Obecny czas: Pon Lis 18, 2019 12:10 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 15400 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 764, 765, 766, 767, 768, 769, 770  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
PostWysłany: Pią Gru 14, 2018 1:36 am 
Conjurer
Awatar użytkownika

Dołączenie: Śro Cze 21, 2017 8:29 pm
Posty: 75
zamienia land przeciwnika w artefakt, następnie inny gracz przejmuje go za pomocą , czy land zostaje u typa już do końca, czy w swoim czasie musi wrócić do właściciela?

_________________
"„Wierzę, że instytucje bankowe są bardziej niebezpieczne dla naszych wolności niż stacjonujące armie. Gdy Amerykanie pozwolą bankom prywatnym na kontrolę własnej waluty, najpierw przez inflację, potem przez deflację, to banki i korporacje pozbawią ludzi ich własności, aż ich dzieci obudzą się bez domu na kontynencie, który ich ojcowie podbili."
Thomas Jefferson (1802)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
PostWysłany: Pią Gru 14, 2018 2:14 am 
Administrator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Sty 25, 2009 2:20 am
Posty: 13240
Miejscowość: Warszawa
rothschild napisał(a):
Liquimetal Coating zamienia land przeciwnika w artefakt, następnie inny gracz przejmuje go za pomocą Memnarch, czy land zostaje u typa już do końca, czy w swoim czasie musi wrócić do właściciela?

Zostaje po przejeciu na stale. Efekt nie ma okreslonej dlugosci trwania a sprawdzenie czy cos jest artefaktem nastepuje tylko i wylacznie podczas wyzaczania celu i sprawdzania jego legalnosci podczas rozpatrywania.

_________________
WANT skupuję (lub wymieniam na angielskie) grywalne azjatyckie karty oraz misprinty i miscuty!
Buy: Angielskie fetche FOIL z ONS - & , token ligowy zakonnika z FRF.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
PostWysłany: Pią Gru 14, 2018 2:19 am 
Conjurer
Awatar użytkownika

Dołączenie: Śro Cze 21, 2017 8:29 pm
Posty: 75
Berłoś napisał(a):
Zostaje po przejeciu na stale. Efekt nie ma okreslonej dlugosci trwania a sprawdzenie czy cos jest artefaktem nastepuje tylko i wylacznie podczas wyzaczania celu i sprawdzania jego legalnosci podczas rozpatrywania.


thx

_________________
"„Wierzę, że instytucje bankowe są bardziej niebezpieczne dla naszych wolności niż stacjonujące armie. Gdy Amerykanie pozwolą bankom prywatnym na kontrolę własnej waluty, najpierw przez inflację, potem przez deflację, to banki i korporacje pozbawią ludzi ich własności, aż ich dzieci obudzą się bez domu na kontynencie, który ich ojcowie podbili."
Thomas Jefferson (1802)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
PostWysłany: Nie Gru 23, 2018 7:14 pm 
Conjurer
Awatar użytkownika

Dołączenie: Śro Cze 21, 2017 8:29 pm
Posty: 75
Kiedy kopiuje land z aurą, to czy tylko zmienia się w sam land, czy staję się landem z aurą np: z

_________________
"„Wierzę, że instytucje bankowe są bardziej niebezpieczne dla naszych wolności niż stacjonujące armie. Gdy Amerykanie pozwolą bankom prywatnym na kontrolę własnej waluty, najpierw przez inflację, potem przez deflację, to banki i korporacje pozbawią ludzi ich własności, aż ich dzieci obudzą się bez domu na kontynencie, który ich ojcowie podbili."
Thomas Jefferson (1802)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
PostWysłany: Nie Gru 23, 2018 7:43 pm 
Administrator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Sty 25, 2009 2:20 am
Posty: 13240
Miejscowość: Warszawa
rothschild napisał(a):
Kiedy Mirage Mirror kopiuje land z aurą, to czy tylko zmienia się w sam land, czy staję się landem z aurą np: z Gift of Paradise

Kopiowanie obiektu nie kopiuje enchantow, equipow, counterkow, czasowych efektow (np. +3/+3 od ) itd. Upraszczajac dostajesz tylko to co jest napisane na kopiowanej karcie. Oczywiscie jest mnostwo wyjatkow i zasad, ktore to lamia, ale w wiekszosci wypadkow wlasnie tak to wyglada.

_________________
WANT skupuję (lub wymieniam na angielskie) grywalne azjatyckie karty oraz misprinty i miscuty!
Buy: Angielskie fetche FOIL z ONS - & , token ligowy zakonnika z FRF.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
PostWysłany: Nie Gru 23, 2018 7:48 pm 
Conjurer
Awatar użytkownika

Dołączenie: Śro Cze 21, 2017 8:29 pm
Posty: 75
Berłoś napisał(a):
Kopiowanie obiektu nie kopiuje enchantow, equipow, counterkow, czasowych efektow (np. +3/+3 od Giant Growth) itd. Upraszczajac dostajesz tylko to co jest napisane na kopiowanej karcie. Oczywiscie jest mnostwo wyjatkow i zasad, ktore to lamia, ale w wiekszosci wypadkow wlasnie tak to wyglada


thx

_________________
"„Wierzę, że instytucje bankowe są bardziej niebezpieczne dla naszych wolności niż stacjonujące armie. Gdy Amerykanie pozwolą bankom prywatnym na kontrolę własnej waluty, najpierw przez inflację, potem przez deflację, to banki i korporacje pozbawią ludzi ich własności, aż ich dzieci obudzą się bez domu na kontynencie, który ich ojcowie podbili."
Thomas Jefferson (1802)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
PostWysłany: Śro Sty 02, 2019 4:44 am 
Conjurer
Awatar użytkownika

Dołączenie: Śro Cze 21, 2017 8:29 pm
Posty: 75
staje się stworkiem do końca tury, jak rzucę na niego to co powstanie? token land stowrek 2/2, który się nie przemieni w sam land?

I podobna akcja tyle, że z , lustro zmienia się w , następnie akcja z , efektem tego także będzie land stworek 2/2?

_________________
"„Wierzę, że instytucje bankowe są bardziej niebezpieczne dla naszych wolności niż stacjonujące armie. Gdy Amerykanie pozwolą bankom prywatnym na kontrolę własnej waluty, najpierw przez inflację, potem przez deflację, to banki i korporacje pozbawią ludzi ich własności, aż ich dzieci obudzą się bez domu na kontynencie, który ich ojcowie podbili."
Thomas Jefferson (1802)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
PostWysłany: Śro Sty 02, 2019 8:08 am 
Administrator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Sty 25, 2009 2:20 am
Posty: 13240
Miejscowość: Warszawa
rothschild napisał(a):
Mishra's Factory staje się stworkiem do końca tury, jak rzucę na niego Saheeli's Artistry to co powstanie? token land stowrek 2/2, który się nie przemieni w sam land?

I podobna akcja tyle, że z mirage mirror, lustro zmienia się w Mishra's Factory, następnie akcja z Saheeli's Artistry, efektem tego także będzie land stworek 2/2?

W obu przypadkach dostaniesz w wyniku niezanimowane Mishra's Factory.
Dodam tylko, ze w drugim przypadku, zeby Saheeli's Artistry stworzylo jakiegokolwiek tokena, to musisz najpierw zanimowac mirage mirror, ktore jest kopia Mishra's Factory. Tu jest tez ten jeden z wyjatkow, o ktorych wspominalem poprzednio. Jesli cos kopiujesz, to bierzesz pod uwage wszystkie poprzednie efekty kopiowania.

_________________
WANT skupuję (lub wymieniam na angielskie) grywalne azjatyckie karty oraz misprinty i miscuty!
Buy: Angielskie fetche FOIL z ONS - & , token ligowy zakonnika z FRF.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
PostWysłany: Śro Sty 02, 2019 2:18 pm 
Conjurer
Awatar użytkownika

Dołączenie: Śro Cze 21, 2017 8:29 pm
Posty: 75
Cytuj:
W obu przypadkach dostaniesz w wyniku niezanimowane Mishra's Factory.
Dodam tylko, ze w drugim przypadku, zeby Saheeli's Artistry stworzylo jakiegokolwiek tokena, to musisz najpierw zanimowac mirage mirror, ktore jest kopia Mishra's Factory. Tu jest tez ten jeden z wyjatkow, o ktorych wspominalem poprzednio. Jesli cos kopiujesz, to bierzesz pod uwage wszystkie poprzednie efekty kopiowania.


dzięki

_________________
"„Wierzę, że instytucje bankowe są bardziej niebezpieczne dla naszych wolności niż stacjonujące armie. Gdy Amerykanie pozwolą bankom prywatnym na kontrolę własnej waluty, najpierw przez inflację, potem przez deflację, to banki i korporacje pozbawią ludzi ich własności, aż ich dzieci obudzą się bez domu na kontynencie, który ich ojcowie podbili."
Thomas Jefferson (1802)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
PostWysłany: Śro Sty 02, 2019 9:50 pm 
Conjurer
Awatar użytkownika

Dołączenie: Śro Cze 21, 2017 8:29 pm
Posty: 75
A co w tym przypadku - na blacie jest x różnych tokenów, i . W swoim czasie animuje Mishra i Brudiclad'ladem ustawiam owe x tokenów aby stały się Mishra, czy cała reszta zmieni się w land-stworka 2/2 czy sam land?

I jeszcze inny motyw, wchodzi powstaje kopia za pomocą , zamienia xx tokenów na , wszystkie walczą i przegrywają z , czy wszystkie tokeny zamienią się w land i czy będą zniszczone na koniec tury?

_________________
"„Wierzę, że instytucje bankowe są bardziej niebezpieczne dla naszych wolności niż stacjonujące armie. Gdy Amerykanie pozwolą bankom prywatnym na kontrolę własnej waluty, najpierw przez inflację, potem przez deflację, to banki i korporacje pozbawią ludzi ich własności, aż ich dzieci obudzą się bez domu na kontynencie, który ich ojcowie podbili."
Thomas Jefferson (1802)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
PostWysłany: Śro Sty 02, 2019 11:04 pm 
Administrator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Sty 25, 2009 2:20 am
Posty: 13240
Miejscowość: Warszawa
rothschild napisał(a):
A co w tym przypadku - na blacie jest x różnych tokenów, Brudiclad, Telchor Engineer i Mishra's Factory. W swoim czasie animuje Mishra i Brudiclad'ladem ustawiam owe x tokenów aby stały się Mishra, czy cała reszta zmieni się w land-stworka 2/2 czy sam land?

Nie mozesz wybrac Mishra's Factory dla Brudiclad, Telchor Engineer, bo faktoria nie jest tokenem :razz: . Ale jakby byla, to wszystkie tokeny zamienily by sie w niezanimowane mishry.
rothschild napisał(a):
I jeszcze inny motyw, wchodzi Golden Guardian powstaje kopia za pomocą Minion Reflector, Brudiclad, Telchor Engineer zamienia xx tokenów na Golden Guardian, wszystkie walczą i przegrywają z Metalwork Colossus, czy wszystkie tokeny zamienią się w land i czy będą zniszczone na koniec tury?

Z dwoch powodow to sie nie uda:
a) Nie mozna ztransformowac czegos, co nie jest double-facem, kopie posiadaja tylko i wylacznie przod Golden Guardiana.
Cytuj:
711.5. Only permanents represented by double-faced cards can transform. (See rule 701.27, “Transform.”) If a spell or ability instructs a player to transform any permanent that isn’t represented by a double-faced card, nothing happens.

b) Tokeny, ktore zmienily strefe (w tym przypadku oposcily pole bitwy) zostaja usuniete z gry, wiec i tak nie mialyby jak wrocic.

_________________
WANT skupuję (lub wymieniam na angielskie) grywalne azjatyckie karty oraz misprinty i miscuty!
Buy: Angielskie fetche FOIL z ONS - & , token ligowy zakonnika z FRF.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
PostWysłany: Śro Sty 02, 2019 11:52 pm 
Conjurer
Awatar użytkownika

Dołączenie: Śro Cze 21, 2017 8:29 pm
Posty: 75
Berłoś napisał(a):
Nie mozesz wybrac Mishra's Factory dla Brudiclad, Telchor Engineer, bo faktoria nie jest tokenem :razz: . Ale jakby byla, to wszystkie tokeny zamienily by sie w niezanimowane mishry.

Z dwoch powodow to sie nie uda:

a) Nie mozna ztransformowac czegos, co nie jest double-facem, kopie posiadaja tylko i wylacznie przod Golden Guardiana.
Cytuj:
711.5. Only permanents represented by double-faced cards can transform. (See rule 701.27, “Transform.”) If a spell or ability instructs a player to transform any permanent that isn’t represented by a double-faced card, nothing happens.

b) Tokeny, ktore zmienily strefe (w tym przypadku oposcily pole bitwy) zostaja usuniete z gry, wiec i tak nie mialyby jak wrocic.


Zapomniałem dodać motyw z tworzeniem tokena, dzięki.

I jeszcze jedno pytanko, jeżeli token, który może trwać tylko do końca tury, przerobi się na cokolwiek innego, to zniknie czy zostanie?

Powiedzmy, że jest x token kotów, wchodzi , tworzy się token za pomocą , akcja z , który zmienia Elvish Archdruid tokena w token kota, to czy Elvish Archdruid token (już jako kot) zniknie na końcu tury, czy zostanie?

_________________
"„Wierzę, że instytucje bankowe są bardziej niebezpieczne dla naszych wolności niż stacjonujące armie. Gdy Amerykanie pozwolą bankom prywatnym na kontrolę własnej waluty, najpierw przez inflację, potem przez deflację, to banki i korporacje pozbawią ludzi ich własności, aż ich dzieci obudzą się bez domu na kontynencie, który ich ojcowie podbili."
Thomas Jefferson (1802)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
PostWysłany: Czw Sty 03, 2019 12:13 am 
Administrator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Sty 25, 2009 2:20 am
Posty: 13240
Miejscowość: Warszawa
rothschild napisał(a):
Powiedzmy, że jest x token kotów, wchodzi Elvish Archdruid, tworzy się token za pomocą Minion Reflector, akcja z Brudiclad, Telchor Engineer, który zmienia Elvish Archdruid tokena w token kota, to czy Elvish Archdruid token (już jako kot) zniknie na końcu tury, czy zostanie?

Zniknie, bo efekt odnosi sie do samej karty, a nie tego jak zostala stworzona. Jesli np. stworzysz jego kopie, to ta zostanie tez poswiecona pod koniec tury. Minion Reflector jest szczegolnym przypadkiem, bo nadaje kopiowalne zdolnosci tokenom. Zwykle jesli jakis efekt tworzy token poswiecany z koncem tury, to tworzony jest opozniony trigger, ktory dotyczy tylko i wylacznie tej karty i jej kopia nie bedzie poddana poswieceniu. No chyba ze np. posiadasz , bo wtedy podwojone kopie tworzone sa w momencie ich powstawania i wtedy tez beda musialy byc poswiecone.

Jesli Ci sie wydaje, ze to wszystko jest bardzo zagmatwane, to popatrzmy na przypadek, gdy kontrolujesz . Token stworzony przez nie bedzie mial haste i bedzie musial byc poswiecony pod koniec tury. Za to ten, stworzony przez , nie bedzie czarnym zombie, ale bedzie mial haste. I wszystko zgodnie z zasadami :D .

_________________
WANT skupuję (lub wymieniam na angielskie) grywalne azjatyckie karty oraz misprinty i miscuty!
Buy: Angielskie fetche FOIL z ONS - & , token ligowy zakonnika z FRF.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
PostWysłany: Czw Sty 03, 2019 12:22 am 
Conjurer
Awatar użytkownika

Dołączenie: Śro Cze 21, 2017 8:29 pm
Posty: 75
Berłoś napisał(a):
Zniknie, bo efekt odnosi sie do samej karty, a nie tego jak zostala stworzona. Ale jesli np. stworzysz jego kopie, to ta zostanie w grze pod koniec tury.


dzięki

_________________
"„Wierzę, że instytucje bankowe są bardziej niebezpieczne dla naszych wolności niż stacjonujące armie. Gdy Amerykanie pozwolą bankom prywatnym na kontrolę własnej waluty, najpierw przez inflację, potem przez deflację, to banki i korporacje pozbawią ludzi ich własności, aż ich dzieci obudzą się bez domu na kontynencie, który ich ojcowie podbili."
Thomas Jefferson (1802)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
PostWysłany: Czw Sty 03, 2019 12:33 am 
Administrator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Sty 25, 2009 2:20 am
Posty: 13240
Miejscowość: Warszawa
W miedzyczasie zauwazylem blad w swojej poprzedniej odpowiedzi i ja poprawilem. Drugie zdanie, ktore zacytowales nie jest prawdziwe, dodalem tez w swoim poscie wytlumaczenie.

_________________
WANT skupuję (lub wymieniam na angielskie) grywalne azjatyckie karty oraz misprinty i miscuty!
Buy: Angielskie fetche FOIL z ONS - & , token ligowy zakonnika z FRF.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
PostWysłany: Pią Sty 04, 2019 1:43 am 
Conjurer
Awatar użytkownika

Dołączenie: Śro Cze 21, 2017 8:29 pm
Posty: 75
Berłoś napisał(a):
W miedzyczasie zauwazylem blad w swojej poprzedniej odpowiedzi i ja poprawilem. Drugie zdanie, ktore zacytowales nie jest prawdziwe, dodalem tez w swoim poscie wytlumaczenie.


Dzięki za sprostowanie.

A tutaj jak będzie, wchodzi X, tworzy tokena X, następnie wchodzi , czy klon schodzi na koniec tury, bo opiera się na tokenie który ewaporuje na koniec, czy zostaje, bo jest własną kartą?

No i jeszcze sytuacja z , animacja Mishra, wchodzi , target klona na Mishra 2/2, czym będzie klon?

_________________
"„Wierzę, że instytucje bankowe są bardziej niebezpieczne dla naszych wolności niż stacjonujące armie. Gdy Amerykanie pozwolą bankom prywatnym na kontrolę własnej waluty, najpierw przez inflację, potem przez deflację, to banki i korporacje pozbawią ludzi ich własności, aż ich dzieci obudzą się bez domu na kontynencie, który ich ojcowie podbili."
Thomas Jefferson (1802)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
PostWysłany: Pią Sty 04, 2019 2:26 am 
Administrator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Sty 25, 2009 2:20 am
Posty: 13240
Miejscowość: Warszawa
rothschild napisał(a):
A tutaj jak będzie, wchodzi X, Minion Reflector tworzy tokena X, następnie wchodzi Clone, czy klon schodzi na koniec tury, bo opiera się na tokenie który ewaporuje na koniec, czy zostaje, bo jest własną kartą?

Jak juz wspominalem kopia z Clone'a dostanie tez zdolnosc poswiecania sie na koniec tury, bo Mirror Reflector tworzac swoje tokeny nadaje im te zdolnosc w texboxie, ktora to jest pozniej kopiowane przez Clone'a.
Inaczej byloby np. z em, ktory zamiast dodawac tekst tokenowi, kaze go po prostu wyexile'owac na koniec tury. Kopia tego tokena nie odziedziczy tego efektu wiszacego nad nim.
rothschild napisał(a):
No i jeszcze sytuacja z Mishra's Factory, animacja Mishra, wchodzi Clone, target klona na Mishra 2/2, czym będzie klon?

To tez juz omawialismy. Clone bedzie niezanimowana Mishra (znow wracamy do kopiowalnych rzeczy, ktorymi nie sa czasowe efekty oddzialywujace na karte). Jeszcze tylko dodam dla kompletnosci, ze Clone niczego nie targetuje.

_________________
WANT skupuję (lub wymieniam na angielskie) grywalne azjatyckie karty oraz misprinty i miscuty!
Buy: Angielskie fetche FOIL z ONS - & , token ligowy zakonnika z FRF.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
PostWysłany: Pią Sty 04, 2019 3:29 am 
Conjurer
Awatar użytkownika

Dołączenie: Śro Cze 21, 2017 8:29 pm
Posty: 75
Berłoś napisał(a):
Jak juz wspominalem kopia z Clone'a dostanie tez zdolnosc poswiecania sie na koniec tury, bo Mirror Reflector tworzac swoje tokeny nadaje im te zdolnosc w texboxie, ktora to jest pozniej kopiowane przez Clone'a.
Inaczej byloby np. z Mimic Vatem, ktory zamiast dodawac tekst tokenowi, kaze go po prostu wyexile'owac na koniec tury. Kopia tego tokena nie odziedziczy tego efektu wiszacego nad nim.


Dzięki, załapałem.


Berłoś napisał(a):
Jeszcze tylko dodam dla kompletnosci, ze Clone niczego nie targetuje


No tak, dzięki.

Berłoś napisał(a):
To tez juz omawialismy. Clone bedzie niezanimowana Mishra (znow wracamy do kopiowalnych rzeczy, ktorymi nie sa czasowe efekty oddzialywujace na karte)


Czyli clone i inny taki nie może być stworkiem 2/2 (chyba, że ma jakiś tekst), bo przejmuje całą właściwość (tekst o końcu tury i podobne) Mishry i zamieni się w land? A jakby wszedł jako kopia mishry czy czegoś innego gdzie tekst każe mu się zwijać, to by się zwinął? Raczej to już jasne.

_________________
"„Wierzę, że instytucje bankowe są bardziej niebezpieczne dla naszych wolności niż stacjonujące armie. Gdy Amerykanie pozwolą bankom prywatnym na kontrolę własnej waluty, najpierw przez inflację, potem przez deflację, to banki i korporacje pozbawią ludzi ich własności, aż ich dzieci obudzą się bez domu na kontynencie, który ich ojcowie podbili."
Thomas Jefferson (1802)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
PostWysłany: Pią Sty 04, 2019 9:12 am 
Administrator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Sty 25, 2009 2:20 am
Posty: 13240
Miejscowość: Warszawa
Przy kopiowaniu patrzysz co jest wydrukowane na oryginalnej karcie i nie przejmujesz sie jakie efekty dzialaja na dany obiekt, czy to zewnetrzne jak , countery, enchanty itp, czy to wygenerowane przez sama karte. W praktyce jedyne czym powinienes byc zainteresowany, to tekst dodany do karty (jak w przypadku Mirror Reflector) oraz inne efekty kopiowania - np. jesli na stole jest Clone kopiujacy Squire, to zagrywajac kolejnego Clone'a i wybierajac do kopiowania tego Clone'a ktory jest na polu bitwy, to dostaniesz po prostu Squire.
rothschild napisał(a):
Czyli clone i inny taki nie może być stworkiem 2/2 (chyba, że ma jakiś tekst)

Wracajac do pytania, to nigdy nie mow nigdy, pewnie da sie znalezc scenariusz, kiedy Clone wejdzie jako 2/2 kopiujac mishre :p .
rothschild napisał(a):
bo przejmuje całą właściwość (tekst o końcu tury i podobne) Mishry i zamieni się w land?

Clone nie przejmuje czasowych efektow, wiec dlatego nie przejmuje sie ze mishra jest stworem, gdyz oryginal jest landem.
rothschild napisał(a):
A jakby wszedł jako kopia mishry czy czegoś innego gdzie tekst każe mu się zwijać, to by się zwinął? Raczej to już jasne.

Tak bylo w przypadku z Mirror Reflector, kiedy do kopii byl dodany tekst o poswecaniu i Clone kopiujac tego rodzaju tokeny musial sie poswiecic.

Ale jak wspominalem moje wytlumaczenia sa jedynie przyblizeniem, proponuje samemu poczytac zasady (https://mtg.gamepedia.com/Copying_objects), azeby wiecej zrozumiec na temat mechaniki tego typu efektow.

_________________
WANT skupuję (lub wymieniam na angielskie) grywalne azjatyckie karty oraz misprinty i miscuty!
Buy: Angielskie fetche FOIL z ONS - & , token ligowy zakonnika z FRF.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
PostWysłany: Pią Sty 04, 2019 10:26 am 
Apprentice

Dołączenie: Pon Sie 14, 2017 7:00 am
Posty: 24
Atakuję kritą z lifelinkiem przeciwnik rzuca . Dostaję życie?


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 15400 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 764, 765, 766, 767, 768, 769, 770  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group