Obecny czas: Czw Wrz 19, 2019 7:08 am

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 530 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 23, 24, 25, 26, 27
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: 2 pytania
PostWysłany: Sob Lip 06, 2019 2:00 am 
Archmage

Dołączenie: Wto Gru 09, 2014 2:16 am
Posty: 1006
Berłoś napisał(a):
MindRot napisał(a):
2. Vampire Nighthawk atakuje Tibalt, Rakish Instigator który ma 1 counter więc ginie, wampir doda życie czy nie?

Doda 2 zycia swojemu kontrolerowi. To tak samo jakby go zablokowal stworek z 1 wytrzymalosci.

Doda? Obrażenia są zadawane, kiedy Tibalt jest w stole, a on blokuje lifegain, dopóki jest w stole. Trigger lifegaina by dodał, ale lifelink chyba nie wyleczy?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: 2 pytania
PostWysłany: Sob Lip 06, 2019 9:12 pm 
Sorcerer
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Gru 22, 2013 6:56 pm
Posty: 197
1. Czy może zadać zdolnością 1 obrażenie w planeswalkera?
2. Czy może wrócić na rękę krita który trafił do grobu turę wcześniej?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: 2 pytania
PostWysłany: Sob Lip 06, 2019 10:29 pm 
Administrator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Sty 25, 2009 2:20 am
Posty: 13232
Miejscowość: Warszawa
@Miras11: Bylem przekonany ze sprawa dotyczy ilosci loyality vs ilosci zadawanych obrazen, a nie zdolnosci Tibalda, ktorego nawet nie przeczytalem myslac ze nie ma wplywu na odpowiedz. Masz racje, nie doda zycia.

MindRot napisał(a):
1. Czy Scalding Devil może zadać zdolnością 1 obrażenie w planeswalkera?

Tak, zmienili mu oficjalnie tekst. Kliknij na podpieta karte, a zawsze otrzymasz najaktualniejsza wersje wordingu.
MindRot napisał(a):
2. Czy Storrev, Devkarin Lich może wrócić na rękę krita który trafił do grobu turę wcześniej?

"This combat" odnosi sie do aktualnej fazy walki, w tej turze.

_________________
WANT skupuję (lub wymieniam na angielskie) grywalne azjatyckie karty oraz misprinty i miscuty!
Buy: Angielskie fetche FOIL z ONS - & , token ligowy zakonnika z FRF.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: 2 pytania
PostWysłany: Pon Lip 15, 2019 11:32 pm 
Sorcerer
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Gru 22, 2013 6:56 pm
Posty: 197
1. Czy zdolność zadziała z landami , , .
2. Czy premia dla liczy się też od , , .


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: 2 pytania
PostWysłany: Pon Lip 15, 2019 11:50 pm 
Conjurer

Dołączenie: Pią Kwi 06, 2007 8:11 pm
Posty: 69
Miejscowość: Sosnowiec
MindRot napisał(a):
1. Czy zdolność zadziała z landami , , .
2. Czy premia dla liczy się też od , , .


Landy sa bezkolorowe, wiec nie na oba pytania


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: 2 pytania
PostWysłany: Wto Lip 16, 2019 10:40 am 
Sorcerer
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Gru 22, 2013 6:56 pm
Posty: 197
1. Niedawno dostałem odpowiedź że dodaje +2+1 gdy jest , chcę mieć pewność.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: 2 pytania
PostWysłany: Wto Lip 16, 2019 10:49 am 
Moderator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Pią Lut 23, 2007 12:23 pm
Posty: 5901
MindRot napisał(a):
1. Niedawno dostałem odpowiedź że Vampire Nocturnus dodaje +2+1 gdy jest Swamp, chcę mieć pewność.

Nie, Swampy i w wszystkie inne landy są bezkolorowe.

_________________
Kupię od Ciebie karty i boostery


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: 2 pytania
PostWysłany: Czw Lip 25, 2019 9:11 pm 
Moderator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Śro Kwi 30, 2008 10:56 am
Posty: 5219
Miejscowość: Bractwo Soku Mocy
Mikołaj napisał(a):
MindRot napisał(a):
1. Niedawno dostałem odpowiedź że Vampire Nocturnus dodaje +2+1 gdy jest Swamp, chcę mieć pewność.

Nie, Swampy i w wszystkie inne landy są bezkolorowe.

Prawie wszystkie ;)


@MindRot: Generalnie kolor karty określają kolory, które ma w koszcie - dlatego jest zielony a jest biały, niebieski, zielony, czerwony i czarny jednocześnie. Odstępstwami od tej zasady są karty, na których explicite napisano inaczej (np. lub ) oraz karty posiadające tzw. Color Indicator, czyli kolorową kropkę na lewo od typu karty. Podana wyżej jako przykład kart ma takie oznaczenie w postaci zielonej kropki przed typem 'land'. Innym przykładem może być , czyli spell bez kosztu ale z określonym kolorem dzięki niebieskiemu Color Indicator. Ciekawostka: color indicator wprowadzono parę edycji temu, wcześniej po prostu pojawiał się tekst na karcie określający wprost jej kolor - dla porównania popatrz na wersje Wizji z Time Spirala lub Dryad Arbor z Future Sighta.

_________________
Sok Caprio. A 50% gratis.
Rarian napisał(a):
przeczytałem Twój wywód, po czym z ciekawości sprawdziłem od kiedy jestem zarejestrowany na forum, okazało się, że od 2007. To oznacza, że to co przeczytałem powyżej było najbardziej absurdalnym wywodem od prawie 10 lat


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: 2 pytania
PostWysłany: Sob Lip 27, 2019 11:35 am 
Sorcerer
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Gru 22, 2013 6:56 pm
Posty: 197
1. Jak na stole jest to po śmierci dobiore karte czy nie.
2. Czy może zadać obrażenia równocześnie przeciwnikowi i jego 2 planeswalkerom?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: 2 pytania
PostWysłany: Pon Lip 29, 2019 10:04 am 
Administrator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Sty 25, 2009 2:20 am
Posty: 13232
Miejscowość: Warszawa
MindRot napisał(a):
1. Jak na stole jest Rest in Peace to po śmierci Filigree Familiar dobiore karte czy nie.

nie, bo zamiast ginac jest on usuwany przez RiP poza gre
MindRot napisał(a):
2. Czy Crypt Rats może zadać obrażenia równocześnie przeciwnikowi i jego 2 planeswalkerom?

CR nie zadaja obrazen planeswalkerom tylko stworom i graczom

_________________
WANT skupuję (lub wymieniam na angielskie) grywalne azjatyckie karty oraz misprinty i miscuty!
Buy: Angielskie fetche FOIL z ONS - & , token ligowy zakonnika z FRF.


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 530 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 23, 24, 25, 26, 27

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group