Obecny czas: Sob Gru 07, 2019 10:55 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 15400 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 770  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
PostWysłany: Nie Lut 13, 2005 1:04 am 
Conjurer

Dołączenie: Wto Lut 24, 2004 8:56 pm
Posty: 51
Miejscowość: Lodz, moja lodeczka!
Ktos musial tu zrobic, wiec czemu w koncu nie ja.
Tu zadajemy pytania o dzialanie kart, ktorych nie rozumiemy.

Najpierw wchodzimy na http://portalwiedzy.onet.pl/tlumacz.html i tlumaczymy sobie karte - jak dalej nie rozumiemy to pytamy.
Nie ma sensu dziekowac za udzielenie odpowiedzi - my wiemy, ze jestescie nam bezgranicznie wdzieczni :)

Wprawdzie raczej rozumiem wszystko czym gram, ale na dobry poczatek:
Co sie dzieje kiedy mam w grze Chains of Mephistopheles i zagram careful study? A co sie dzieje jak mam 2 chainy? Kiedys widzialem ladna rozpiske w wydaniu Picca, ale nie pamietam gdzie dokladnie :(

Chains of Mephistopheles
If a player would draw a card except the first one he or she draws in a draw step, that player discards a card from his or her hand instead. If the player discards a card, he or she draws a card. If the player doesn't discard a card, he or she puts the top card of his or her library into his or her graveyard.

Careful Study choc nie ma to tu duzego znaczenia
Draw two cards, then discard two cards from your hand.

_________________
To bylem ja, Thon Isus.


Ostatnio edytowany przez Thon Isus, Nie Lut 13, 2005 3:39 pm, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lut 13, 2005 1:43 am 
Conjurer

Dołączenie: Wto Lut 24, 2004 8:56 pm
Posty: 51
Miejscowość: Lodz, moja lodeczka!
limak napisał(a):
soratami cloudskater



flying

2, return a land you control to ist owner's hand: draw a card, then discard a card.


za :2: i powrocenie landu z gry na reke dobierasz karte po czym discardujesz karte
Istota z Flyingiem moze byc blokowana tylko przez istoty z flyingiem, a moze blokowac i te latajac, i te nie.

_________________
To bylem ja, Thon Isus.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: TU WPISUJEMY PYTANIA O DZIALANIE KART
PostWysłany: Nie Lut 13, 2005 11:08 am 
Apprentice
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Paź 26, 2003 9:23 pm
Posty: 15
Miejscowość: The Dark Lands
Jozzo napisał(a):
Wprawdzie raczej rozumiem wszystko czym gram, ale na dobry poczatek:
Co sie dzieje kiedy mam w grze Chains of Mephistopheles i zagram careful study? A co sie dzieje jak mam 2 chainy? Kiedys widzialem ladna rozpiske w wydaniu Picca, ale nie pamietam gdzie dokladnie :(

Przy jednym Chainsie to będzie:

Discard a card. Jesli się udało, to draw a card. Jeśli nie, to zmilluj pierwsza kartę z góry.

Discard a card. Jesli się udało, to draw a card. Jeśli nie, to zmilluj pierwsza kartę z góry.

Discard a card.

Discard a card.

Przy dwóch Chainsach:

Discard a card. Jesli się nie udało, to zmilluj kartę, Jeśli się udało, to discard a card. Jesli to się udało, to draw a card, jeśli nie to zmilluj karte.

Discard a card. Jesli się nie udało, to zmilluj kartę, Jeśli się udało, to discard a card. Jesli to się udało, to draw a card, jeśli nie to zmilluj karte.

Discard a card.

Discard a card.

Picc napisał(a):
Chains of Mephistopheles
:1::b:
Enchantment
If a player would draw a card except the first one he or she draws in a draw step, that player discards a card from his or her hand instead. If the player discards a card, he or she draws a card. If the player doesn't discard a card, he or she puts the top card of his or her library into his or her graveyard.

Karta ta ma static ability, która generuje efekt zastępczy (rozpoznawalny po użyciu słowa "instead"), który zastępuje każdy draw, poza pierwszym drawem podczas draw stepu. Jeśli mamy kartę na ręku, to każdy draw jest zastępowany odrzuceniem karty z ręki i drawem, a jeśli nie mamy kart na ręku, to draw jest zastępowany przewinięciem karty z góry biblioteki do grobu. Nieskończona pętla nie powstaje w pierwszym przypadku ze względu na zasadę, która mówi że efekty zastępcze nie próbują zastapić czegoś, co wynikło z ich zastosowania - czyli te same Chainsy nie będa próbowały zastapić po raz drugi drawu, który został już "opłacony" discardem wymuszonym przez ich działanie. Więc kiedy zagramy Accumulated Knowledge z Chainsami na stole i mamy w ręku jedną kartę, to ją discardujemy, a po zdiscardowaniu ciągniemy nową. Jesli natomiast nie mamy w ogóle kart w reku po zagraniu AK, to przewijamy jedną kartę z góry biblioteki do grobu i to wszystko.
Inaczej ma się sprawa, jeśli na stole jest więcej niż jedna kopia Chainsów - przypuśćmy, że na stole są dwa, mamy dwie karty w ręku, a przeciwnik rzucił w nas Ancestral Recall. Gra rozpatruje każdy draw oddzielnie - tak, jakby tekst Ancestrala brzmiał: "Draw a card. Draw a card. Draw a card." Chcemy pociągnąc pierwszą kartę - oba Chainsy próbują zadziałać, bierzemy pod uwagę pierwsze. Discardujemy kartę (hand size = 1), pierwsze Chainsy pozwalają na kontynuowanie. Drugie Chainsy jednak widzą draw z pierwszych Chainsów, nie jest to część efektu ich samych, wiec działają, wymuszając na nas zdiscardowanie kolejnej karty. Gdy to zrobimy (hs = 0), pozwalaja na draw. Pierwsze Chainsy nie włączają się po raz kolejny, bo pamietają że ten draw, mimo zastosowania drugich Chainsów, juz był przez nie brany pod uwagę. Ciagniemy kartę (hs = 1), kolej na rozpatrzenie drugiego drawu. Włączają sie pierwsze Chainsy, wymuszają discard (hs = 0) i pozwalają na draw. Włączają sie drugie Chainsy, próbują wymusić discard, nie mamy kart w ręku więc zmuszają nas do przewinięcia karty z góry biblioteki do grobu. Czas na trzeci draw - włączają się pierwsze Chainsy, nie możemy discardować, wiec przewijamy kolejną kartę. Drugie Chainsy już się nie włączą, bo po pierwszych Chainsach juz nie ma drawu do zastąpienia. Czyli podsumowując, procedura rozpatrywania Ancestral Recalla przy dwóch kartach na ręku i dwóch kopiach Chainsów na stole wygląda następująco: discard, discard, draw; discard, przewinięcie; przewinięcie.

Tekst Chainsów nie precyzuje, czy chodzi o draw step w naszej turze, czy po prostu draw step, tak więc jeśli zagramy pozwalająca na draw kartę w draw stepie przeciwnika, to pierwszej ciągnietej karty Chainsy nie będa próbowały zastąpić i możemy ją od razu pociągnąć, jak zwykle.

Na podstawie tekstu z http://www.starcitygames.com autorstwa Chrisa Richtera, sędziego DCI 3 lvl.

_________________
[b2ka]The [color=#13DA172ka]C[/color2ka][color=#26B62E2ka]H[/color2ka][color=#3991452ka]W[/color2ka][color=#4C6D5C2ka]D[/color2ka][color=#5F48732ka]K[/color2ka][color=#72248A2ka]F[/color2ka][color=#8500A12ka]C[/color2ka] Team[/b2ka]

[url=http://cursemtg.prv.pl2ka][b2ka]TheCurseMTG[/b2ka][/url2ka]


Góra
 Profil E-mail GG  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lut 13, 2005 11:41 am 

Dołączenie: Nie Lut 13, 2005 12:41 am
Posty: 2
nie rozumiem karty

Nazwa gustcloak harrier

flying

whenever gustcloak harrier becomens blocked you untap it a nd remove it forum combat

czy teras dobrze jest i w tym dziale mam zadawaci pytania o kartach


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lut 13, 2005 11:52 am 
Apprentice
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Paź 26, 2003 9:23 pm
Posty: 15
Miejscowość: The Dark Lands
Gustcloak Harrier lata, a kiedykolwiek zostanie zablokowany zostaje odtapowany i usuniety z walki.

Nie "becomens", a "becomes".

Nie "a nd", a "and".

Nie "forum", a "from".

Nie "teras", a "teraz".

_________________
[b2ka]The [color=#13DA172ka]C[/color2ka][color=#26B62E2ka]H[/color2ka][color=#3991452ka]W[/color2ka][color=#4C6D5C2ka]D[/color2ka][color=#5F48732ka]K[/color2ka][color=#72248A2ka]F[/color2ka][color=#8500A12ka]C[/color2ka] Team[/b2ka]

[url=http://cursemtg.prv.pl2ka][b2ka]TheCurseMTG[/b2ka][/url2ka]


Góra
 Profil E-mail GG  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lut 13, 2005 12:30 pm 
Awatar użytkownika

Dołączenie: Czw Lut 10, 2005 3:28 pm
Posty: 7
Miejscowość: Warszawa
nie rozumiem kart
1 eresh volunteers

every cho-arrim villager is a pootential warrior;when they are called they abandon their peaceful way of life and take up arms to defend it

2 lead astray
tap up two target creaturs

i nie czepiajće się mnie


Góra
 Profil Tlen GG  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lut 13, 2005 12:43 pm 
Awatar użytkownika

Dołączenie: Sob Maj 29, 2004 2:37 pm
Posty: 4
Miejscowość: Słupsk City Postać: Robert Plant
Hmm...
Co do pierwszej karty to ten tekścik który napisałeś to niejest funkcja karty tylko flavor tekst czyli taki opisik żeby karta była bardzeij klimatyczna , ale nie jest to zupełnie związane z jej funkcją :)
Co do drugiej karty :
2 Lead Astray
Stapuj do dwóch wybranych kreatur. (czyli możesz stapować jedną , dwie)

_________________
Proud member of [b9jh]Zeppelin Team[/b9jh]

... They hold no Quarter ...


Ostatnio edytowany przez KubusPuchatek, Nie Lut 13, 2005 4:02 pm, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail GG  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lut 14, 2005 3:37 pm 
Mage
Awatar użytkownika

Dołączenie: Śro Cze 23, 2004 2:23 pm
Posty: 680
Miejscowość: Tęgoborze
Tylko jedna karta mnie nurtuje...

Reverse the Sands

Redistribute any number of players' life totals. (Each of those players gets one life total back.)

O co tak dokładnie w niej chodzi ??

_________________
Pozostań w pokoju, a ruchy miej roztropne, aby uderzając się w łokieć nie natrafić na to miejsce które czyni prąd.

http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=5582812 - moje aukcje !


Góra
 Profil GG  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lut 14, 2005 4:39 pm 
Mage
Awatar użytkownika

Dołączenie: Czw Paź 31, 2002 6:00 pm
Posty: 806
Miejscowość: Centrum Wszechświata
gracze zamieniają się życiami. W grze multiplayerowej rzucający Reverse the Sands wybiera, kto się z kim pozamienia życiami.

_________________
Tu są także moje karty, więc kupować, kupować, kupować.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lut 14, 2005 10:04 pm 
Awatar użytkownika

Dołączenie: Wto Lut 08, 2005 7:47 pm
Posty: 3
Bile Urchin-Sacrifice Bile Urchin: Target player loses 1 life.

Bloodthirsty Ogre- :b: Put a devotion counter on Bloodthirsty Ogre.
:b: Target creature gets -X/-X until end of turn, where X is the number of devotion counters on Bloodthirsty Ogre. Play this ability only if you control a Demon.

Takenuma Bleeder-Whenever Takenuma Bleeder attacks or blocks, you lose 1 life if you don`t control a Demon.

Villainous Ogre-Villainous Ogre can`t block.
As long as you control a Demon, Villainous Ogre has :b: Regenerate Villainous Ogre.

Blood Speaker-At the beginning of your upkeep, you may sacrifice Blood Speaker. If you do, search your library for a Demon card, reveal that card, and put it into your hand. Then shuffle your library.
Whenever a Demon comes into play under your control, return Blood Speaker from your graveyard to your hand.

Scourge of Numai-At the beginning of your upkeep, you lose 2 life if you don`t control an Ogre.

Yukora, the Prisoner-When Yukora, the Prisoner leaves play, sacrifice all non-Ogre creatures you control.

Painwracker Oni-Fear
At the beginning of your upkeep, sacrifice a creature if you don`t control an Ogre.

Deathcurse Ogre-When Deathcurse Ogre is put into a graveyard from play, each player loses 3 life.

Mark of the Oni-You control enchanted creature.
At end of turn, if you control no Demons, sacrifice Mark of the Oni.

Oni Possession-At the beginning of your upkeep, sacrifice a creature.
Enchanted creature gets +3/+3 and has trample.
Enchanted creature is a Demon Spirit.

Call for Blood-As an additional cost to play Call for Blood, sacrifice a creature.
Target creature gets -X/-X until end of turn, where X is the sacrificed creature`s power.

Swallowing Plague-Swallowing Plague deals X damage to target creature and you gain X life.

Z GÓRY THX.


Góra
 Profil E-mail GG  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lut 15, 2005 2:07 am 
Conjurer

Dołączenie: Wto Lut 24, 2004 8:56 pm
Posty: 51
Miejscowość: Lodz, moja lodeczka!
UCZ SIE ANGIELSKIEGO!


Cytuj:
Bile Urchin-Sacrifice Bile Urchin: Target player loses 1 life.

poswiec ~~ :wybrany przeciwnik traci 1 zycie


Allen napisał(a):
Bloodthirsty Ogre- Put a devotion counter on Bloodthirsty Ogre.
Target creature gets -X/-X until end of turn, where X is the number of devotion counters on Bloodthirsty Ogre. Play this ability only if you control a Demon.


za :B: kladziesz na ~~ devotion countera, za :B: wybrana istota dostaje -1/-1 a kazdy devotin counter na ~~ . Mozesz tego uzyc tylko jak kontrolujesz istote o typi Demon(mam wrazenie, ze sie kopnales przy przepisywaniu, to jakos inaczej dzialalo)


Allen napisał(a):
Takenuma Bleeder-Whenever Takenuma Bleeder attacks or blocks, you lose 1 life if you don`t control a Demon.


Kiedy ~~ atakuje lub blokuje tracisz 1 zycie jesli nie kontrolujesz demona

UCZ SIE ANGIELSKIEGO!!!


Allen napisał(a):
Villainous Ogre-Villainous Ogre can`t block.
As long as you control a Demon, Villainous Ogre has Regenerate Villainous Ogre.


~~ nie moze blokowac
Jesli masz demona to za :B: sie regeneruje


Allen napisał(a):
Blood Speaker-At the beginning of your upkeep, you may sacrifice Blood Speaker. If you do, search your library for a Demon card, reveal that card, and put it into your hand. Then shuffle your library.
Whenever a Demon comes into play under your control, return Blood Speaker from your graveyard to your hand.

Mozesz go poswiecic na poczatku tury, jesli to zrobisz przeszukaj library po Demona, pokaz go i wloz do lapy.
Kiedy demon wchodzi do gr pod twoja kontrola mozesz wrocic ~~ z cmentarza do gry

UCZ SIE ANGIELSKIEGO!!


Allen napisał(a):
Scourge of Numai-At the beginning of your upkeep, you lose 2 life if you don`t control an Ogre.


Jesli na poczatku upkeepu (patrz fazy tury) nie kontrolujesz ogra tracisz 2 zycia


Allen napisał(a):
Yukora, the Prisoner-When Yukora, the Prisoner leaves play, sacrifice all non-Ogre creatures you control.


No wiesz, pewne rzeczy naprawde wypada potrafic

Kiedy ~~ opuszcza gre (umiera, wraca na reke, cokolwiek) poswiec wszystkie nie-ogry ktore TY kontrolujesz

UCZ SIE ANGIELSKIEGO!!


Allen napisał(a):
Painwracker Oni-Fear
At the beginning of your upkeep, sacrifice a creature if you don`t control an Ogre.

Fear - sprawdz w keywprdach
Na poczatku upkeepu poswiec istote jesli nie kontroujesz ogra.


Allen napisał(a):
Deathcurse Ogre-When Deathcurse Ogre is put into a graveyard from play, each player loses 3 life.


Kiedy ~~ spada na cmentarz KAZDY gracz traci 3 zycia

UCZ SIE ANGIELSKIEGO!


Allen napisał(a):
Mark of the Oni-You control enchanted creature.
At end of turn, if you control no Demons, sacrifice Mark of the Oni.


Kontrolujesz zaurocona istote (tak jakbys ja wystawil tylko jak wychodzi z gry to wraca do wlasciciela - zabity rzechodzi z twojego grave na jego grave, wraca na jego reke itp) Pod koniec tury jesli nie kontrolujesz demona poswiec ~~

UCZ SIE ANGIELSKIEGO!


Allen napisał(a):
Oni Possession-At the beginning of your upkeep, sacrifice a creature.
Enchanted creature gets +3/+3 and has trample.
Enchanted creature is a Demon Spirit.


Na poczatku upkeepu poswiec istote
Zauroczona istota jest demonem i dostaje +3/+3 i trample (keywordy)

UCZ SIE ANGIELSKIEGO!!
Allen napisał(a):
Call for Blood-As an additional cost to play Call for Blood, sacrifice a creature.
Target creature gets -X/-X until end of turn, where X is the sacrificed creature`s power.


Jako dodatkowy koszt zagrania ~~ poswiec istote - wybrana stota dostje -x/-X gdzie x to sila poswieconej istoty


Allen napisał(a):
Swallowing Plague-Swallowing Plague deals X damage to target creature and you gain X life.


~~ zadaje x obrazen wybranej stocie i dostajesz x zyc

UCZ SIE CZLOWIEKU ANGIELSKIEGO!!
Tu byl 2 kart w ktorych jest cos do rozumienia, reszta to tlumaczenie, nastepnym razem wejdz na ten slownik i-etowy i sobie sam przetlumacz karty jesli nie znasz na tyle jezyka.

_________________
To bylem ja, Thon Isus.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lut 16, 2005 8:30 am 
Apprentice

Dołączenie: Nie Lut 06, 2005 10:40 pm
Posty: 19
pytanie o mirrodin's core ( http://www.wizards.com/magic/autocard.a ... n%27s+core )

Czy moge zbierać sobie na karcie konterki i dopiero puzniej jednym tapnieciem jak mam na niej 5 konterkow wszystkie wprowadzic do gry jako mane ???


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lut 16, 2005 9:01 am 
Apprentice
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Paź 26, 2003 9:23 pm
Posty: 15
Miejscowość: The Dark Lands
Nie. Przy aktywacji ability produkującej mana masz przeciez: "Remove a charge counter from Mirrodin's Core", a nie "Remove any number...".

_________________
[b2ka]The [color=#13DA172ka]C[/color2ka][color=#26B62E2ka]H[/color2ka][color=#3991452ka]W[/color2ka][color=#4C6D5C2ka]D[/color2ka][color=#5F48732ka]K[/color2ka][color=#72248A2ka]F[/color2ka][color=#8500A12ka]C[/color2ka] Team[/b2ka]

[url=http://cursemtg.prv.pl2ka][b2ka]TheCurseMTG[/b2ka][/url2ka]


Góra
 Profil E-mail GG  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lut 16, 2005 1:34 pm 
Apprentice

Dołączenie: Nie Lut 06, 2005 10:40 pm
Posty: 19
hinder ( http://www.wizards.com/magic/autocard.asp?name=hinder )

nie kumam tego do konca ...


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lut 16, 2005 1:37 pm 
Mage
Awatar użytkownika

Dołączenie: Czw Paź 31, 2002 6:00 pm
Posty: 806
Miejscowość: Centrum Wszechświata
Skontruj czar. Jeśli udało Ci się go skontrować, to zamiast kłaść skontrowany czar na cmentarz, połóż go na wierzchu lub na spodzie biblioteki właściciela tego czaru. Ty wybierasz, czy kładziesz na wierzch, czy na spód.

_________________
Tu są także moje karty, więc kupować, kupować, kupować.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lut 16, 2005 5:20 pm 
Apprentice

Dołączenie: Nie Lut 06, 2005 10:40 pm
Posty: 19
Gdy karta ma regeneracja i jest atakowana przez http://www.wizards.com/magic/autocard.a ... chi+ranger to jak moja karta z regeneraacja mam mniej zycia niz atakujacy ataku :] to czy musi byc ztapowana


leaden myr dodaje mane na stale do mana pool

tap: add (black mana) to your mana pool


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lut 16, 2005 5:59 pm 
Mage
Awatar użytkownika

Dołączenie: Czw Paź 31, 2002 6:00 pm
Posty: 806
Miejscowość: Centrum Wszechświata
Cytuj:
Gdy karta ma regeneracja i jest atakowana przez http://www.wizards.com/magic/autocard.a ... chi+ranger to jak moja karta z regeneraacja mam mniej zycia niz atakujacy ataku :] to czy musi byc ztapowana

tak, regeneracja nie "wymazuje" innych efektów, niż śmierć. Więc dalej będziesz musiał stapować zranionego stwora.


Cytuj:
leaden myr dodaje mane na stale do mana pool

nie. Dodaje mana na dokładnie tej samej zasadzie, co land. Czyli jak stapujesz Myra dla mana, to musisz ją wykorzystać, bo inaczej dostaniesz mana burna.

_________________
Tu są także moje karty, więc kupować, kupować, kupować.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lut 16, 2005 7:38 pm 
Apprentice

Dołączenie: Nie Lut 06, 2005 10:40 pm
Posty: 19
Vedalken engineer (http://www.wizards.com/magic/autocard.a ... n+engineer)

czyli on nie dodaje na stale many ??



a mirrodin's core ?? (http://www.wizards.com/magic/autocard.a ... n%27s+core)
jesli uzywam ability z konterkami ?? to mana wchodzi do gry na stale ??
wogule jest cos takiego ze dodaje mane na stale ??

dodaje mana na stale ??myr moonvessel (http://www.wizards.com/magic/autocard.a ... moonvessel)


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lut 16, 2005 7:45 pm 
Mage
Awatar użytkownika

Dołączenie: Czw Paź 31, 2002 6:00 pm
Posty: 806
Miejscowość: Centrum Wszechświata
nie ma czegoś takiego, jak dodawanie mana na stałe.

_________________
Tu są także moje karty, więc kupować, kupować, kupować.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lut 16, 2005 7:49 pm 
Apprentice
Awatar użytkownika

Dołączenie: Pią Lis 26, 2004 7:37 pm
Posty: 21
Miejscowość: Cieszyn Cashville Avek: "WBS Crew"
Ad.1 :tap: Daje na jedną turę 2 many objętnie jakiego koloru, która może zostać tylko wydana na artefakty, albo na umiejętnośći artefaktów.

Ad.2 :tap: dajesz countera. :tap: ściągasz counterka dodajesz 1 many obojętnie jakiego koloru do końca tury.

ad.3 Jak spada daje ci :1: many do końca tury

_________________
[url=http://kevan.org/brain.cgi?FlaiRkwu][ikwu]Team Galileo aka "Die Krokodile" [/ikwu][/urlkwu]
[quote="Umarth"kwu][ikwu]Czytaj - myśl - myśl -myśl - jescze raz przeczytaj - napisz (?!)[/ikwu][/quotekwu]


Góra
 Profil E-mail GG  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 15400 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 770  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group