Obecny czas: Czw Maj 23, 2019 1:36 am

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 518 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 22, 23, 24, 25, 26  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: 2 pytania
PostWysłany: Sob Gru 23, 2017 11:43 pm 
Sorcerer
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Gru 22, 2013 6:56 pm
Posty: 192
1. wyeixailował krita. Rzucam na Huntera odzyskam krita którego wyeixailował Hunter czy nie?
2. odpalił triger jest na stosie, odpowiadam czy redcap zada wtedy 1 obrażenie bo jest wężem, czy nie zada wogóle?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: 2 pytania
PostWysłany: Sob Gru 23, 2017 11:57 pm 
Administrator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Sty 25, 2009 2:20 am
Posty: 13206
Miejscowość: Warszawa
MindRot napisał(a):
1. Fiend Hunter wyeixailował krita. Rzucam na Huntera Snakeform odzyskam krita którego wyeixailował Hunter czy nie?

Nie, nawet jesli w tym momencie opusci pole bitwy.
MindRot napisał(a):
2. Murderous Redcap odpalił triger jest na stosie, odpowiadam Snakeform czy redcap zada wtedy 1 obrażenie bo jest wężem, czy nie zada wogóle?

Tego typu trigger sprawdza sile stwora w momencie rozpatrywania swojego triggera. To ze stwor teraz nie ma zdolnosci nie ma zadnego znaczenia. Zada jedno obrazenie.

_________________
WANT skupuję (lub wymieniam na angielskie) grywalne azjatyckie karty oraz misprinty i miscuty!
Buy: Angielskie fetche FOIL z ONS - & , token ligowy zakonnika z FRF.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: 2 pytania
PostWysłany: Śro Gru 27, 2017 2:26 am 
Sorcerer
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Gru 22, 2013 6:56 pm
Posty: 192
1. po zagraniu czaru jest 6/6. Ma dodatkowo podpięty wiec jest 8/6, infect, trample. Zagrywam czy Elf jest 3/1 bez infecta i trample?
2. został zamieniony w węża jak tafi do grobu zada 2 obrażenia czy nie?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: 2 pytania
PostWysłany: Śro Gru 27, 2017 3:25 am 
Administrator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Sty 25, 2009 2:20 am
Posty: 13206
Miejscowość: Warszawa
MindRot napisał(a):
1. Glistener Elf po zagraniu czaru Phytoburst jest 6/6. Ma dodatkowo podpięty Rancor wiec jest 8/6, infect, trample. Zagrywam Snekeform czy Elf jest 3/1 bez infecta i trample?

Bedzie 8/6 bez infecta i bez trample. Snakeform dzial na podstawowy p/t i nic nie robi z efektami zmieniajacymi p/t, gdyz dziala on w poprzedniej warstwie (tej ustawiajacej p/t na konkretna wartosc).
MindRot napisał(a):
2. Perilous Myr został zamieniony w węża Snakeform jak tafi do grobu zada 2 obrażenia czy nie?

Nie, gdyz efekty typu "put ~something~ into graveyard from battlefield" sprawdzaja czy zachodza jeszcze z pola bitwy, a wtedy z uwagi na Snakeforma tej zdolnosci myr nie posiada.

_________________
WANT skupuję (lub wymieniam na angielskie) grywalne azjatyckie karty oraz misprinty i miscuty!
Buy: Angielskie fetche FOIL z ONS - & , token ligowy zakonnika z FRF.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: 2 pytania
PostWysłany: Czw Sty 04, 2018 2:48 pm 
Sorcerer
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Gru 22, 2013 6:56 pm
Posty: 192
1. Na stole jest i cz zdążę dostać 3 mana jak dodam kolejny zanim go poświęcę bo jest leendarny.
2. w grobie. Main 1, płacę 0 mana i chcę wyexilować zombiaka, żeby dodać +1+1 czy przeciwnik zdąży/może odpowiedzieć .


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: 2 pytania
PostWysłany: Czw Sty 04, 2018 3:23 pm 
Moderator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Pią Lut 23, 2007 12:23 pm
Posty: 5882
MindRot napisał(a):
1. Na stole jest Lotus Petal i Mox Opal cz zdążę dostać 3 mana jak dodam kolejny Mox Opal zanim go poświęcę bo jest leendarny.

Nie zdążysz.
MindRot napisał(a):
2. Slitherhead w grobie. Main 1, płacę 0 mana i chcę wyexilować zombiaka, żeby dodać +1+1 czy przeciwnik zdąży/może odpowiedzieć Surgical Extraction.

Nie, gdyż exilowanie jest kosztem odpalenia ability.

_________________
Kupię od Ciebie karty i boostery


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: 2 pytania
PostWysłany: Śro Lut 14, 2018 6:38 pm 
Sorcerer
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Gru 22, 2013 6:56 pm
Posty: 192
1. Czy nie skontruje landa bo to mana ability.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: 2 pytania
PostWysłany: Śro Lut 14, 2018 6:51 pm 
Planeswalker
Awatar użytkownika

Dołączenie: Czw Paź 24, 2013 10:47 pm
Posty: 2672
Miejscowość: Sosnowiec
Nie wiem co pisze na przedruku z Amonkhetu bo się tego nie da odczytac, ale Oracle podaje mi taki oto tekst :

Cytuj:
Counter target activated or triggered ability. (Mana abilities can't be targeted.)

_________________
L1!
____
Sprzedam karty, kupię karty


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: 2 pytania
PostWysłany: Śro Kwi 11, 2018 7:12 pm 
Sorcerer
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Gru 22, 2013 6:56 pm
Posty: 192
1. Przeciwnik ma zagrał enchantment a ja mu kontruje ten enchantment. Dobierze kartę czy nie?
2. Czy może zmienić cel dla . Wydaje mi się że nie.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: 2 pytania
PostWysłany: Śro Kwi 11, 2018 7:55 pm 
Administrator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Sty 25, 2009 2:20 am
Posty: 13206
Miejscowość: Warszawa
MindRot napisał(a):
1. Przeciwnik ma Enchantress's Presence zagrał enchantment a ja mu kontruje ten enchantment. Dobierze kartę czy nie?

Tak. EP triggeruje na zagraniu czru i pozniej sie nie przejmuje, czy zostanie skontrowany, czy nie.
MindRot napisał(a):
2. Czy Imp's Mischief może zmienić cel dla Oblivion Ring. Wydaje mi się że nie.

OR nie ma celu sam w sobie, tylko generuje trigger na etb.

_________________
WANT skupuję (lub wymieniam na angielskie) grywalne azjatyckie karty oraz misprinty i miscuty!
Buy: Angielskie fetche FOIL z ONS - & , token ligowy zakonnika z FRF.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: 2 pytania
PostWysłany: Śro Kwi 11, 2018 8:36 pm 
Moderator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Pią Lut 23, 2007 12:23 pm
Posty: 5882
MindRot napisał(a):
1. Przeciwnik ma Enchantress's Presence zagrał enchantment a ja mu kontruje ten enchantment. Dobierze kartę czy nie?

Berłoś napisał(a):
Tak. EP triggeruje na zagraniu czru i pozniej sie nie przejmuje, czy zostanie skontrowany, czy nie.


Ja chciałbym do tego dodać, że jeśli oponent ma:
Spoiler:

a Ty skontrujesz mu spell, to i tak dobierze kartę, bo zapisz na niej się zmienił na .

_________________
Kupię od Ciebie karty i boostery


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: 2 pytania
PostWysłany: Czw Kwi 12, 2018 11:49 am 
Planeswalker
Awatar użytkownika

Dołączenie: Czw Maj 14, 2009 1:54 pm
Posty: 2707
O kulka, ale brutalna errata. Rozumiem błędy w stylu pierwszego printu , ale generalnie karty powinny robić to co jest na nich napisane.

_________________
Magic is a game for any budget. The only trick is you have to play with people who have the same budget.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: 2 pytania
PostWysłany: Czw Kwi 12, 2018 2:30 pm 
Administrator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Sty 25, 2009 2:20 am
Posty: 13206
Miejscowość: Warszawa
pi pit peano napisał(a):
O kulka, ale brutalna errata. Rozumiem błędy w stylu pierwszego printu Impulse, ale generalnie karty powinny robić to co jest na nich napisane.

a co powiesz na , gdy dopisano mu "X can't be 0."
albo , ktoremu musiano dopisac "until end of turn"
, ktory stal sie nagle artefaktem
nie pomne tez ile razy zmieniali wording a
pozwala teraz na zagrywanie mountainow ze znaczkiem arabian nights
pamietam tez, ze swego czasu i uzywaly phasingu
w oryginale bylo sorcery nakladajacym sobie counterki w upkeepie
dziala kompletnie inaczej
przez brak mana burna nie jest juz takie slabe
zmieniajacy swoje typy z Minion Legend, na Minion i na Minion avatar
smieszny jest tez , ktory w oryginale wcale nie kontrowal czerwonych instantow i sorcery
nie zmienia juz symboli, a bylby smieszny z dewocja
Ale i tak wygrywa , ktorego tekst byl chyba najwiecej razy https://magic.wizards.com/en/articles/a ... 2011-11-08
no i te przyklady mozna mnozyc, wiekszosc z nich to oczywiste pomylki, czesc to zmiany zasad wymuszajace zmiane wordingu, ale czesc to nie wiadomo dlaczono zmieniona funkcjonalnosc.

_________________
WANT skupuję (lub wymieniam na angielskie) grywalne azjatyckie karty oraz misprinty i miscuty!
Buy: Angielskie fetche FOIL z ONS - & , token ligowy zakonnika z FRF.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: 2 pytania
PostWysłany: Czw Kwi 12, 2018 6:01 pm 
Moderator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Pią Lut 23, 2007 12:23 pm
Posty: 5882
pi pit peano napisał(a):
O kulka, ale brutalna errata. Rozumiem błędy w stylu pierwszego printu Impulse, ale generalnie karty powinny robić to co jest na nich napisane.

A ja do tego jeszcze dodam, że ta errata weszła wiele lat wcześniej niż karta została przedrukowana w jej wersji z nowym oracle. Generalne Enchantresska dłużej działała inaczej niż było napisane na jej jedynej wydrukowanej wersji niż działała zgodnie z tym co jest na jej dowolnej wersji napisane, za równo starej jak i nowej :mrgreen:

_________________
Kupię od Ciebie karty i boostery


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: 2 pytania
PostWysłany: Wto Cze 19, 2018 1:48 pm 
Sorcerer
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Gru 22, 2013 6:56 pm
Posty: 192
1. wprowadza monarch, czy można kontrlować 2 monarchy jeżeli np blinkuje Jailera?
2. Czy wyexiluje monarch?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: 2 pytania
PostWysłany: Wto Cze 19, 2018 2:09 pm 
Planeswalker
Awatar użytkownika

Dołączenie: Wto Cze 15, 2010 4:12 pm
Posty: 3119
MindRot, Monarch nie jest permamentem, nie można go targetować. Pomyśl o tym jakby to była cecha, a nie permanent czy karta na stole.
Jailer nie tworzy ani wprowadza monarcha, tylko mówi, że stajesz się monarchą. Jak go wyblinkujesz staniesz się monarchą znowu, ale nie możesz być podwójnym monarchą

_________________
Spoiler:


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: 2 pytania
PostWysłany: Wto Cze 19, 2018 6:35 pm 
Sorcerer

Dołączenie: Wto Paź 03, 2017 5:33 pm
Posty: 116
Berłoś napisał(a):
pi pit peano napisał(a):
O kulka, ale brutalna errata. Rozumiem błędy w stylu pierwszego printu Impulse, ale generalnie karty powinny robić to co jest na nich napisane.

a co powiesz na , gdy dopisano mu "X can't be 0."


To chyba normalne ? ja sie tu żadnego błędu nie umiem doszukać, objaśnisz?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: 2 pytania
PostWysłany: Wto Cze 19, 2018 6:43 pm 
Moderator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Pią Lut 23, 2007 12:23 pm
Posty: 5882
m_n_s_n napisał(a):
To chyba normalne ? ja sie tu żadnego błędu nie umiem doszukać, objaśnisz?

Dopisano "X can't be 0" bo bez tego można by tworzyć nieskończoną liczbę elementali o P/T 0/0, które wchodziłyby do gry i odpalały triggery oraz od razu schodziły z gry i odpalały triggery.

_________________
Kupię od Ciebie karty i boostery


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: 2 pytania
PostWysłany: Sob Wrz 01, 2018 4:57 pm 
Sorcerer
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Gru 22, 2013 6:56 pm
Posty: 192
1. Przeciwnik obniżył statystykę na -2 ataku w mojej turze delver się flipnął na czy ma wtedy 1 ataku czy 3?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: 2 pytania
PostWysłany: Sob Wrz 01, 2018 5:36 pm 
Moderator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Pią Lut 23, 2007 12:23 pm
Posty: 5882
MindRot napisał(a):
1. Przeciwnik obniżył statystykę Delver of Secrets na -2 ataku Jace, Telepath Unbound w mojej turze delver się flipnął na Insectile Aberration czy ma wtedy 1 ataku czy 3?

1.

_________________
Kupię od Ciebie karty i boostery


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 518 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 22, 23, 24, 25, 26  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group