Obecny czas: Wto Wrz 17, 2019 1:24 am

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 530 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 23, 24, 25, 26, 27  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: 2 pytania
PostWysłany: Czw Wrz 06, 2018 12:14 pm 
Sorcerer
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Gru 22, 2013 6:56 pm
Posty: 197
1. jest kritem i dostał konter od . Jak land przestanie byc kritem to konter przepadnie czy zostanie na stałe na tym landzie.
2. Czy można zagrać sorcer z końcem tury przeciwnika, pewnie nie, np


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: 2 pytania
PostWysłany: Czw Wrz 06, 2018 12:36 pm 
Moderator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Pią Lut 23, 2007 12:23 pm
Posty: 5901
MindRot napisał(a):
1. Mutavault jest kritem i dostał konter od Fume Spitter. Jak land przestanie byc kritem to konter przepadnie czy zostanie na stałe na tym landzie.

Counter pozostaje stale na landzie, kiedy Mutavault ponownie stanie się kritem ten counter będzie dawał mu -1/-1.

MindRot napisał(a):
2. Czy można zagrać sorcer z końcem tury przeciwnika, pewnie nie, np Day of Judgment

Nie możesz.

_________________
Kupię od Ciebie karty i boostery


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: 2 pytania
PostWysłany: Śro Wrz 12, 2018 3:37 pm 
Sorcerer
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Gru 22, 2013 6:56 pm
Posty: 197
1. Czy może dobierać karte gdy wprowadza 1/1 czerwone elementale w commanderze?
2. Czy karty moga działać inaczej w formacie commander do innych formatów np modern, wydaje mi się że nie.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: 2 pytania
PostWysłany: Śro Wrz 12, 2018 4:03 pm 
Administrator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Sty 25, 2009 2:20 am
Posty: 13232
Miejscowość: Warszawa
MindRot napisał(a):
1. Czy Mentor of the Meek może dobierać karte gdy Young Pyromancer wprowadza 1/1 czerwone elementale w commanderze?

Pod warunkiem, ze Mentor i Pyromancer sa pod kontrola tego samego gracza, to tak.
MindRot napisał(a):
2. Czy karty moga działać inaczej w formacie commander do innych formatów np modern, wydaje mi się że nie.

Nie moga, commander to nadal mtg :p . No chyba ze poprzez inne dzialanie uznamy skalowanie sie efektow niektorych kart wraz z iloscia graczy. Albo zasady dotyczace generala opuszczajacego pole bitwy. Czy faktu, ze 10 obrazen generalskich zabija gracza.

_________________
WANT skupuję (lub wymieniam na angielskie) grywalne azjatyckie karty oraz misprinty i miscuty!
Buy: Angielskie fetche FOIL z ONS - & , token ligowy zakonnika z FRF.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: 2 pytania
PostWysłany: Czw Wrz 13, 2018 5:18 pm 
Sorcerer
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Gru 22, 2013 6:56 pm
Posty: 197
1. Kontroluje i krita 2/2. Przeciwnik zagrał . Czy grim dobierze karte za smierc krita 2/2?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: 2 pytania
PostWysłany: Czw Wrz 13, 2018 8:32 pm 
Moderator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Pią Lut 23, 2007 12:23 pm
Posty: 5901
MindRot napisał(a):
1. Kontroluje Grim Haruspex i krita 2/2. Przeciwnik zagrał Pyroclasm. Czy grim dobierze karte za smierc krita 2/2?

Tak.

_________________
Kupię od Ciebie karty i boostery


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: 2 pytania
PostWysłany: Czw Gru 27, 2018 9:34 pm 
Sorcerer
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Gru 22, 2013 6:56 pm
Posty: 197
1. dostał -2/-2 od potem wraca z persist. Zostaje na stole czy pójdzie z powrotem do grobu bo ma until end of turn.
2. podpinam pod czyli jest to krit 5/5 infect lata. Czy na koniec tury aura przepada czy zostaje na stałe. Czy mogę dodatkowo tapować ten land żeby dostać manę.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: 2 pytania
PostWysłany: Czw Gru 27, 2018 9:38 pm 
Moderator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Pią Lut 23, 2007 12:23 pm
Posty: 5901
MindRot napisał(a):
1. Kitchen Finks dostał -2/-2 od Collective Brutality potem wraca z persist. Zostaje na stole czy pójdzie z powrotem do grobu bo ma until end of turn.

Zostaje na stole - finks po śmierci z collective brutality i użyciu presist nie ma już na sobie -2/-2, bo gra widzi go jako innego finksa.
MindRot napisał(a):
2. Ensoul Artifact podpinam pod Inkmoth Nexus czyli jest to krit 5/5 infect lata. Czy na koniec tury aura przepada czy zostaje na stałe. Czy mogę dodatkowo tapować ten land żeby dostać manę.

Aura spada gdy Nexus przestaje być artefaktem, czyli na koniec tury. Możesz ten land tapnąć na manę, wciąż jest landem.

_________________
Kupię od Ciebie karty i boostery


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: 2 pytania
PostWysłany: Pon Sty 21, 2019 2:19 am 
Sorcerer
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Gru 22, 2013 6:56 pm
Posty: 197
1. ma podpiętą aurę czy mogę mu zamieniać statystyk na 4/2.
2. Kontroluję 2 nie mam kart na ręce, czy przy upkeep dobiorę 1 czy 2 karty?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: 2 pytania
PostWysłany: Pon Sty 21, 2019 3:33 am 
Administrator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Sty 25, 2009 2:20 am
Posty: 13232
Miejscowość: Warszawa
MindRot napisał(a):
1. Crag Puca ma podpiętą aurę Clout of the Dominus czy mogę mu zamieniać statystyk na 4/2.

Chyba chciales powidziec 6/4? wtedy tak. Shroud nie przeszkadza, gdyz ta zdolnosc nie targetuje Puci.
MindRot napisał(a):
2. Kontroluję 2 Asylum Visitor nie mam kart na ręce, czy przy upkeep dobiorę 1 czy 2 karty?

Ten typ triggera sprawdza swoj warunek w czasie wchodzenia na stos, tak jak i swojego rozpatrywania. Wiec, jesli z pierwszego dobierzesz karte i nie zdolasz sie jej pozbyc przed rozpatrzeniem drugiego triggera, to z drugiego nie dobierzesz kolejnej. Za to jesli ja jakos zdiskardujesz/zagrasz, to drugi trigger tez dobierze karte.

_________________
WANT skupuję (lub wymieniam na angielskie) grywalne azjatyckie karty oraz misprinty i miscuty!
Buy: Angielskie fetche FOIL z ONS - & , token ligowy zakonnika z FRF.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: 2 pytania
PostWysłany: Pon Sty 21, 2019 6:39 am 
Sorcerer

Dołączenie: Wto Mar 17, 2009 8:56 am
Posty: 169
Miejscowość: Warszawa
wchodząc do gry daje 1 life'a za "samego siebie"?

_________________
Mój H/W: http://mtgnews.pl/forum/viewtopic.php?f=55&t=43909

Spam:
Spoiler:


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: 2 pytania
PostWysłany: Pon Sty 21, 2019 7:20 am 
Moderator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Pią Lut 23, 2007 12:23 pm
Posty: 5901
GrubyJakub napisał(a):
Glimmerpost wchodząc do gry daje 1 life'a za "samego siebie"?

Tak, daje życie za samego siebie.

_________________
Kupię od Ciebie karty i boostery


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: 2 pytania
PostWysłany: Wto Maj 14, 2019 6:31 pm 
Sorcerer
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Gru 22, 2013 6:56 pm
Posty: 197
1. Jak krit zadaje obrażenia w Planeswalkera z to odpali się triger czy nie bo podobno są nowe zasady?
2. Czy jak land wchodzi na pole bitwy może zadać 1 dmg w Planeswalkera?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: 2 pytania
PostWysłany: Wto Maj 14, 2019 6:50 pm 
Moderator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Pią Lut 23, 2007 12:23 pm
Posty: 5901
MindRot napisał(a):
1. Jak krit zadaje obrażenia w Planeswalkera z Sword of Feast and Famine to odpali się triger czy nie bo podobno są nowe zasady?

Trigger odpali się jedynie po zadaniu combat damage w playera. Nie ma żadnej nowej zasady, która by to zmieniała.
MindRot napisał(a):
2. Czy jak land Sunscorched Desert wchodzi na pole bitwy może zadać 1 dmg w Planeswalkera?

Można. Obecnie wording tej karty brzmi:
Cytuj:
When Sunscorched Desert enters the battlefield, it deals 1 damage to target player or planeswalker.

Najnowsze, obowiązujące wordingi kart możesz sprawdzić w oracle w gathererze.

_________________
Kupię od Ciebie karty i boostery


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: 2 pytania
PostWysłany: Sob Maj 18, 2019 5:58 pm 
Sorcerer
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Gru 22, 2013 6:56 pm
Posty: 197
1. Czy zdolność zablokuje zanim ten pojawi się na stole. Więc potem mógłbym go np znszczyć?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: 2 pytania
PostWysłany: Sob Maj 18, 2019 6:12 pm 
Administrator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Sty 25, 2009 2:20 am
Posty: 13232
Miejscowość: Warszawa
MindRot napisał(a):
Czy zdolność Hushwing Gryff zablokuje True-Name Nemesis zanim ten pojawi się na stole. Więc potem mógłbym go np znszczyć?

Nie, gdyz nie jest to trigger.

_________________
WANT skupuję (lub wymieniam na angielskie) grywalne azjatyckie karty oraz misprinty i miscuty!
Buy: Angielskie fetche FOIL z ONS - & , token ligowy zakonnika z FRF.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: 2 pytania
PostWysłany: Sob Maj 18, 2019 10:52 pm 
Apprentice

Dołączenie: Sob Maj 18, 2019 6:17 pm
Posty: 10
Używam , przeciwnik reaguje z .
1. Raz wyciągnął commandera, czy to znaczy że ja dostaje 4 aniołki, a przeciwnik 8?
2. Jeśli tak, to w jego turze nie będą już miały summoning sickness?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: 2 pytania
PostWysłany: Sob Maj 18, 2019 11:57 pm 
Administrator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Sty 25, 2009 2:20 am
Posty: 13232
Miejscowość: Warszawa
gorbash napisał(a):
1. Raz wyciągnął commandera, czy to znaczy że ja dostaje 4 aniołki, a przeciwnik 8?

Zakladajac, ze x=4, to tak na oba pytania.
gorbash napisał(a):
2. Jeśli tak, to w jego turze nie będą już miały summoning sickness?

Aby krit nie mial summoning sicknes musisz go nieprzerwanie kontrolowac od poczatku swojej tury, wiec jesli przeciwnik stworka wstawil w twojej turze, to w jego nie beda mialy SS i beda mogly atakowac.

_________________
WANT skupuję (lub wymieniam na angielskie) grywalne azjatyckie karty oraz misprinty i miscuty!
Buy: Angielskie fetche FOIL z ONS - & , token ligowy zakonnika z FRF.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: 2 pytania
PostWysłany: Pią Lip 05, 2019 7:47 pm 
Sorcerer
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Gru 22, 2013 6:56 pm
Posty: 197
1. Jak zginie od to zada 1 dmg czy nie?
2. atakuje który ma 1 counter więc ginie, wampir doda życie czy nie?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: 2 pytania
PostWysłany: Pią Lip 05, 2019 10:21 pm 
Administrator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Sty 25, 2009 2:20 am
Posty: 13232
Miejscowość: Warszawa
MindRot napisał(a):
1. Jak Footlight Fiend zginie od Magma Spray to zada 1 dmg czy nie?

Nie, "dies" w mtg oznacza pojscie z pola bitwy do grobu.
MindRot napisał(a):
2. Vampire Nighthawk atakuje Tibalt, Rakish Instigator który ma 1 counter więc ginie, wampir doda życie czy nie?

Doda 2 zycia swojemu kontrolerowi. To tak samo jakby go zablokowal stworek z 1 wytrzymalosci.

_________________
WANT skupuję (lub wymieniam na angielskie) grywalne azjatyckie karty oraz misprinty i miscuty!
Buy: Angielskie fetche FOIL z ONS - & , token ligowy zakonnika z FRF.


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 530 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 23, 24, 25, 26, 27  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group