Obecny czas: Sob Cze 23, 2018 11:13 am

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Phantom Draft IMA - 16.12.2017 - Strefa - wpisowe 30pln
PostWysłany: Pon Gru 04, 2017 11:10 am 

Dołączenie: Wto Lis 28, 2017 9:10 am
Posty: 1
W zwiazku z tym, ze w moim posiadaniu znajduje sie przypadkiem box Iconic Masters to organizuje "phantom" drafta IMA.
Draft bedzie mial zasady zwyklego draftu, z jedna roznica - wszystkie karty pod koniec wracaja do mnie.
Zeby zwiekszyc adrenaline przy grach, jest przewidziana rowniez osobna pula nagrod - za 30pln kazdy gracz dorzuci 1 booster IMA do puli. Podzial nagrod zalezy od frekwencji, ale bedzie wygladal jak podczas standardowego draftu.

Ilosc osob oczywiscie jest ograniczona (8), kto pierwszy ten lepszy.

Inne informacje:
Turniej bedzie sankcjonowany.
Miejsce - Strefa
Czas - 11:30, 16.12.2017
Boostery beda pochodzic ze Strefy - nie trzeba ogarniac swoich.
Ile osob potwierdzilo obecnosc - 5

Jezeli macie jakies pytania/sugestie - walcie smialo


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Phantom Draft IMA - 16.12.2017 - Strefa - wpisowe 30pln
PostWysłany: Pon Gru 11, 2017 2:45 pm 
Enchanter

Dołączenie: Pon Sty 11, 2010 9:32 am
Posty: 431
czesc
nie chcecie grac w Solcu 44? tu jest fajnie, a strefa mtg moze nie byc ucieszona zajeciem stolikow przez nerdow.
stawiam kawy dla wszystkich.
ja sie wstepnie zapisuje, potwierdze do jutra


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Phantom Draft IMA - 16.12.2017 - Strefa - wpisowe 30pln
PostWysłany: Śro Gru 13, 2017 3:13 pm 
Enchanter

Dołączenie: Pon Sty 11, 2010 9:32 am
Posty: 431
nie moge jeszcze potwierdzic


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Phantom Draft IMA - 16.12.2017 - Strefa - wpisowe 30pln
PostWysłany: Czw Gru 14, 2017 7:34 pm 
Enchanter

Dołączenie: Pon Sty 11, 2010 9:32 am
Posty: 431
+1
i co? odpali to?
i dacie sie zaprosic na kawe do Solec 44?

sluchajcie mam w tym pewnie sentymentalny interes; jest to moja knajpa, ktora prowadzilem przez 7 lat. 23.12 zamykamy na zawsze. chetnie bym jescze raz tam zagral w MTG; zwlaszcze taki fajny format


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group