Obecny czas: Wto Wrz 17, 2019 1:10 am

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina

Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Pożyczę Hydroblast-y i Snap-y na MTGO
PostWysłany: Pon Lip 28, 2014 8:39 am 
Sorcerer

Dołączenie: Sob Paź 08, 2011 8:53 am
Witam serdecznie,

po byciu zagorzałym zwolennikiem grania IRL, zdecydowałem się w końcu dla wygody założyć konto MTGO.

Jestem graczem z Łodzi, o nienagannej opinii na forum jak i w grach internetowych. Czy to na MTGO, czy też turnieje na Cockatrice, również te organizowane przez portal MTGNews :)
Grywałem drafty, Paupera T2, ale to nie to samo, po 2 latach grania w Paupera Classic :)
Z wygranych poskładałem sobie obecnie MGA, którym kiedyś grałem i 95% Delvera, którym gram od półtora roku IRL i na Cockatrice. W związku, że wróciło pseudo daily w Classic, chciałbym sobie zagrać je raz, czy dwa, a zakup tych kart jest w tym momencie... dość drogi :) Może ktoś sobie robi przerwę, może ktoś odwiesił Delva "na kołek", może ktoś zechce pomóc :)

Profil E-mail  

PostWysłany: Śro Wrz 10, 2014 3:04 pm 
Sorcerer

:rockpunk: :)

Profil E-mail  

Temat postu: Re: Pożyczę Hydroblast-y i Snap-y na MTGO
PostWysłany: Śro Wrz 10, 2014 3:08 pm 
Moderator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Wto Kwi 19, 2011 4:48 pm
Miejscowość: Warszawa
A-smodeusz napisał(a):
Witam serdecznie,

po byciu zagorzałym zwolennikiem grania IRL, zdecydowałem się w końcu dla wygody założyć konto MTGO.

Jestem graczem z Łodzi, o nienagannej opinii na forum jak i w grach internetowych. Czy to na MTGO, czy też turnieje na Cockatrice, również te organizowane przez portal MTGNews :)
Grywałem drafty, Paupera T2, ale to nie to samo, po 2 latach grania w Paupera Classic :)