Obecny czas: Czw Gru 12, 2019 9:10 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 26 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: [EDH] Meren of Clan Nel Toth
PostWysłany: Sob Cze 04, 2016 4:49 pm 
Mage

Dołączenie: Sob Maj 14, 2005 7:56 pm
Posty: 771
---

_________________
Spoiler:

Spoiler:


Ostatnio edytowany przez feelforce Czw Sie 04, 2016 2:03 pm, edytowano w sumie 4 razy

Góra
 Profil  
 
 Temat postu: [EDH] Meren of Clan Nel Toth
PostWysłany: Nie Cze 05, 2016 7:20 pm 
Planeswalker
Awatar użytkownika

Dołączenie: Śro Sty 20, 2010 7:10 am
Posty: 2728
Pomijam już tradycyjne problemy 90% prezentowanych w tym dziale talii (niedopracowana manabase, zdecydowanie za mało rampy itd.), ale przede wszystkim masz w tym decku karty, które nic nie robią, za to uciąłeś karty, które są podstawą każdego graveyard decka. Powywalaj randomowe krapy typu Nyx Weaver czy Scourge of Nel Toth, a zamiast nich włóż cokolwiek sensownego - np. a i , których brak w tym decku jest dla mnie niepojętą zagadką.

Dalej: dlaczego grasz takimi kartami jak czy , skoro do dyspozycji są dużo lepsze i ? Co chcesz osiągnąć za pomocą a? Ta karta ma sens tylko jako paliwo do podtrzymywania (którym nie grasz) - jako paliwo pod Skullclampa jest mnóstwo lepszych opcji. jest koszmarnie wolny i generalnie niegrywalny - jeśli potrzebujesz kolejnego tutora, rozejrzyj się lepiej za em. Czteromanowy point removal na stwory () to jakiś ponury żart, Jarad nie bardzo ma kabany, które mógłbyś pod niego poświęcać, no i przede wszystkim nie bardzo widzę, jak ty w ogóle chcesz wygrywać gry. Owszem, jesteś w stanie wygenerować mnóstwo drobnego value, ale czym ty chcesz właściwie zabić przeciwników?

_________________
L1


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [EDH] Meren of Clan Nel Toth
PostWysłany: Pon Cze 06, 2016 7:55 am 
Mage

Dołączenie: Sob Maj 14, 2005 7:56 pm
Posty: 771
Dzięki za propozycje zmian. Uciąłem wymienione przez Ciebie karty. Wiem, że mana base jest na razie słaby i trzeba dodać fetche pod loama i Titanię. Jakie jeszcze lądy proponujesz dorzucić a jakie uciąć? Jakie inne karty stwory i spelle uciąć, a co dodać? Ze stworów dorzuciłem , a ze spelli wymienione przez Ciebie , , oraz kilka innych. Teraz w talii znajdują się 104 karty więc i tak coś muszę uciąć. Pytanie co?

_________________
Spoiler:

Spoiler:


Ostatnio edytowany przez feelforce, Pon Cze 06, 2016 10:08 am, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [EDH] Meren of Clan Nel Toth
PostWysłany: Pon Cze 06, 2016 8:22 am 
Archmage
Awatar użytkownika

Dołączenie: Wto Lut 12, 2002 8:32 pm
Posty: 1738
Miejscowość: Sosnowiec
feelforce napisał(a):
Ze stworów dorzuciłem

Gracie z własną listą banów? Jeśli nie i używacie ogólnie przyjętej listy banów, to proponuję, żebyś wyrzucił tego pana ;)

_________________
ZeRo Corporation, Zarząd:
; ; ; ;


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [EDH] Meren of Clan Nel Toth
PostWysłany: Pon Cze 06, 2016 10:07 am 
Mage

Dołączenie: Sob Maj 14, 2005 7:56 pm
Posty: 771
Tak, wiem o liście banów. Chciałem go tylko potestować :P

_________________
Spoiler:

Spoiler:


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [EDH] Meren of Clan Nel Toth
PostWysłany: Pon Cze 06, 2016 9:49 pm 
Planeswalker
Awatar użytkownika

Dołączenie: Śro Sty 20, 2010 7:10 am
Posty: 2728
feelforce napisał(a):
Wiem, że mana base jest na razie słaby i trzeba dodać fetche pod loama i Titanię.

Nie tylko pod Loama i Titanię, ale również pod Deathrite Shamana, który w twojej wersji decka traci połowę swojego potencjału (ja bym nim w ogóle nie grał bez co najmniej 6 fetchy).
feelforce napisał(a):
Jakie jeszcze lądy proponujesz dorzucić a jakie uciąć?

Docelowo wywalić zdecydowaną większość taplandów (Golgari Guildgate, Jungle Hollow, Evolving Wilds, Terramorphic Expanse) i kilka basiców, a włożyć , , i fetche. Grim Backwoods jest strasznie wolny - zamiast niego wolałbym zdecydowanie . Warto też rozważyć .
feelforce napisał(a):
Jakie inne karty stwory i spelle uciąć, a co dodać?

Po pierwsze, po drugie i po trzecie: dodać rampę. Masz zaledwie pięć sztuk rampy bezwarunkowej (Sakura, Wood Elves, Solemn, Sol Ring i sygnet) plus dwie warunkowe (Viridian Emissary i Titania) - nawet decki bez zielonego mają jej dużo więcej, a co dopiero zielone. Dla porównania: moje dwa decki z zielonym (Ghave i Derevi) mają odpowiednio 16 i 18 sztuk rampy.

_________________
L1


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 26 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group