Obecny czas: Pon Sie 03, 2020 7:07 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 15420 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 767, 768, 769, 770, 771
Autor Wiadomość
 Temat postu: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
PostWysłany: Wto Lut 11, 2020 2:59 am 
Apprentice
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Kwi 21, 2013 12:36 pm
Posty: 26
Hej mam pytanie:
Mam takiego landa na stole plus trochę artefaktów. Zagrywam - kosztuje mnie, niech będzie - 5 many. Czy mogę poświęcić ?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
PostWysłany: Wto Lut 11, 2020 3:07 am 
Administrator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Sty 25, 2009 2:20 am
Posty: 13270
Miejscowość: Warszawa
Cytuj:
Mam takiego landa na stole Sanctum of Ugin plus trochę artefaktów. Zagrywam Metalwork Colossus - kosztuje mnie, niech będzie - 5 many. Czy mogę poświęcić Sanctum of Ugin?

Mozesz poswiecic. To ile zaplaciles za kolosa nie zmienia jego kosztu wydrukowanego w prawym gornym rogu.

_________________
WANT skupuję (lub wymieniam na angielskie) grywalne azjatyckie karty oraz misprinty i miscuty!
Buy: Angielskie fetche FOIL z ONS - & , token ligowy zakonnika z FRF.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
PostWysłany: Sob Mar 14, 2020 10:45 pm 
Conjurer
Awatar użytkownika

Dołączenie: Sob Kwi 05, 2014 12:58 am
Posty: 52
Pytanie 1:

Gracz #1 ma na stole np. trzy czy jakiekolwiek inne non-basic landy, wystawia .
Gracz #2 wystawia / .
Jaką manę będą generowały teraz lądy Gracza#1?


Pytanie 2:

Gracz #1 ma na stole np. trzy czy jakiekolwiek inne non-basic landy.
Gracz #2 wystawia / .
Gracz #1 wystawia (kwestię skąd wziął :g: na niego pomijamy).
Jaką manę będą generowały teraz lądy Gracza#1?


Pytanie 3:
Gracz #1 ma na stole np. trzy czy jakiekolwiek inne non-basic landy, wystawia i ma w tej chwili wszystkie landy tapnięte.
Gracz #2 wystawia .
Czy lądy Gracza #1 pozostaną tapnięte podczas najbliższego untap step Gracza #1?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
PostWysłany: Nie Mar 15, 2020 12:00 am 
Administrator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Sty 25, 2009 2:20 am
Posty: 13270
Miejscowość: Warszawa
Blood Moon/Magus of the Moon i Driada dzialaja w tej samej warstwie, wiec bedzie mialo znaczenie, ktora z tych kart weszla ostatnia.
Uszak napisał(a):
Gracz #1 ma na stole np. trzy Stomping Ground czy jakiekolwiek inne non-basic landy, wystawia Dryad of the Ilysian Grove.
Gracz #2 wystawia Blood Moon / Magus of the Moon.
Jaką manę będą generowały teraz lądy Gracza#1?

W powyzszym przypadku nonbasic landy beda tylko i wylacznie gorami dajacymi jedynie czerwona mane.
Uszak napisał(a):
Gracz #1 ma na stole np. trzy Stomping Ground czy jakiekolwiek inne non-basic landy.
Gracz #2 wystawia Blood Moon / Magus of the Moon.
Gracz #1 wystawia Dryad of the Ilysian Grove (kwestię skąd wziął :g: na niego pomijamy).
Jaką manę będą generowały teraz lądy Gracza#1?

W powyzszym przypadku nonbasic landy beda generowac dowolna mane.
Uszak napisał(a):
Gracz #1 ma na stole np. trzy Stomping Ground czy jakiekolwiek inne non-basic landy, wystawia Dryad of the Ilysian Grove i ma w tej chwili wszystkie landy tapnięte.
Gracz #2 wystawia Choke.
Czy lądy Gracza #1 pozostaną tapnięte podczas najbliższego untap step Gracza #1?

Skoro sa Islandami, do dlaczego mialyby sie odtapowac?

_________________
WANT skupuję (lub wymieniam na angielskie) grywalne azjatyckie karty oraz misprinty i miscuty!
Buy: Angielskie fetche FOIL z ONS - & , token ligowy zakonnika z FRF.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
PostWysłany: Nie Mar 15, 2020 12:06 am 
Conjurer
Awatar użytkownika

Dołączenie: Sob Kwi 05, 2014 12:58 am
Posty: 52
Dokładnie tak obstawiałem, dzięki.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
PostWysłany: Śro Mar 18, 2020 6:46 pm 
Conjurer
Awatar użytkownika

Dołączenie: Śro Cze 21, 2017 8:29 pm
Posty: 77
Witam.

Moja tura. Na blacie jest xxx tokenów 2/2 u 4 graczy i jedna sztuka u mnie. Rzucam , kończy się tura. Każdy gracz ma ponad 4 Biovisinary. Kto wygrywa grę?

_________________
"„Wierzę, że instytucje bankowe są bardziej niebezpieczne dla naszych wolności niż stacjonujące armie. Gdy Amerykanie pozwolą bankom prywatnym na kontrolę własnej waluty, najpierw przez inflację, potem przez deflację, to banki i korporacje pozbawią ludzi ich własności, aż ich dzieci obudzą się bez domu na kontynencie, który ich ojcowie podbili."
Thomas Jefferson (1802)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
PostWysłany: Śro Mar 18, 2020 8:25 pm 
Administrator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Sty 25, 2009 2:20 am
Posty: 13270
Miejscowość: Warszawa
rothschild napisał(a):
Moja tura. Na blacie jest xxx tokenów 2/2 u 4 graczy i jedna sztuka Biovisionary u mnie. Rzucam Mirrorweave, kończy się tura. Każdy gracz ma ponad 4 Biovisinary. Kto wygrywa grę?

Triggery pojawiaja sie w tym samym momencie, ale wchodza na stos w odpowiedniej kolejnosci - najpierw te od aktywnego gracza, a pozniej od nieaktywnych zgodnie z ruchem wskazowek zegara. Rozpatrujemy stos oczywiscie od gory, wiec wygra gracz "najdalej" sie znajdujacy, bo jego triggery weszly ostatnie na stos, ergo pierwsze beda rozpatrzone.

_________________
WANT skupuję (lub wymieniam na angielskie) grywalne azjatyckie karty oraz misprinty i miscuty!
Buy: Angielskie fetche FOIL z ONS - & , token ligowy zakonnika z FRF.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
PostWysłany: Śro Mar 18, 2020 9:53 pm 
Conjurer
Awatar użytkownika

Dołączenie: Śro Cze 21, 2017 8:29 pm
Posty: 77
Berłoś napisał(a):
rothschild napisał(a):
Moja tura. Na blacie jest xxx tokenów 2/2 u 4 graczy i jedna sztuka Biovisionary u mnie. Rzucam Mirrorweave, kończy się tura. Każdy gracz ma ponad 4 Biovisinary. Kto wygrywa grę?

Triggery pojawiaja sie w tym samym momencie, ale wchodza na stos w odpowiedniej kolejnosci - najpierw te od aktywnego gracza, a pozniej od nieaktywnych zgodnie z ruchem wskazowek zegara. Rozpatrujemy stos oczywiscie od gory, wiec wygra gracz "najdalej" sie znajdujacy, bo jego triggery weszly ostatnie na stos, ergo pierwsze beda rozpatrzone.

dzięki

_________________
"„Wierzę, że instytucje bankowe są bardziej niebezpieczne dla naszych wolności niż stacjonujące armie. Gdy Amerykanie pozwolą bankom prywatnym na kontrolę własnej waluty, najpierw przez inflację, potem przez deflację, to banki i korporacje pozbawią ludzi ich własności, aż ich dzieci obudzą się bez domu na kontynencie, który ich ojcowie podbili."
Thomas Jefferson (1802)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
PostWysłany: Pią Mar 27, 2020 10:28 pm 
Conjurer
Awatar użytkownika

Dołączenie: Sob Kwi 05, 2014 12:58 am
Posty: 52
Na koniec mojej tury przeciwnik ma na stole trzy foresty i .
Zaczyna się jego tura. Na jego Upkeepie rzucam i tapuję nim nudystę.

Czy lądy przeciwnika, w tej turze, są znów tylko forestami, czy jednak wszystkimi basicami?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
PostWysłany: Pią Mar 27, 2020 11:40 pm 
Administrator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Sty 25, 2009 2:20 am
Posty: 13270
Miejscowość: Warszawa
Uszak napisał(a):
Na koniec mojej tury przeciwnik ma na stole trzy foresty i Dryad of the Ilysian Grove.
Zaczyna się jego tura. Na jego Upkeepie rzucam Merfolk Trickster i tapuję nim nudystę.

Czy lądy przeciwnika, w tej turze, są znów tylko forestami, czy jednak wszystkimi basicami?

skoro Dryada utracil swoje zdolnosci, to dlaczego mialyby byc czyms wiecej niz forestami?
Niepoprawna odpowiedz, patrz dwa posty nizej.

_________________
WANT skupuję (lub wymieniam na angielskie) grywalne azjatyckie karty oraz misprinty i miscuty!
Buy: Angielskie fetche FOIL z ONS - & , token ligowy zakonnika z FRF.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
PostWysłany: Sob Mar 28, 2020 12:49 am 
Conjurer
Awatar użytkownika

Dołączenie: Sob Kwi 05, 2014 12:58 am
Posty: 52
A to jest bardzo dobre pytanie, które sobie zadawałem zarówno ja (Merfolk), jak mój przeciwnik (Amulet) podczas dzisiejszej partyjki na MODO. Ja mu tapnąłem golasa Tricksterem, a mimo tego (i nie mając drugiego Driada) zaczął generować wszystkie kolory tęczy + Valakuty, które wystawił chwilę później (w tej samej turze) zaczęły mu normalnie trigerrować. Ja WTF, on to samo, ale nie narzekał.

Zwykly trening a nie liga, ale niesmak pozostał.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
PostWysłany: Sob Mar 28, 2020 1:39 am 
Administrator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Sty 25, 2009 2:20 am
Posty: 13270
Miejscowość: Warszawa
Uszak napisał(a):
A to jest bardzo dobre pytanie, które sobie zadawałem zarówno ja (Merfolk), jak mój przeciwnik (Amulet) podczas dzisiejszej partyjki na MODO. Ja mu tapnąłem golasa Tricksterem, a mimo tego (i nie mając drugiego Driada) zaczął generować wszystkie kolory tęczy + Valakuty, które wystawił chwilę później (w tej samej turze) zaczęły mu normalnie trigerrować. Ja WTF, on to samo, ale nie narzekał.

OK, poszedlem po rozum do glowy i MODO jednak zadzialalo poprawnie. To kwestia warstw. Zdolnosc Driady nadajaca landom dodatkowe typy dziala w warstwie 4, a Merfolk odbierajacy typy w warstwie 6. Wiec pomimo iz driada nie posiada de facto tej zdolnosci, to zdarzyla juz ona zrobic swoje zanim zostala odebrana. Sorry za bledna poprzednia odpowiedz.
To jest dokladnie ten sam powod dlaczego Magus of the Moon zamieniony w Elka przez Oko nadal generuje swoj efekt.
Dodam jeszcze, ze zdolnosc pozwalajaca zagrywac dodatkowy land jest specjalna zdolnoscia modyfikujaca zasady gry, wiec powinna sie ona objawic po kazdym efekcie wyszczegolnionym w warstwach, wiec ta zdolnosc Merfolk zdazy zabrac.

_________________
WANT skupuję (lub wymieniam na angielskie) grywalne azjatyckie karty oraz misprinty i miscuty!
Buy: Angielskie fetche FOIL z ONS - & , token ligowy zakonnika z FRF.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
PostWysłany: Sob Mar 28, 2020 3:44 pm 
Conjurer
Awatar użytkownika

Dołączenie: Sob Kwi 05, 2014 12:58 am
Posty: 52
To kontynuując jeszcze ten wątek:

Mój na przeciwnika - czy teraz mogę wygrać grę?

Mój na przeciwnika - czy teraz życie przeciwnika może ulec zmianie?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
PostWysłany: Sob Mar 28, 2020 4:30 pm 
Administrator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Sty 25, 2009 2:20 am
Posty: 13270
Miejscowość: Warszawa
Uszak napisał(a):
Mój Merfolk Trickster na Platinum Angel przeciwnika - czy teraz mogę wygrać grę?
Mój Merfolk Trickster na Platinum Emperion przeciwnika - czy teraz życie przeciwnika może ulec zmianie?

Na obu tych kreaturach wystepuja podobne efekty do tego driadowego, ktore powinny zadzialac po sprawdzeniu wszystkich 7 warstw, ale skoro w 6 zostaly one odebrane tym stworom, to w tym momencie ich po prostu nie posiadaja a efekty same nie dzialaja.

_________________
WANT skupuję (lub wymieniam na angielskie) grywalne azjatyckie karty oraz misprinty i miscuty!
Buy: Angielskie fetche FOIL z ONS - & , token ligowy zakonnika z FRF.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
PostWysłany: Śro Kwi 29, 2020 7:21 pm 
Conjurer
Awatar użytkownika

Dołączenie: Sob Kwi 05, 2014 12:58 am
Posty: 52
Mam na stole ustawioną na 0.

Przeciwnik ma na stole , a jakże.
Co się stanie, gdy przeciwnik zagra znajdującą się w jego grobie , za X=1?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
PostWysłany: Śro Kwi 29, 2020 8:22 pm 
Administrator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Sty 25, 2009 2:20 am
Posty: 13270
Miejscowość: Warszawa
Cytuj:
Mam na stole Chalice of the Void ustawioną na 0.

Przeciwnik ma na stole Lurrus of the Dream-Den, a jakże.
Co się stanie, gdy przeciwnik zagra znajdującą się w jego grobie Walking Ballista, za X=1?

a co mialoby sie stac skoro Ballista ma na stosie CMC=2?

_________________
WANT skupuję (lub wymieniam na angielskie) grywalne azjatyckie karty oraz misprinty i miscuty!
Buy: Angielskie fetche FOIL z ONS - & , token ligowy zakonnika z FRF.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
PostWysłany: Śro Kwi 29, 2020 11:17 pm 
Administrator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Sty 25, 2009 2:20 am
Posty: 13270
Miejscowość: Warszawa
Uszak napisał(a):
Na stosie (i z tego co mi wiadomo - tylko tam) ma 2, ale żeby na niego trafić musi wpierw zostać zagrana. Czy w momencie castowania z grobu nie jest to =0?

Nie. Nie ma znaczenia jaki ma koszt w innych strefach, bo Chalice sprawdza czy ma ten czar skontrowac tylko na stosie. Jest to dokladnie taka sama zasada jakbys probowal zagrac Balliste z reki, kiedy przeciwnik ma kieliszek na stole.

Ciekawostka: Lurrus pozwal zagrac z grobu Balliste z X=0(CMC=0) lub x=1(CMC=2) ale nie wiecej, bo wtedy zlamalaby zasade, ze musi byc spellem z CMC < 3.

_________________
WANT skupuję (lub wymieniam na angielskie) grywalne azjatyckie karty oraz misprinty i miscuty!
Buy: Angielskie fetche FOIL z ONS - & , token ligowy zakonnika z FRF.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
PostWysłany: Czw Kwi 30, 2020 2:40 pm 
Conjurer
Awatar użytkownika

Dołączenie: Sob Kwi 05, 2014 12:58 am
Posty: 52
Oczywiście masz rację. Byłem wczoraj chyba jakiś mentalnie niedysponowany i Hardened Scales wykorzystało sytuację. :mrgreen: W każdym razie, dzięki.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
PostWysłany: Czw Maj 14, 2020 12:16 pm 

Dołączenie: Śro Paź 28, 2009 9:34 pm
Posty: 1
Miejscowość: Opole
Pytanie:

Mam przed sobą Goblin Trashmaster, a mój przeciwnik Rhonas's Monument i 9 many oraz 2 kreatury.

Przeciwnik wprowadza Ghalta, Primal Hunger mając 3 many w bonusie, a ja w odpowiedzi używam zdolności Trashmastera - poświęcam Goblin Token i niszczę przeciwnikowi Rhonas's Monument.

Czy moja odpowiedź jest legalna i czy w tym momencie przeciwnik nie może już wprowadzić Ghalta, Primal Hunger do gry?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
PostWysłany: Czw Maj 14, 2020 1:46 pm 
Administrator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Sty 25, 2009 2:20 am
Posty: 13270
Miejscowość: Warszawa
Zagranie czaru ustala w tym momencie jego koszt. Nic co zrobisz w odpowiedzi tego kosztu nie zmieni, jest on juz zablokowany.

_________________
WANT skupuję (lub wymieniam na angielskie) grywalne azjatyckie karty oraz misprinty i miscuty!
Buy: Angielskie fetche FOIL z ONS - & , token ligowy zakonnika z FRF.


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 15420 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 767, 768, 769, 770, 771

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group