stół, wyjąć z decku wszystkie landy, scantripować się po wszystko no i nie oddać już do końca gry żadnej tury. ;/

Pamiętam, jak kiedyś eye of the storm było jedną z najważniejszych kart i w niektórych matchupach ciężko było w ogóle rywalizować z przeciwnikami bez tego enchantmentu. Teraz zwykle mam tak dużo do roboty, że nie chce mi się układać pasjansa i unikam tej karty :oops::oops::oops:


Ten spis już jest prawie ostateczny, bo to prawie wszystko, co można osiągnąć bez cheesowania.
Z nowych rzeczy- dodałem trochę instantów, bo z nexusem działają na tyle fajnie, że warto im robić jak najwięcej slotów. Do tego świetna karta na late game, której nigdzie indziej na pewno nie widzieliście, ale o tym później ^^

:0:
36 Landów:













5x Vivid lands
3x Plains
3x Island
4x Swamp (nie wiem, po co mi ich tyle, pewnie to zaraz zmienię)
2x Mountain
3x Forest




Jak widać pozbyłem się hideaway landów. Nie lubiłem pod nimi chować dobrych kart, bo szkoda mi ich było jak ktoś niszczył te landy albo bardzo długo nie mogłem ich uaktywnić. poza tym wchodziły zatapowane, co przelało w pewnym momencie czarę goryczy.
Jeśli chodzi o liczbę 36, to prawie na pewno jest to najbardziej optymalna ilość. Większość gier w ogóle nie mam co narzekać na mana base. Bywało, że redukowałem kilka landów i różnica była dość wyraźna, mniej niż teraz jest raczej nie warto, a więcej już całkiem bez sensu.

:1:
możliwe, że już ostatnio to miałem. Całkiem lubię ten artefakt, bo szczególnie w late game pozwala mi zagrywać dużo rampy bez bólu o manę na zwykłe czary.
teraz już ma marginalną rolę i jest zapasowym wtasowaczem na wypadek zmillowania drugiego
dodałem niedawno. Czasem się nawet przyda, ale nie jestem zachwycony. Często to siedzi w stole i nie chce mi się tego używać albo szkoda mi landa w upkeepie, bo i tak mam sporo czarów i nie wiem ile many będę potrzebował.



:2:

/ bardzo dobrze mi się ta karta sprawdza, często się pokazuje w cascade tanich czarów i sporo miesza.

/ głównie na maze of ith, które powinno być zbanowane, ale też na inne rzeczy i nie ma co narzekać, bo w najgorszym razie jest cantrip
możliwe, że tego jeszcze nie było, a bardzo mi się ta karta podoba
ta karta też jest chyba nowa. Znowu instant, więc to na + i jeszcze naprawdę niezłe działanie. Zarówno na początku jak i bardzo późno, nie trzeba kopać głęboko po coś, co naprawdę chcielibyśmy mieć właśnie na ręku. W dodatku mało jest basic landów, które psują ten czar.
to dodałem niedawno, bo pomyślałem, że jest podobne do impulse i jeszcze z eye of the storm mam większe zyski, niż przeciwnicy.
jak ktoś nie wie, to rzuca się to z reguły na zwykłe basici, żeby na sam koniec tury mieć odtapowanych jak najwięcej landów, dających najróżniejsze kolory.



Tym razem jest więcej tanich czarów niż w poprzednich spisach i lepiej wszystko dzięki temu chdozi.

:3:


teraz już zostały tylko 2 borderposty. są całkiem dobre, ale więcej okazało się w sumie niepotrzebne.
scarecrow 1/2, bardzo mało mi ich zostało. zwykle nie zabijam niczego reaperem, a jeśli już to tylko jak mam sporo many do kombinowania. to jest trochę problemem, ale dzięki pozbyciu się jak największych ilości mniej synergicznych kart, i tak wygrywamy więcej gier, niż kiedykolwiek. Poza tym doszło trochę kart kontrolnych, dzięki którym conspiracy już i tak nie byłoby za bardzo potrzebne.



jedna z ulubionych akceleracji, bo nieraz wraca na rękę i bardzo pomaga kilku innym kartom w ten sposób 8) :huh: :huh: :papieros:
mimo że prawie zawsze przegrywam, to jest to jedna z moich ulubionych kart, bo wystarczy że wyskoczy z jakiegoś głupiego cascade byle jakiej karty i możemy mieć z tego wielkie profity. W dodatku multicolor, więc da się kopiować i nadal nie jest to cheese!
w sumie draw na instancie. kilka razy się tym zabiłem przez pomyłkę. kiedyś zadałem tym ponad 20 obrażeń przeciwnikowi i i tak przegrałem. ogólnie nie martwi mnie tak bardzo tych kilka punktów damage drawbacku, a z np z eye of the storm może się stać jednym z najfajniejszych finisherów :cripes: \
nie pamiętam, czy ostatnio też tym grałem, ale jest spoko. na początku może coś zdjąć, zawsze jest to jakiś cantrip i w sumie sprawdza się nieźle.


ta karta powoli wydaje mi się trochę za dobra, ale cholernie ją lubię nadal :E :(
w przerwie wrzucam jeszcze murzyna z ali baby w czapce św. mikołaja
 ,E>∙°
¿⌐¿
 >o

sick, jeśli któryś przeciwnik nie ma blokera to srasz cegły
oldschool, jakiś czas nim nie grałem, ale zlitowałem się nad tym słodziakiem.

Mam wrażenie, że więcej tu jest instantów i sorcery niż kiedyś, a to bardzo dobrze dla niektórych droższych kart.

:4:




ta karta też dobra
bardzo długo nie mogłem się przełamać, żeby przetestować tę kartę, ale jednak instant i głebokie kopanie jest wyjątkowo dobre. Bardzo mi się podoba i wydaje mi się jednym z najlepszych drawów w formacie. Wcześniej polegałem bardziej na powtarzalnym CA jak arena i study, ale kilka sztuk drawu tego typu bardzo stabilizuje mid i late game





Ostatnio trochę rzadziej zabijam wielkimi potworami jakoś.

:5:

najlepsze jest w tym to, że nie niszczy mi enchantmentów, co właśnie jest największą bolączką mass removali. Daje się skopiować, bo jest multicolorowe, często coś wyrzuca z ręki przeciwnikowi- polecam w tej talii.




:6:


testowałem jeszcze , ale droższy koszt jednak nie sprawiał problemu





:7:

zdecydowanie jedna z najlepszych kart

jakiś czas tym nie grałem, ale jednak bardzo się opłaca mieć to w talii.
na początku dodałem to trochę na siłę i ciężko mi w ogóle było znaleźć czary pod to, ale mam ich już coraz więcej i teraz CC jest bardzo na miejscu.


:8:
to jest właśnie nowa karta, która jest w mojej talii wyjątkowo dobra. W ogóle nie boję się schodzić do kilkunastu punktów życia, bo wiem, że niedługo to zagram i będę na 60+. Rzucam to raczej w większości gier i ogólnie właśnie na to się nastawiam, bo koło 10 tury już nieraz jestem bliski zmillowania się. Dzięki temu silver bulletowi mogę być dużo bardziej odkryty, bo dzięki tylu życiom dostaję jeszcze kilka kolejek.
to chyba też nowa karta. zwykle bardzo pomaga, niszczy głupie rzeczy i bywa, że zabije kogoś ultimatem. Jeden z niewielu gamebreakerów w tej talii i bardzo lubię tego smoka.

:9:



Wywaliłem dość nowe promise of power, bo to sorcery i miało słaby koszt. Z tańszych shrine, treasure hunt i mind stone, bo były beznadziejne w niektórych etapach gry. Scarecrone mi się nie podobało, bo mimo że jakoś tam działało, to jego umiejętności nie bardzo w ogóle miały sens, więc dałem coś bardziej pasującego. Oba liege były całkiem dobre, ale w gorszych grach były mocno uciążliwe i tylko spowalniały. Teraz słabszych rozdań prawie w ogóle nie ma. Inne porady macie w starszych postach, z tym już na razie kończę.

_________________
Spoiler:


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: [EDH] Reaper King
PostWysłany: Wto Lip 17, 2012 10:47 am 
Planeswalker
Awatar użytkownika

Dołączenie: Pon Lip 07, 2008 11:00 pm
Posty: 3060
Miejscowość: Warszawa Posty: 14567
Ciągle miałem w talii kilka takich kart, które mi średnio pasowały, bo rzadko był dobry moment, żeby je rzucać. Bolała mnie trochę protekcja u przeciwników i consuming vapors było niezłą odpowiedzią i ogólnie przydatną rzeczą z synergiami, ale było pierwszym slotem do czyszczenia za nowe pomysły. Podobnie wywaliłem wszystkie scarecrowy i grałem na conspiracy, ale zagrywałem to tylko w bardzo słabych rozdaniach, jeśli nie miałem na stole kilkunastu many, bo zawsze wolałem grać zgodnie ze strategią.

W końcu sam Reaper King niewiele robił i przydawał się tylko dla maelstrom nexusa, ale ten jego zawyżony koszt i tak miał znikome znaczenie.

Postanowiłem to zmienić :DDD

Zamieniłem generała na , która produkuje chumblokerów i wydaje mi się, że w przyszłości się sprawdzi bardziej niż scarecrow. Za te 2 sloty, o których pisałem dodałem a- z królową powinien dawać pełno many, a w tej talii zawsze jest na co ją wydawać oraz - bo przecież i tak nie będę atakował tokenami 1/1 ani jakimś lamusem 7/7, a ile mi to kart może dobrać :D

Na razie w 1 grze siadł mi gemhide i chumblokerzy, dzięki którym wygrałem z aggro. Wychodzi na to, że mam obecnie chyba tylko 1 luźny slot (slave of bolas), a reszta już jest doskonałą synergią z bezbłędnym mana curve.

Poprzednie spisy tutaj są trochę nieaktualne. Możliwe, że niedługo napiszę tu spis ostateczny i będzie można zamknąć temat :)

_________________
Spoiler:


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 61 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group