Obecny czas: Pią Lis 22, 2019 6:35 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 532 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 27  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: 2 pytania
PostWysłany: Nie Maj 11, 2014 6:35 pm 
Sorcerer
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Gru 22, 2013 6:56 pm
Posty: 198
1.Zagrywam i 1 obrazenie zadac chce np w krita przeciwnika ale przeciwnik uzywa i cofa swojego krita. Forge Devil zostaje sam na stole wiec czy zada sam sobie 1 obrazenie?
2. Czy jesli zagra sie zginie


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: 2 pytania
PostWysłany: Nie Maj 11, 2014 6:48 pm 
Planeswalker
Awatar użytkownika

Dołączenie: Wto Cze 15, 2010 4:12 pm
Posty: 3119
1. zależy. są 2 scenariusze:
1a: zagrywasz devila, w odpowiedzi na zagranie opp rzuca unsumon. ten resolvuje pierwszy, potem wchodzi devil. musisz wybrac cele, jezeli jest tylko devil jako stwor to uderzy w siebie
1b: zagrywasz devila, opp nic nie robi. wybierasz jego stwora jako cel zdolności. opp sie przestraszyl, w odpowiedzi na abilitke uzywa unsumon. jego stwor jest bezpieczny, ale nie zmienasz celu na devila

2. protekcja dziala na DEBT:
Damage
Enchant/Equip
Block
Target

"All creatures" nie targetuje, "-2/-2" nie zadaje dmg. oczywiście infest tez nie blokuje ani equipuje. Mirran zginie

_________________
Spoiler:


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: 2 pytania kolejne
PostWysłany: Wto Maj 13, 2014 4:39 pm 
Sorcerer
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Gru 22, 2013 6:56 pm
Posty: 198
1.Jest karta czy moge zagrac ta karte z grobu w dowolnym momencie swojej tury?
2. Czy jesli uzyje to mozna uzyc abilitki regeneracji na kricie?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: 2 pytania
PostWysłany: Wto Maj 13, 2014 5:00 pm 
Planeswalker
Awatar użytkownika

Dołączenie: Wto Cze 15, 2010 4:12 pm
Posty: 3119
1. To nie jest zagrywanie (cast) szkieleta, tylko używanie jego abilitki. A te mogą być aktywowane z instant speedem (jeżeli nie jest wyraźnie napisane inaczej). Więc tak, możesz wrócić szkieleta w dowolnym momencie swojej tury albo tury przeciwnika, pod warunkiem że masz priorytet

2. W odpowiedzi na rzucone zaklęcie / abilitkę możesz aktywować regenerację stworów. Jeżeli zaklęcie/abilitka nie ma napisane "cant be regenerated" to stwór przeżyje

_________________
Spoiler:


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: 2 pytania znowu
PostWysłany: Wto Maj 13, 2014 6:35 pm 
Sorcerer
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Gru 22, 2013 6:56 pm
Posty: 198
1.To czyli nawet jak zginal i lezy powiedzmy 3 tury w grobie i przypomnialem sobie ze chce uzyc jego abilitki to normalnie pojawi sie na polu bitwy tapniety? Czyli to jest abilitka ktora mozna odpalac z grobu dobrze rozumuje?
2. Jast chce go poswiecic przy upkeepie ale czy moge wczesniej zadac nim 1 obrazenie atakujac?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: 2 pytania
PostWysłany: Wto Maj 13, 2014 6:38 pm 
Planeswalker
Awatar użytkownika

Dołączenie: Czw Paź 24, 2013 10:47 pm
Posty: 2672
Miejscowość: Sosnowiec
1. Tylko z grobu, nieważne jak i kiedy się tam znalazł.

2. Nie wiem jak chcesz to zrobić, skoro Twój upkeep jest przed walką. Możesz go zagrać, w następnej turze zaatakować, i dopiero w kolejnej poświęcić w upkeepie.

_________________
L1!
____
Sprzedam karty, kupię karty


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: 2 pytania
PostWysłany: Wto Maj 13, 2014 6:39 pm 
Planeswalker

Dołączenie: Czw Wrz 23, 2010 9:02 pm
Posty: 5892
Miejscowość: Warszawa
MindRot napisał(a):
1.To czyli nawet jak Reassembling Skeleton zginal i lezy powiedzmy 3 tury w grobie i przypomnialem sobie ze chce uzyc jego abilitki to normalnie pojawi sie na polu bitwy tapniety? Czyli to jest abilitka ktora mozna odpalac z grobu dobrze rozumuje?


Tak, masz rację. Możesz użyć tego w każdej chwili kiedy szkielet jest w grobie, a Ty masz priorytet.

MindRot napisał(a):
2. Jast Augur of Skulls chce go poswiecic przy upkeepie ale czy moge wczesniej zadac nim 1 obrazenie atakujac?


W jaki sposób? Upkeep jest na początku tury zaraz po untapie. Nie przejdziesz nawet do main phase, ani tym bardziej combat phase.

_________________
Want/Have: viewtopic.php?f=149&t=49284&p=729695#p729695


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: 2 pytania
PostWysłany: Śro Maj 14, 2014 10:16 pm 
Sorcerer
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Gru 22, 2013 6:56 pm
Posty: 198
1. celuje w ktory jest po transformacji gdzie on trafi do reki przeciwnika czy na cmentarz bo wczesniej juz zginal?
2. ma 2 abilitki czy moge je odpalac z cmentarza?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: 2 pytania
PostWysłany: Śro Maj 14, 2014 10:19 pm 
Administrator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Sty 25, 2009 2:20 am
Posty: 13240
Miejscowość: Warszawa
MindRot napisał(a):
1.Into the Roil celuje w Unhallowed Cathar ktory jest po transformacji gdzie on trafi do reki przeciwnika czy na cmentarz bo wczesniej juz zginal?

do reki wlasciciela. gra nie "pamieta", ze kiedys zginal, robi to co karta ma napisane, ze ma zrobic.
MindRot napisał(a):
2.Tymaret, the Murder King ma 2 abilitki czy moge je odpalac z cmentarza?

pierwsza nie, druga tak. abilitki dzialaja zwykle tylko i wylacznie na polu bitwy, chyba, ze maja napisane inaczej. tak prawde mowiac, ta druga mozesz odpalac tylko z cmentarza.

_________________
WANT skupuję (lub wymieniam na angielskie) grywalne azjatyckie karty oraz misprinty i miscuty!
Buy: Angielskie fetche FOIL z ONS - & , token ligowy zakonnika z FRF.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: 3 pytania
PostWysłany: Pią Maj 16, 2014 12:32 am 
Sorcerer
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Gru 22, 2013 6:56 pm
Posty: 198
1. Celuje w czy ptak straci Flying i Deathtouch?
2. na stole czy moge zagrac w ciemno zeby polozyc 2 kontery oraz czy moge grac z cmentarza czary z Flashback zeby klasc kontery. Albo jeszcze inne jakies przyklady kiedy moge klasc te kontery?
3. gdy pojawi sie na polu bitwy sprawdza 3 karty z gory biblioteki, zalozmy ze trafily sie 3 sorcery czy moge wszystkie wziasc na reke czy tylko 1?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: 2 pytania
PostWysłany: Pią Maj 16, 2014 12:55 am 
Planeswalker

Dołączenie: Czw Wrz 23, 2010 9:02 pm
Posty: 5892
Miejscowość: Warszawa
Cytuj:
1. Celuje Turn to Frog w Tidehollow Strix czy ptak straci Flying i Deathtouch?


Tak. W końcu jest napisane "lose all abilities" :razz:

Cytuj:
2. Nivmagus Elemental na stole czy moge zagrac w ciemnoMental Misstep zeby polozyc 2 kontery oraz czy moge grac z cmentarza czary z Flashback zeby klasc kontery. Albo jeszcze inne jakies przyklady kiedy moge klasc te kontery?


Nie możesz zagrać spella bez wyznaczenia jego celu, więc misstepa nie możesz sobie od tak zagrać "w ciemno".
Tak możesz zagrać z flashbacka i wyexile'ować.
Counterki możesz kłaść wtedy kiedy wyexile'ujesz ze stacka instant lub sorc. Czyli po zagraniu ale przed resolvem insta lub sorca z dowolnej strefy.

Cytuj:
3.Augur of Bolas gdy pojawi sie na polu bitwy sprawdza 3 karty z gory biblioteki, zalozmy ze trafily sie 3 sorcery czy moge wszystkie wziasc na reke czy tylko 1?


Tylko jedną. Zresztą jest to napisane. Masz "you may reveal a CARD" nie " any number of CARDS"

_________________
Want/Have: viewtopic.php?f=149&t=49284&p=729695#p729695


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: 5. pytan
PostWysłany: Wto Maj 20, 2014 11:15 pm 
Sorcerer
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Gru 22, 2013 6:56 pm
Posty: 198
1. Atakuje kritami sa tapniete i przeciwnik wyznaczyl obroncow czy moge rzucac czary na tym etapie?
2. Atakuje i . Pierwszego tapnalem do ataku Barona potem Gravecrawler. Przeciwnik zablokowal Barona ktory zginal w walce wiec czy premia +1 +1 obowiazuje dalej na Gravecrawler czy przepada premia po smierci Barona.
3. Artefakt ma protekcje na bialy czy zniszcze go tym bo karta jest tez zielona, pewnie nie ale wole sie upewnic.
4. Czy w walce na krita najpierw zadaje swoje 2 obrazenia czy 1 obrazenie z abilitki?
5. ma ta aure - musi atakowac czy dalej nie moze?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: 2 pytania
PostWysłany: Wto Maj 20, 2014 11:21 pm 
Planeswalker

Dołączenie: Czw Wrz 23, 2010 9:02 pm
Posty: 5892
Miejscowość: Warszawa
Cytuj:
1. Atakuje kritami sa tapniete i przeciwnik wyznaczyl obroncow czy moge rzucac czary na tym etapie?


Tak, możesz rzucać czary (instanty bądź takie posiadające flash) po wyznaczeniu blockerów i przed przejściem do wyznaczania obrażeń.

MindRot napisał(a):
2. Atakuje Gravecrawler i Death Baron. Pierwszego tapnalem do ataku Barona potem Gravecrawler. Przeciwnik zablokowal Barona ktory zginal w walce wiec czy premia +1 +1 obowiazuje dalej na Gravecrawler czy przepada premia po smierci Barona.


Nie wyznaczasz kolejności ataków. Bez względu na kolejność tapnięcia, wszystkie crity atakują jednocześnie. O ile crita zabijająca barona nie miała first strike bądź double strike to Graveclawer zaatakuje jakby wciąż miał na sobie efekt Barona.

MindRot napisał(a):
3. Krit ma protekcje na bialy czy zniszcze go tym Sundering Growth bo karta jest tez zielona, pewnie nie ale wole sie upewnic.


Nie, bo karta jest także biała.

MindRot napisał(a):
4. Czy Ashmouth Hound w walce na krita najpierw zadaje swoje 2 obrazenia czy 1 obrazenie z abilitki?


Najpierw 1 obrażenie z abilitki.

MindRot napisał(a):
5. Torpid Moloch ma ta aure Furor of the Bitten - musi atakowac czy dalej nie moze?


Dalej nie może. Zauważ, że na aurze jest napisane "attack if able". Defender uniemożliwa atakowanie.

_________________
Want/Have: viewtopic.php?f=149&t=49284&p=729695#p729695


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: 5. pytan
PostWysłany: Wto Maj 20, 2014 11:24 pm 
Planeswalker
Awatar użytkownika

Dołączenie: Wto Cze 15, 2010 4:12 pm
Posty: 3119
MindRot napisał(a):
1. Atakuje kritami sa tapniete i przeciwnik wyznaczyl obroncow czy moge rzucac czary na tym etapie?
2. Atakuje i . Pierwszego tapnalem do ataku Barona potem Gravecrawler. Przeciwnik zablokowal Barona ktory zginal w walce wiec czy premia +1 +1 obowiazuje dalej na Gravecrawler czy przepada premia po smierci Barona.
3. Artefakt ma protekcje na bialy czy zniszcze go tym bo karta jest tez zielona, pewnie nie ale wole sie upewnic.
4. Czy w walce na krita najpierw zadaje swoje 2 obrazenia czy 1 obrazenie z abilitki?
5. ma ta aure - musi atakowac czy dalej nie moze?


1. Tak, przed zadaniem obrażeń będzie czas na rzucanie zaklęć
2. Nie ważne kogo dotknąłeś pierwszego. stwory atakują jednocześnie, jednocześnie zadają obrażenia, a potem, jeżeli otrzymały ich zbyt dużo, jednocześnie giną
3. Nie. jest zielona, ale biała też.
4. Najpierw zadziała trigger
5. Musi atakować jeśli może. A nie może, bo ma defender. Ale jak straci defendera to ruszy do ataku

_________________
Spoiler:


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Do 1
PostWysłany: Wto Maj 20, 2014 11:55 pm 
Sorcerer
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Gru 22, 2013 6:56 pm
Posty: 198
Odnosnie 1 pytania - to ze w combacie mozna rzucac instanty i flash to jasne ale np: Sorcerow i Aur wtedy nie mozna gdy toczy sie zadawanie obrazen kritami?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: 2 pytania
PostWysłany: Śro Maj 21, 2014 12:01 am 
Moderator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Wto Kwi 19, 2011 4:48 pm
Posty: 10087
Miejscowość: Warszawa
Tylko efekty 'instantowe' można rzucać poza main phaseami.

_________________
Mój Tumblr - MTG Custom Cards
Cytuj:
AlphaGo is a pretty sweet name for an unbeatable Go-playing robot, so I feel like I should name my imagined, sci-fi MTG playing computer too: Skynetdeck, AlphaDrawGo, AlphaCawGo, AlphaBetaUnlimited, DeepMonoBlue, or DeepUWControl?

I also considered naming it Owen Turtenwald, but apparently that name is already taken by another unstoppable MTG supercomputer.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: 2 pytania lista nie ma konca
PostWysłany: Śro Maj 21, 2014 12:31 am 
Sorcerer
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Gru 22, 2013 6:56 pm
Posty: 198
1. Atakuje a przeciwnik blokuje czerwonym kritem 2/2. Czy Flanking najpierw obnizy czerwonemu -1/-1 czy zgina oboje?
2. Celuje w krita 2/2 ale przeciwnik wrocil krita na reke wiec moj instant nie ma celu i nie zada obrazen wiec czy dostane 2 zycia czy nie. To samo sie tyczy


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: 2 pytania
PostWysłany: Śro Maj 21, 2014 12:39 am 
Administrator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Czw Lut 25, 2010 11:23 pm
Posty: 9785
Miejscowość: Warszawa
MindRot napisał(a):
1. Atakuje Riftmarked Knight a przeciwnik blokuje czerwonym kritem 2/2. Czy Flanking najpierw obnizy czerwonemu -1/-1 czy zgina oboje?

Flanking obniży staty czerwonego blokera do 1/1, a potem zadadzą sobie obrażenia i czerwony bloker zginie.

MindRot napisał(a):
2. Celuje Sorin's Thirst w krita 2/2 ale przeciwnik wrocil krita na reke wiec moj instant nie ma celu i nie zada obrazen wiec czy dostane 2 zycia czy nie. To samo sie tyczy Geth's Verdict

Każdy czar/efekt sprawdza w momencie rozpatrywania czy jego cele są legalne. Jeśli nie ma żadnego legalnego celu, to jest kontrowany w całości przez zasady gry. W tym wypadku twój Thirst chce zadać 2 obrażenia w jakiś cel, którego nie ma stole, a więc nie ma legalnych celów. W związku z tym Thirst jest kontrowany w całości. Nie zadaje obrażeń, a Ty nie zyskujesz życia.

W przypadku celem jest gracz. W momencie rozpatrywania gracz nadal jest w grze, więc czar nie zostanie skontrowany. Nawet jeśli ten gracz nie ma nic do poświęcenia, to czar zrobi tyle ile potrafi i odbierze mu jeden punkt życia.

_________________

Image IZZET LEAGUE | Image JESKAI WAY | Image SĘDZIA L2



Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: 2 pytania
PostWysłany: Śro Maj 21, 2014 12:39 am 
Administrator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Sty 25, 2009 2:20 am
Posty: 13240
Miejscowość: Warszawa
MindRot napisał(a):
1. Atakuje Riftmarked Knight a przeciwnik blokuje czerwonym kritem 2/2. Czy Flanking najpierw obnizy czerwonemu -1/-1 czy zgina oboje?

Flanking zadziala zaraz po wyznaczeniu blokujacych i ten krit bedzie 1/1 po blokach a tym samym w momencie zadawania obrazen.
MindRot napisał(a):
2. Celuje Sorin's Thirst w krita 2/2 ale przeciwnik wrocil krita na reke wiec moj instant nie ma celu i nie zada obrazen wiec czy dostane 2 zycia czy nie. To samo sie tyczy Geth's Verdict

Sorin's thirst zostanie skontrowany przez zasady gry (wszystkie jego cele sa nielegalne w momencie rozpatrywania), wiec nic nie zrobi, pojdzie do grobu, a ty nie dostaniesz zycia. W przypadku Geth's Verdict sprawa jest inna, gdyz tam celem jest gracz i czar bedzie probowal zrobic co moze, czyli zmusic przeciwnika do poswiecenia czego, a pozniej zabrac mu zycie.

_________________
WANT skupuję (lub wymieniam na angielskie) grywalne azjatyckie karty oraz misprinty i miscuty!
Buy: Angielskie fetche FOIL z ONS - & , token ligowy zakonnika z FRF.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: 2 pytania
PostWysłany: Śro Maj 21, 2014 12:42 am 
Administrator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Czw Lut 25, 2010 11:23 pm
Posty: 9785
Miejscowość: Warszawa
Haha, wygrałem. xD

_________________

Image IZZET LEAGUE | Image JESKAI WAY | Image SĘDZIA L2



Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 532 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 27  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group