Obecny czas: Czw Gru 05, 2019 4:43 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Regulamin forum


1) Zakładanie tematów z informacjami o nowych produktach wymaga podania źródła informacji, najlepiej w formie linku.
2) Tematy z informacjami o nowych kartach powinny być prawidłowo otagowane: w nawiasach kwadratowych należy podać akronim dodatku, z którego pochodzą karty, oraz aktualną datę.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 47 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: [C15][2.11] Zaczynamy! Generałowie, mechaniki
PostWysłany: Pon Lis 02, 2015 8:06 pm 
Planeswalker
Awatar użytkownika

Dołączenie: Wto Wrz 09, 2008 12:17 pm
Posty: 3638
Liczyłem na to, że Borosowy generał będzie wchodził w lepsze interkacje z innymi kreaturami z Double Strikiem.

Mizzix faktycznie miażdzy artem.

Mam nadzieje że Myriadów będzie więcej i będą po wszystkich kolorach.

_________________
Nie mam pomysłu na fajny podpis


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: [C15][2.11] Zaczynamy! Generałowie, mechaniki
PostWysłany: Pon Lis 02, 2015 8:17 pm 
Moderator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Wto Kwi 19, 2011 4:48 pm
Posty: 10087
Miejscowość: Warszawa
Razenroth napisał(a):
Liczyłem na to, że Borosowy generał będzie wchodził w lepsze interkacje z innymi kreaturami z Double Strikiem.

Przecież on był juz znany od dawna.

_________________
Mój Tumblr - MTG Custom Cards
Cytuj:
AlphaGo is a pretty sweet name for an unbeatable Go-playing robot, so I feel like I should name my imagined, sci-fi MTG playing computer too: Skynetdeck, AlphaDrawGo, AlphaCawGo, AlphaBetaUnlimited, DeepMonoBlue, or DeepUWControl?

I also considered naming it Owen Turtenwald, but apparently that name is already taken by another unstoppable MTG supercomputer.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: [C15][2.11] Zaczynamy! Generałowie, mechaniki
PostWysłany: Pon Lis 02, 2015 8:24 pm 
Apprentice
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Wrz 14, 2014 11:05 am
Posty: 34
Miejscowość: poznań
Do końca warto mieć marzenia.

_________________
EDH/Commander




Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: [C15][2.11] Zaczynamy! Generałowie, mechaniki
PostWysłany: Pon Lis 02, 2015 8:28 pm 
Mage
Awatar użytkownika

Dołączenie: Pią Lis 27, 2009 6:08 pm
Posty: 804
Miejscowość: Warszawa
4 z 5 generałów kładzie counterki, serio? to nie można już wymyślić czegoś oryginalnego? na pewno nie kupię tego produktu już rzygam mechanikami które kładą countery


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [C15][2.11] Zaczynamy! Generałowie, mechaniki
PostWysłany: Pon Lis 02, 2015 8:38 pm 
Mage

Dołączenie: Czw Paź 14, 2010 6:19 pm
Posty: 503
Liczyłem na UR coś_innego_niż_instanty_i_sorcery. Niesety. Typ :b: :g: całkiem soczysty, grałbym ;)

_________________
viewtopic.php?f=55&t=51579
Sprzedam Promki Sędziowskie !


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [C15][2.11] Zaczynamy! Generałowie, mechaniki
PostWysłany: Pon Lis 02, 2015 8:47 pm 
Archmage

Dołączenie: Wto Gru 09, 2014 2:16 am
Posty: 1006
Astacius napisał(a):
4 z 5 generałów kładzie counterki

Co najmniej 5 'twarzowych' kładzie experience counterki na graczu, czyli mamy c/n 6/15 legend z counterami. Lub 5/5 "głównych", jak wolisz.
Razenroth napisał(a):
Mam nadzieje że Myriadów będzie więcej i będą po wszystkich kolorach.

Po 1 na kolor najpewniej, to tegoroczna wariacja Lieutenanta.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: [C15][2.11] Zaczynamy! Generałowie, mechaniki
PostWysłany: Pon Lis 02, 2015 8:59 pm 
Planeswalker

Dołączenie: Nie Kwi 10, 2011 11:54 pm
Posty: 3022
Czy ta czerwona karta nie jest NAPRAWDĘ fajna? Nie znam się, ale ona jest mocno uniwersalna... przecież samo za 6 w pysk, przy 4 mana nie jest tragedią, a w tym formacie to przecież znaczy że w jednej karcie mamy 18-24 obrażenia ;P

Czy ta karta nie ma szansy pograć w Legacy?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: [C15][2.11] Zaczynamy! Generałowie, mechaniki
PostWysłany: Pon Lis 02, 2015 9:11 pm 
Moderator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Pią Lut 23, 2007 12:23 pm
Posty: 5904
Mareczq napisał(a):
Czy ta karta nie ma szansy pograć w Legacy?

Nie ma.
Mareczq napisał(a):
Czy ta czerwona karta nie jest NAPRAWDĘ fajna?

Imo jest naprawdę fajna - zawsze jest jaki artefakt zniszczyć a do tego jest jeszcze semi-sweeperem i może zabijać walkerów. Obv nic łamiacego format, ale wydaje mi się dość solidna by grać.

_________________
Kupię od Ciebie karty i boostery


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: [C15][2.11] Zaczynamy! Generałowie, mechaniki
PostWysłany: Pon Lis 02, 2015 9:12 pm 
Apprentice
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Wrz 14, 2014 11:05 am
Posty: 34
Miejscowość: poznań
Do końca warto mieć marzenia.

_________________
EDH/Commander




Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [C15][2.11] Zaczynamy! Generałowie, mechaniki
PostWysłany: Pon Lis 02, 2015 9:34 pm 
Planeswalker
Awatar użytkownika

Dołączenie: Sob Cze 27, 2009 12:29 am
Posty: 2683
Miejscowość: Warszawa
Będą jeszcze jakieś inne, nowe legendy pod generała, czy tylko to?

Bo jak nie, to obawiam się, że większość wybierze Izzetowego koleżkę. Reszta wygląda niestety biednie. :(

_________________
Spike napisał(a):
Faza 1: ludzie dopiero się uczą EDH, więc grają jakimiś preconami, randomowymi theme deckami, funowymi konstrukcjami poskładanymi z kart znalezionych w klaserze itd.;
Faza 2: ludzie zaczynają ogarniać format, ich decki stają się sensowne, synergiczne i przemyślane;
Faza 3: jakieś 2/3 ludzi gra combem, pozostała 1/3 gra staxem;
Faza 4: ludzie pukają się w głowę i mówią "Pieprzyć to, wracamy do fazy pierwszej". :razz:


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: [C15][2.11] Zaczynamy! Generałowie, mechaniki
PostWysłany: Pon Lis 02, 2015 9:35 pm 
Planeswalker
Awatar użytkownika

Dołączenie: Czw Paź 24, 2013 10:47 pm
Posty: 2672
Miejscowość: Sosnowiec
Tradycyjnie są 3 legendy - 2 nowe, jedna przedrukowana, i tym razem ma być tak samo. (cicha prośba o w izzecie)

Myślę, że większość będzie wybierać pod względem reprintów/value, a nie generała.

_________________
L1!
____
Sprzedam karty, kupię karty


Ostatnio edytowany przez wujo444, Pon Lis 02, 2015 9:44 pm, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: [C15][2.11] Zaczynamy! Generałowie, mechaniki
PostWysłany: Pon Lis 02, 2015 9:44 pm 
Planeswalker
Awatar użytkownika

Dołączenie: Pon Lip 07, 2008 11:00 pm
Posty: 3060
Miejscowość: Warszawa Posty: 14567
Typ :u: :g: jest kompletnie beznadziejny. W ogóle nie ma sensu na nim budować talii, jakiejkolwiek- chyba że ktoś chce mieć węże z niebieskim. Ze wszystkich pokazanych kart sensowne są tylko :u: :r: i :g: :b: legendy, bo w sumie nie obsysają i coś tam robią. :w: :b: mi się nie kojarzy z enchantmentami, więc nawet nie wiem. Najgorzej, że tylko golgari może grać w talii obok generała, a reszta wtedy nie działa (poza simiciem, który nigdy nie działa). Equipmenty i reszta- do zaorania. Już w ORI i BFZ było trochę kart na tyle uniwersalnych, że i do EDH pasowały dużo bardziej niż te. Wg mnie wizardzi idą w złym kierunku, bo to nawet nie są karty dobre w multiplayerze i tylko w multiplayerze. To są biedo karty, które nie współgrają z istniejącymi strategiami i nie robią ciekawych rzeczy. Jeśli jakieś nieliczne talie nie będą miały co robić z maną, żeby im się chciało dawać myriadę potworowi z efektem ETB, to to i tak będzie lata świetlne za byle czy analogicznym , które jest tańsze i działa nawet z głupim czy .

_________________
Spoiler:


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: [C15][2.11] Zaczynamy! Generałowie, mechaniki
PostWysłany: Pon Lis 02, 2015 10:35 pm 
Mage

Dołączenie: Wto Sty 25, 2011 12:14 am
Posty: 562
UR chłop przekozak do storma

ale Fiery Confluence jest najmocniejsze z pokazanych


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: [C15][2.11] Zaczynamy! Generałowie, mechaniki
PostWysłany: Pon Lis 02, 2015 10:38 pm 
Mage
Awatar użytkownika

Dołączenie: Pią Sie 15, 2014 9:29 am
Posty: 554
za darmo! Bo tak! Bo mam goblina rozrabiakę!

A ten miecz z Myriad mówi: "Atakuj z tym w 5 turze i zbieraj hejt."

Co ten magic.

_________________
MÓZG, HORROR, KOSTNICA


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: [C15][2.11] Zaczynamy! Generałowie, mechaniki
PostWysłany: Pon Lis 02, 2015 10:51 pm 
Mage
Awatar użytkownika

Dołączenie: Pon Cze 23, 2014 2:11 pm
Posty: 647
W sumie to UR mógłby być słabszy... tak to znowu mi zestawy wykupią nim zdążę zamówić :D

_________________
- Z ciekawości czy POD grywa gdzieś poza Modernem? - Syt w EDH!
- Jestem nowy, jaki deck polecacie? - Niebieski.
- Szykujcie crumble to dusty bo planuję wbić się w ten turniej jak samoloty w WTC
----------------------------------------------------------------------------
Sędziowie MtG. Udzielają niepotrzebnie wyczerpujących odpowiedzi od 1993.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: [C15][2.11] Zaczynamy! Generałowie, mechaniki
PostWysłany: Wto Lis 03, 2015 9:32 am 
Planeswalker

Dołączenie: Nie Kwi 10, 2011 11:54 pm
Posty: 3022
To zamów już teraz??


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: [C15][2.11] Zaczynamy! Generałowie, mechaniki
PostWysłany: Wto Lis 03, 2015 10:24 am 
Apprentice

Dołączenie: Pią Sty 02, 2009 2:04 pm
Posty: 29
Coś mi nie pasuje z tym myriad. Mam powiedzmy 2 przeciwników. Atakuję. Robi się atakujący token, będący kopią atakującego stwora. Skoro jest kopią to ma wszystkie jego zdolności, a więc też myriad. Czyli token robi drugiego atakującego tokena. I tak w nieskończoność?

I jak ten cały myriad działa w 2HG?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: [C15][2.11] Zaczynamy! Generałowie, mechaniki
PostWysłany: Wto Lis 03, 2015 10:27 am 
Zasłużony
Awatar użytkownika

Dołączenie: Sob Mar 21, 2009 4:20 pm
Posty: 818
Miejscowość: Będziemyśl
Inqui, Myriad odpala się tylko w deklaracji ataku. Token stworzony z Myriad nie został zadeklarowany jako atakujący, po prostu atakuje. Nie ma żadnej pętli.

_________________
Niah napisał(a):
w drugiej turze castuje commona sowe 2/1 z deathtouchem za UB i cały twój misterny plan na który potrzebowałeś dwóch kart w decku i niesamowitego szczęścia spalił na panewce

Legacy:
WBG Loam Rock


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [C15][2.11] Zaczynamy! Generałowie, mechaniki
PostWysłany: Wto Lis 03, 2015 10:46 am 
Archmage
Awatar użytkownika

Dołączenie: Wto Lut 12, 2002 8:32 pm
Posty: 1738
Miejscowość: Sosnowiec
yaroopl napisał(a):
Inqui, Myriad odpala się tylko w deklaracji ataku. Token stworzony z Myriad nie został zadeklarowany jako atakujący, po prostu atakuje. Nie ma żadnej pętli.

Ja to sobie utrwaliłem tak: jest atakujący, ale nie zaatakował ;)

_________________
ZeRo Corporation, Zarząd:
; ; ; ;


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: [C15][2.11] Zaczynamy! Generałowie, mechaniki
PostWysłany: Wto Lis 03, 2015 11:06 am 
Archmage

Dołączenie: Pią Wrz 07, 2012 9:43 pm
Posty: 1927
A jak Kaseto i Daxos w Tiny Leaders?

_________________
Forum powiedziało mi, że piszę pół postu dziennie.

Riardin napisał:
Spoiler:


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 47 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group