Obecny czas: Pią Lis 15, 2019 4:44 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 15400 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 766, 767, 768, 769, 770
Autor Wiadomość
 Temat postu: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
PostWysłany: Nie Lip 14, 2019 2:55 pm 
Conjurer
Awatar użytkownika

Dołączenie: Śro Cze 21, 2017 8:29 pm
Posty: 75
Cytuj:
tak, Mairsil daje sobie pelna kopie zdolnosci z wszystkimi jej dodatnimi lub ujemnymi bonusami

thx

_________________
"„Wierzę, że instytucje bankowe są bardziej niebezpieczne dla naszych wolności niż stacjonujące armie. Gdy Amerykanie pozwolą bankom prywatnym na kontrolę własnej waluty, najpierw przez inflację, potem przez deflację, to banki i korporacje pozbawią ludzi ich własności, aż ich dzieci obudzą się bez domu na kontynencie, który ich ojcowie podbili."
Thomas Jefferson (1802)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
PostWysłany: Śro Lip 31, 2019 8:29 pm 
Apprentice
Awatar użytkownika

Dołączenie: Sob Kwi 05, 2014 12:58 am
Posty: 30


Jako "a graveyard" liczony jest:
1) Mój GY (gracza zagrywającego kartę)?
2) GY dowolnego gracza?
3) Sumuje się ilość kart z GY obu graczy?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
PostWysłany: Śro Lip 31, 2019 9:56 pm 
Moderator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Pią Lut 23, 2007 12:23 pm
Posty: 5903
Uszak napisał(a):
Jako "a graveyard" liczony jest:
1) Mój GY (gracza zagrywającego kartę)?
2) GY dowolnego gracza?
3) Sumuje się ilość kart z GY obu graczy?

Odpowiedź 2, czyli dowolny graveyard.

_________________
Kupię od Ciebie karty i boostery


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
PostWysłany: Pią Sie 02, 2019 11:29 am 

Dołączenie: Pon Cze 18, 2018 9:27 am
Posty: 6
Witam
mam pytanie dotyczące katy
przykładowo czy usunie i/lub ?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
PostWysłany: Pią Sie 02, 2019 12:58 pm 
Administrator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Sty 25, 2009 2:20 am
Posty: 13239
Miejscowość: Warszawa
Cytuj:
mam pytanie dotyczące katy Perish
przykładowo czy Perish usunie Chameleon Colossus i/lub Bassara Tower Archer ?

na oba pytania odpowiedz brzmi tak

_________________
WANT skupuję (lub wymieniam na angielskie) grywalne azjatyckie karty oraz misprinty i miscuty!
Buy: Angielskie fetche FOIL z ONS - & , token ligowy zakonnika z FRF.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
PostWysłany: Pią Wrz 13, 2019 10:14 am 

Dołączenie: Pon Cze 18, 2018 9:27 am
Posty: 6
Witam pytanie dot. madnessa
czy gdy korzystam ze zdolności dot. discardowania podczas mojej tury to czy mogę wystawić i zaatakować kartą jeszcze w tej turze czy dopiero w następnej ?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
PostWysłany: Pią Wrz 13, 2019 11:22 pm 
Administrator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Sty 25, 2009 2:20 am
Posty: 13239
Miejscowość: Warszawa
Czarnybez napisał(a):
czy gdy korzystam ze zdolności Smuggler's Copter dot. discardowania podczas mojej tury to czy mogę wystawić i zaatakować kartą Incorrigible Youths jeszcze w tej turze czy dopiero w następnej ?

Nie mozesz, gdyz zdolnosc Coptera odpala sie juz po wyznaczeniu atakujacych stworow.

_________________
WANT skupuję (lub wymieniam na angielskie) grywalne azjatyckie karty oraz misprinty i miscuty!
Buy: Angielskie fetche FOIL z ONS - & , token ligowy zakonnika z FRF.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
PostWysłany: Pon Wrz 16, 2019 4:18 pm 
Apprentice

Dołączenie: Sob Maj 18, 2019 6:17 pm
Posty: 13
Przeciwnik wrzuca , ja w efekcie wybieram u siebie .
Pytanie czy chupacabra może zdjąć heavyweightsów? Wydaje mi się że nie, bo jak wchodzi to heavyweightsy jeszcze nie weszły na battlefield, ale chciałem potwierdzić że tak działają te triggery.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
PostWysłany: Pon Wrz 16, 2019 5:52 pm 
Administrator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Sty 25, 2009 2:20 am
Posty: 13239
Miejscowość: Warszawa
gorbash napisał(a):
Przeciwnik wrzuca Boldwyr Heavyweights, ja w efekcie wybieram u siebie Ravenous Chupacabra.
Pytanie czy chupacabra może zdjąć heavyweightsów? Wydaje mi się że nie, bo jak wchodzi to heavyweightsy jeszcze nie weszły na battlefield, ale chciałem potwierdzić że tak działają te triggery.

Mozesz. Trigger Boldwyr Heavyweightsow odpala sie, kiedy jest on juz na polu bitwy. Tym samym mozesz ich zniszczyc Chupacabra.

_________________
WANT skupuję (lub wymieniam na angielskie) grywalne azjatyckie karty oraz misprinty i miscuty!
Buy: Angielskie fetche FOIL z ONS - & , token ligowy zakonnika z FRF.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
PostWysłany: Pon Wrz 16, 2019 11:22 pm 
Apprentice
Awatar użytkownika

Dołączenie: Sob Kwi 05, 2014 12:58 am
Posty: 30
#1
Mój przeciwnik na na stole i niech będzie, że dwóch .
Rzucam .
Czy dobrze rozumiem, że umiejętność Marinera striggeruje się czterokrotnie, a tym samym Damnation ubije:
- nikogo - o ile zapłacę wyłącznie koszt Damnation
- jedną kritę - o ilę dopłacę :1:
- dwie krity - o ilę dopłacę dodatkowe :2:
- wszystkie trzy krity - o ile dopłacę :3: (czyli łącznie zapłacę za :b: :b: :2: + :3:?


#2
Mój przeciwnik ma stole i niech będzie, że czterech .
Rzucam .
Czy dobrze rozumiem, że umiejętność Kopali powoduje dla mnie zawsze li tylko jednorazowy koszt :2:, niezależnie od tego, czy Kopala "kryje" wyłącznie siebie, siebie i 4 Speakerów, czy też siebie i 20 innych Merfolków? Czyli do zapłaty będzie (niezależnie od ilości niszczonych ryb) :b: :b: :2: + :2:?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
PostWysłany: Pon Wrz 16, 2019 11:32 pm 
Administrator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Sty 25, 2009 2:20 am
Posty: 13239
Miejscowość: Warszawa
Uszak napisał(a):
#1
Mój przeciwnik na na stole Unsettled Mariner i niech będzie, że dwóch Champion of the Parish.
Rzucam Damnation.
Czy dobrze rozumiem, że umiejętność Marinera striggeruje się czterokrotnie, a tym samym Damnation ubije:
- nikogo - o ile zapłacę wyłącznie koszt Damnation
- jedną kritę - o ilę dopłacę :1:
- dwie krity - o ilę dopłacę dodatkowe :2:
- wszystkie trzy krity - o ile dopłacę :3: (czyli łącznie zapłacę za :b: :b: :2: + :3:?

bramka numer 5. Damnacja nie targetuje, Mariner nie strigeruje ani razu, zaplacisz za niego 2bb i wszystkie krity zgina.
Uszak napisał(a):
Mój przeciwnik ma stole Kopala, Warden of Waves i niech będzie, że czterech Kumena's Speaker.
Rzucam Damnation.
Czy dobrze rozumiem, że umiejętność Kopali powoduje dla mnie zawsze li tylko jednorazowy koszt :2:, niezależnie od tego, czy Kopala "kryje" wyłącznie siebie, siebie i 4 Speakerów, czy też siebie i 20 innych Merfolków? Czyli do zapłaty będzie (niezależnie od ilości niszczonych ryb)

Patrz poprzednie pytanie. Nadal nie ma zadnej interakcji pomiedzy Kopala a Damnacja, chyba ze wliczyc w to smierc tej pierwszej :p .

_________________
WANT skupuję (lub wymieniam na angielskie) grywalne azjatyckie karty oraz misprinty i miscuty!
Buy: Angielskie fetche FOIL z ONS - & , token ligowy zakonnika z FRF.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
PostWysłany: Czw Wrz 19, 2019 1:45 pm 
Apprentice
Awatar użytkownika

Dołączenie: Sob Kwi 05, 2014 12:58 am
Posty: 30
Za powyższe - dzięki.


Tym razem najnowszy dodatek i wszystkie karty z mechaniką adventure, niech będzie .

# Wariant 1
Czy mogę zagrać na stół, z ręki, jako kritę?
Następnie, gdy Brazen Borrower jest już na stole, to czy mogę zagrać jego Petty Theft?
A jeszcze później wrócić Brazen Borrower z exile'a płacąc jego mana cost?
I czy wtedy (kiedy BB jest już na stole) znów mogę odpalić jego Petty Theft? I znów wrócić Brazen Borrowera z exila? I znów zagrać PT... i tak w kółko?

czy też

# Wariant 2
W pierwszej kolejności muszę zagrać z ręki Petty Theft, a jedynym sposobem na postawienie na stole jest jego wrócenie z exila? I czy wtedy (kiedy BB jest już na stole) znów mogę odpalić jego Petty Theft? I znów wrócić Brazen Borrowera z exila? I znów zagrać PT... i tak w kółko?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
PostWysłany: Sob Wrz 21, 2019 9:09 am 
Administrator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Sty 25, 2009 2:20 am
Posty: 13239
Miejscowość: Warszawa
Uszak napisał(a):
Tym razem najnowszy dodatek i wszystkie karty z mechaniką adventure, niech będzie Brazen Borrower.

Z reki mozesz zagrac jako stwora albo czar. Jesli zagrales jako czar i nie zostal on skontrowany, to wtedy usuwasz go poza gre i na sorcery mozesz zagrac jego czesc stworowa. W kazdym innym miejscu niz reka tego typu karty beda tylko widoczne jako stwory, wiec nie mozna zagrac ich przygod z innego miejsca niz reka. Tak samo jako stwory mozesz je zagrac tylko z reki lub z exile'a (tu nie wiemy czy po prostu z exile'a czy musiales najpierw zagrac ich przygode).
*Ale z uwagi na to ze nie mamy oficjalnego dokumentu z zasadami powyzsza odpowiedz moze ulec zmianie.

_________________
WANT skupuję (lub wymieniam na angielskie) grywalne azjatyckie karty oraz misprinty i miscuty!
Buy: Angielskie fetche FOIL z ONS - & , token ligowy zakonnika z FRF.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
PostWysłany: Sob Wrz 21, 2019 7:50 pm 
Mage

Dołączenie: Sob Lip 23, 2011 10:03 am
Posty: 886
Miejscowość: Katowice
Odpowiedź któryś designer dał na Twitterze, żeby móc scastować kritę z exila musi tam trafić jako Adventure, banicja np. przez mill Ashiok nie pozwala jej zagrać. W boosterach w celu ułatwienia określenia co będzie na Adventure dodane będą tokeny "on an adventure"


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
PostWysłany: Pią Wrz 27, 2019 11:40 am 
Apprentice

Dołączenie: Sob Maj 18, 2019 6:17 pm
Posty: 13
.
Co jeśli nie ma tapniętych kritów lub lądów? Troche teoretyczne pytanie bo sam kot pewnie w większości przypadków będzie tapnięty.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
PostWysłany: Pią Wrz 27, 2019 12:26 pm 
Administrator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Sty 25, 2009 2:20 am
Posty: 13239
Miejscowość: Warszawa
gorbash napisał(a):
Initiate's Companion.
Co jeśli nie ma tapniętych kritów lub lądów? Troche teoretyczne pytanie bo sam kot pewnie w większości przypadków będzie tapnięty.

Celem tej zdolnosci nie musi byc cos tapnietego, wystarczy po prostu krit lub land (inaczej jego tekst by brzmial "target untapped creature or land"). Jesli nie ma legalnego celu dla triggera, to ten trigger wcale sie nie pojawia na stosie.

_________________
WANT skupuję (lub wymieniam na angielskie) grywalne azjatyckie karty oraz misprinty i miscuty!
Buy: Angielskie fetche FOIL z ONS - & , token ligowy zakonnika z FRF.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
PostWysłany: Nie Paź 06, 2019 9:31 am 

Dołączenie: Sob Paź 05, 2019 8:39 pm
Posty: 1
Witam
Mam pytanie o , rozumiem że wchodzi do gry z 3 kanterkami używam zdolności i przejmuje kartę przeciwnik , jeżeli wykorzysta swoją możliwość to znowu wraca do mnie. W przypadku braku wykorzystania zdolności karty przez niego dalej jest w jego posiadaniu ?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
PostWysłany: Nie Paź 06, 2019 11:34 am 
Administrator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Sty 25, 2009 2:20 am
Posty: 13239
Miejscowość: Warszawa
ja912 napisał(a):
Mam pytanie o Wishclaw Talisman , rozumiem że wchodzi do gry z 3 kanterkami używam zdolności i przejmuje kartę przeciwnik , jeżeli wykorzysta swoją możliwość to znowu wraca do mnie. W przypadku braku wykorzystania zdolności karty przez niego dalej jest w jego posiadaniu ?

jesli ntalizman nie just uzywany to nie zmienia swojego wlasciciela

_________________
WANT skupuję (lub wymieniam na angielskie) grywalne azjatyckie karty oraz misprinty i miscuty!
Buy: Angielskie fetche FOIL z ONS - & , token ligowy zakonnika z FRF.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
PostWysłany: Pon Lis 04, 2019 11:22 am 

Dołączenie: Wto Lip 17, 2018 11:18 am
Posty: 3
Pytanie nie o działanie konkretnej karty, ale bez sensu zakładać nowy temat.

Jak to jest z tym end step i stadardowym "koncze ture"? Wg mojej wiedzy sa 2 opcje:

1. Ja: Kończę ture, drugi gracza: ok, to ZANIM skończysz ture (przejdziesz do end stepu)... i wtedy drugi gracz możne zagrać spelle na instancie czy flashu, ja mam odpowiedz, a po tym wszystkim jako ze nie nastąpił end step to drugi main nadal trwa i mogę normalnie go dalej rozgrywać.
2. Ja: Kończę ture, drugi gracz: ok, to w twoim end stepie... i w tym wypadku standardowo same instanty i flashe, priorytet wraca do mnie itd. Po rozpatrzeniu stacku nie wracam do żadnego maina, wchodzimy w cleana i jest tura przeciwnika.

Czy gdzieś się mylę?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
PostWysłany: Pon Lis 04, 2019 12:56 pm 
Administrator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Sty 25, 2009 2:20 am
Posty: 13239
Miejscowość: Warszawa
@Messey: Zgadza sie. Jest tam kilka technicznych niescislosci, ale nie wplywaja one na ogolny obraz, ktory przedstawiles.

_________________
WANT skupuję (lub wymieniam na angielskie) grywalne azjatyckie karty oraz misprinty i miscuty!
Buy: Angielskie fetche FOIL z ONS - & , token ligowy zakonnika z FRF.


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 15400 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 766, 767, 768, 769, 770

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group