Obecny czas: Pon Lis 18, 2019 5:12 am

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 15400 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 766, 767, 768, 769, 770  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
PostWysłany: Śro Maj 22, 2019 11:30 pm 
Administrator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Sty 25, 2009 2:20 am
Posty: 13240
Miejscowość: Warszawa
W obu przypadkach bolt zada obrazenia. Zdolnosc rangera dziala od momentu jej rozpatrzenia i to co robi, to zabrania przeciwnikowi zagrywania czarow, wiec w pierwszym przypadku jest juz za pozno, bo czar byl zagrany, w drugim czar zostaje zagrany przed uruchomieniem sie zdolnosci.

_________________
WANT skupuję (lub wymieniam na angielskie) grywalne azjatyckie karty oraz misprinty i miscuty!
Buy: Angielskie fetche FOIL z ONS - & , token ligowy zakonnika z FRF.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
PostWysłany: Pon Maj 27, 2019 3:11 pm 
Conjurer
Awatar użytkownika

Dołączenie: Śro Cze 21, 2017 8:29 pm
Posty: 75
Na bordzie wchodzi , ile warstorm zadaje obrażeń - 6 czy 4? (demon wchodzi z kanterkami, czy wchodzi,a następnie kanterki są kładzione)

_________________
"„Wierzę, że instytucje bankowe są bardziej niebezpieczne dla naszych wolności niż stacjonujące armie. Gdy Amerykanie pozwolą bankom prywatnym na kontrolę własnej waluty, najpierw przez inflację, potem przez deflację, to banki i korporacje pozbawią ludzi ich własności, aż ich dzieci obudzą się bez domu na kontynencie, który ich ojcowie podbili."
Thomas Jefferson (1802)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
PostWysłany: Pon Maj 27, 2019 6:43 pm 
Administrator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Sty 25, 2009 2:20 am
Posty: 13240
Miejscowość: Warszawa
rothschild napisał(a):
Na bordzie warstorm surge wchodzi carnifex demon, ile warstorm zadaje obrażeń - 6 czy 4? (demon wchodzi z kanterkami, czy wchodzi,a następnie kanterki są kładzione)

Wchodzi do gry z counterkami. Ale to trigger, wiec mozesz go polozyc na stosie i aktywowac zdolnosc carnifex demona azeby zadal wiecej obrazen. Jesli nic nie zrobisz to zada 4.

_________________
WANT skupuję (lub wymieniam na angielskie) grywalne azjatyckie karty oraz misprinty i miscuty!
Buy: Angielskie fetche FOIL z ONS - & , token ligowy zakonnika z FRF.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
PostWysłany: Pon Maj 27, 2019 6:59 pm 
Conjurer
Awatar użytkownika

Dołączenie: Śro Cze 21, 2017 8:29 pm
Posty: 75
Berłoś napisał(a):
Wchodzi do gry z counterkami. Ale warstorm to trigger, wiec mozesz go polozyc na stosie i aktywowac zdolnosc carnifex demona azeby zadal wiecej obrazen. Jesli nic nie zrobisz to zada 4.


Dzięki

_________________
"„Wierzę, że instytucje bankowe są bardziej niebezpieczne dla naszych wolności niż stacjonujące armie. Gdy Amerykanie pozwolą bankom prywatnym na kontrolę własnej waluty, najpierw przez inflację, potem przez deflację, to banki i korporacje pozbawią ludzi ich własności, aż ich dzieci obudzą się bez domu na kontynencie, który ich ojcowie podbili."
Thomas Jefferson (1802)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
PostWysłany: Czw Maj 30, 2019 8:45 am 
Apprentice

Dołączenie: Sob Maj 18, 2019 6:17 pm
Posty: 14
Jak to jest z tym targetowaniem...
Wyczytałem że żeby użyć muszę wskazać wszystkie targety, czyli jeśli na przykład nie ma jeszcze żadnego enchantmenta to nie mogę nawet zacząć.
Natomiast jak rzucam i nic nie ma w graveyardzie, to krit wchodzi a jego zdolność po prostu nie odpala.
Czemu w przypadku kiedy nie ma enchantmenta nie zastosować po prostu pozostałych efektów które mogą być zastosowane zamiast blokować całą kartę?

Nie czuję różnicy kiedy mogę a kiedy nie mogę zignorować efektu.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
PostWysłany: Czw Maj 30, 2019 11:00 am 
Administrator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Sty 25, 2009 2:20 am
Posty: 13240
Miejscowość: Warszawa
Cytuj:
Wyczytałem że żeby użyć Decimate muszę wskazać wszystkie targety, czyli jeśli na przykład nie ma jeszcze żadnego enchantmenta to nie mogę nawet zacząć.

zgadza sie, wszystkie wymienione typy musza byc na polu bitwy, azeby rzucic ten czar
gorbash napisał(a):
Natomiast jak rzucam Phyrexian Delver i nic nie ma w graveyardzie, to krit wchodzi a jego zdolność po prostu nie odpala.

znow sie zgadza.

Roznica jest w tym, ze w przypadku zdolnosci/czarow ze slowem "target" musisz dla nich najpierw wybrac legalny cel. Zdolnosci triggerowane "When"/"Whenever" odpalaja sie automatycznie w przypadku spelnienia jakiegos warunku i tu nie masz zawsze stu procentowej kontroli nad tym kiedy sie one uruchomia i czy wtedy warunek bedzie spelniony, czy tez nie. Dlatego tez zasady sa tak skonstruowane, a nie inaczej.
No i niektore karty bylyby przepotezne w Twojej wersji dzialania (np. ). Jak widac na powyzszym przykladzie w przypadku czarow/zdolnosci wlasnie koniecznosc wybrania odpowiedniej ilosci/rodzajow celow ogranicza stosowanie lub wymusza konkretne uzytkowanie danej karty. Dodatkowo mozliwosc zagrywania czarow bez wyznaczania celow powodowalaby naduzywanie w celu np. zapelnienia gravu.
Flavowo koniecznosc celowania mozna sprobowac sobie wyjasnic tym, ze niektore czary w glowie maga siedza, ale mozna je tylko i wylacznie rzucic w przypadku spelnienia pewnej ilosci/rodzaju warunkow. W stylu czar "zniszcz ducha" mozesz rzucic jesli widzisz tego ducha itp. Triggery to za to takie bonusy do czarow/zdolnosci/przedmiotow, ktore moga cos zrobic, ale nie musza.

_________________
WANT skupuję (lub wymieniam na angielskie) grywalne azjatyckie karty oraz misprinty i miscuty!
Buy: Angielskie fetche FOIL z ONS - & , token ligowy zakonnika z FRF.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
PostWysłany: Czw Maj 30, 2019 11:26 am 
Apprentice

Dołączenie: Sob Maj 18, 2019 6:17 pm
Posty: 14
Dzięki!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
PostWysłany: Sob Cze 01, 2019 8:17 pm 
Apprentice
Awatar użytkownika

Dołączenie: Sob Kwi 05, 2014 12:58 am
Posty: 30
Obaj gracze mają na stole jakieś non-basic landy.

Gracz nr 1 wystawia .
Gracz nr 2 wystawia .

Rozumiem, że:
- wszystkie non-basic landy są wtedy i Mountainem, i Swampem?
- nie ma różnicy czy pierwszy na stole pojawi się Moon, czy Urborg, efekt końcowy będzie taki sami?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
PostWysłany: Sob Cze 01, 2019 10:43 pm 
Administrator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Sty 25, 2009 2:20 am
Posty: 13240
Miejscowość: Warszawa
Uszak napisał(a):
Obaj gracze mają na stole jakieś non-basic landy.

Gracz nr 1 wystawia Blood Moon.
Gracz nr 2 wystawia Urborg, Tomb of Yawgmoth.

Rozumiem, że:
- wszystkie non-basic landy są wtedy i Mountainem, i Swampem?
- nie ma różnicy czy pierwszy na stole pojawi się Moon, czy Urborg, efekt końcowy będzie taki sami?

Wszystkie non-basicy, wliczajac to Urborg, sa Mountainami, basicy pozostaja tym, czym byly. Nie ma znaczenia co sie pojawilo najpierw.

_________________
WANT skupuję (lub wymieniam na angielskie) grywalne azjatyckie karty oraz misprinty i miscuty!
Buy: Angielskie fetche FOIL z ONS - & , token ligowy zakonnika z FRF.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
PostWysłany: Czw Cze 20, 2019 1:23 pm 
Apprentice

Dołączenie: Sob Maj 18, 2019 6:17 pm
Posty: 14
Atakuje i .
Przeciwnik blokuje dwoma (po jednym na każdego moje krita).
Czy mogę użyć zdolności żeby podbić mojego miśka na 3/3 i go uratować?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
PostWysłany: Czw Cze 20, 2019 4:37 pm 
Moderator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Pią Lut 23, 2007 12:23 pm
Posty: 5904
gorbash napisał(a):
Atakuje Grizzly Bears i Sparring construct.
Przeciwnik blokuje dwoma Grizzly Bears (po jednym na każdego moje krita).
Czy mogę użyć zdolności Sparring Construct żeby podbić mojego miśka na 3/3 i go uratować?

Nie. Misiek i Construct giną w tym samym momencie, więc zdolność Sparring Construct odpali się dopiero po śmierci miśka.

_________________
Kupię od Ciebie karty i boostery


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
PostWysłany: Czw Cze 20, 2019 6:06 pm 
Apprentice

Dołączenie: Sob Maj 18, 2019 6:17 pm
Posty: 14
Dzięki!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
PostWysłany: Wto Lip 02, 2019 7:03 am 
Apprentice

Dołączenie: Sob Maj 18, 2019 6:17 pm
Posty: 14
Edit: skrót klawiszowy mnie oszukał...


No i znowu ja...

1. Czy wyczarowanie powoduje odpalenie jego aktywności?
2. Mam już i rzucam na niego . Jak to zadziała? Clout trafi na stos, potem na niego trafi zdolność Mimica i w efekcie w tej turze Mimic będzie 5/5 a w następnej już 4/3?
3. W kolejnej turze mam z założonym . Rzucam coś innego czerwono/niebieskiego. Mimic z 4/2 robi sie na 3/3 do końca tury?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
PostWysłany: Wto Lip 02, 2019 7:58 am 
Moderator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Pią Lut 23, 2007 12:23 pm
Posty: 5904
gorbash napisał(a):
1. Czy wyczarowanie Riverfall Mimic powoduje odpalenie jego aktywności?

Nie, każdy inny spell niż on sam to odpala. Mimic musi być na battlefieldzie w momencie zagrywania :ru: spella.
gorbash napisał(a):
2. Mam już Riverfall Mimic i rzucam na niego Clout of the Dominus. Jak to zadziała? Clout trafi na stos, potem na niego trafi zdolność Mimica i w efekcie w tej turze Mimic będzie 5/5 a w następnej już 4/3?

Dokładnie tak - do końca tury będzie 5/5 a w następnej 4/3.
gorbash napisał(a):
3. W kolejnej turze mam Riverfall Mimic z założonym Clout of the Dominus. Rzucam coś innego czerwono/niebieskiego. Mimic z 4/2 robi sie na 3/3 do końca tury?

Z 4/3 zrobi się 5/5. Jego bazowy p/t stanie się 3/3 i aura będzie dodawać mu +2/+2.

_________________
Kupię od Ciebie karty i boostery


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
PostWysłany: Wto Lip 02, 2019 8:18 am 
Apprentice

Dołączenie: Sob Maj 18, 2019 6:17 pm
Posty: 14
Dzięki! :spoko:


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
PostWysłany: Pon Lip 08, 2019 1:18 pm 
Conjurer
Awatar użytkownika

Dołączenie: Śro Cze 21, 2017 8:29 pm
Posty: 75
Opponent zagrywa , kontruje to , czy opponent może aktywować zdolność aby skopiować działanie , który znajduje się na stosie i zniszczyć pernamet?

_________________
"„Wierzę, że instytucje bankowe są bardziej niebezpieczne dla naszych wolności niż stacjonujące armie. Gdy Amerykanie pozwolą bankom prywatnym na kontrolę własnej waluty, najpierw przez inflację, potem przez deflację, to banki i korporacje pozbawią ludzi ich własności, aż ich dzieci obudzą się bez domu na kontynencie, który ich ojcowie podbili."
Thomas Jefferson (1802)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
PostWysłany: Pon Lip 08, 2019 8:22 pm 
Administrator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Sty 25, 2009 2:20 am
Posty: 13240
Miejscowość: Warszawa
Cytuj:
Opponent zagrywa Spine of Ish Sah, kontruje to Void Shatter, czy opponent może aktywować zdolność Tawnos, Urza's Apprentice aby skopiować działanie Spine of Ish Sah, który znajduje się na stosie i zniszczyć pernamet?

Spine ma swoje zdolnosci, kiedy jest/wchodzi na pole bitwy, a skoro zostal skontrowany, to nigdy sie tam nie znalazl, wiec jego trigger nie mogl byc skopiowany.

_________________
WANT skupuję (lub wymieniam na angielskie) grywalne azjatyckie karty oraz misprinty i miscuty!
Buy: Angielskie fetche FOIL z ONS - & , token ligowy zakonnika z FRF.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
PostWysłany: Wto Lip 09, 2019 11:29 am 
Conjurer
Awatar użytkownika

Dołączenie: Śro Cze 21, 2017 8:29 pm
Posty: 75
tak myślałem, thx.

_________________
"„Wierzę, że instytucje bankowe są bardziej niebezpieczne dla naszych wolności niż stacjonujące armie. Gdy Amerykanie pozwolą bankom prywatnym na kontrolę własnej waluty, najpierw przez inflację, potem przez deflację, to banki i korporacje pozbawią ludzi ich własności, aż ich dzieci obudzą się bez domu na kontynencie, który ich ojcowie podbili."
Thomas Jefferson (1802)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
PostWysłany: Nie Lip 14, 2019 12:21 pm 
Conjurer
Awatar użytkownika

Dołączenie: Śro Cze 21, 2017 8:29 pm
Posty: 75
wchodzi na stół, exailuje i kłade na niego cage kanterka. Czy kiedy będzie się uzywać abilitki sfinksa, to czy można położyć kanterek +1/+1 na Mairsil?

_________________
"„Wierzę, że instytucje bankowe są bardziej niebezpieczne dla naszych wolności niż stacjonujące armie. Gdy Amerykanie pozwolą bankom prywatnym na kontrolę własnej waluty, najpierw przez inflację, potem przez deflację, to banki i korporacje pozbawią ludzi ich własności, aż ich dzieci obudzą się bez domu na kontynencie, który ich ojcowie podbili."
Thomas Jefferson (1802)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
PostWysłany: Nie Lip 14, 2019 1:00 pm 
Administrator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Sty 25, 2009 2:20 am
Posty: 13240
Miejscowość: Warszawa
Cytuj:
Mairsil, the Pretender wchodzi na stół, exailuje Sphinx of Magosi i kłade na niego cage kanterka. Czy kiedy będzie się uzywać abilitki sfinksa, to czy można położyć kanterek +1/+1 na Mairsil?

tak, Mairsil daje sobie pelna kopie zdolnosci z wszystkimi jej dodatnimi lub ujemnymi bonusami

_________________
WANT skupuję (lub wymieniam na angielskie) grywalne azjatyckie karty oraz misprinty i miscuty!
Buy: Angielskie fetche FOIL z ONS - & , token ligowy zakonnika z FRF.


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 15400 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 766, 767, 768, 769, 770  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group