Obecny czas: Czw Gru 12, 2019 4:56 am

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 26 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: [EDH] Meren of Clan Nel Toth
PostWysłany: Nie Lis 15, 2015 11:47 pm 
Enchanter
Awatar użytkownika

Dołączenie: Wto Lip 10, 2012 8:43 pm
Posty: 473
Miejscowość: Warszawa
Cześć, najnowsze precony Commandera przyniosły zestaw w moich ulubionych kolorach, tj. :b: :g: , dlatego też zakupiłem taki jeden. Pograłem nim chwile, i całkiem fajnie może się rozkręcić, ale czułem, że część kart nie pasuje do przypisanego generała. Dlatego też wyciągnąłem z moich zasobów karty które według mnie, pasują do tego decku.

Zamysłem jest jak najszybsze nabicie experience tokenami i powolne dobijanie. Dlatego zależy mi na dużej ilości stworów, które robią coś przy wejściu na stół. Klika tokenorobów do poświęcania.

Commander:

Mana (12):













Card advantage (8):











Removal (11):












Removal na artefakty/enchantment (6):







Tokeny do poświęcania (7):








Wracanie z grobu (5):






Interakcja z poświęcaniem (9):









Land (38)















10x
11x






Docelowo chcę jeszcze zmieścić w decku takie karty, ale zanim je zbiorę, chwile potrwa:

















_________________
“Porażka daje możliwość rozpoczęcia na nowo w sposób lepiej przemyślany” H. Ford


Ostatnio edytowany przez aduko Wto Gru 01, 2015 10:27 pm, edytowano w sumie 18 razy

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [EDH] Plunder the Graves - modyfikacje
PostWysłany: Pon Lis 16, 2015 10:37 am 
Apprentice

Dołączenie: Śro Lip 22, 2015 10:14 pm
Posty: 15
Miejscowość: Kraków
Z kart które wymieniłeś grałbym:






Nie grałbym Łosiem bo w zielonym jest sporo dużo lepszego rampu.

Ewentualnie scourge i corpsejack o ile stworzył byś z tego talię korzystającą z tych counterów, np z , który niestety kłóci się dość mocno z obecnym generałem. Poza tym no to we wszelkich SAC deckach mających dostęp do zielonego grałbym Birting Podem, z trudniej dostępnych kart Ashnods i Phyrexian Altary są świetne.

Edit: karty sprawdzające devotion są zwykle najlepsze w monocolor deckach, sprawdziłbym najpierw ile miewasz devotiom to black przed włożeniem overlorda i merchanta


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [EDH] Plunder the Graves - modyfikacje
PostWysłany: Pon Lis 16, 2015 11:57 am 
Mage
Awatar użytkownika

Dołączenie: Sob Wrz 01, 2012 3:35 pm
Posty: 842
Miejscowość: Białystok
malens napisał(a):
Nie grałbym Łosiem bo w zielonym jest sporo dużo lepszego rampu.

Przy generale wyciągającym stwory z grobu granie jest akurat dobrym pomysłem. Można go przywracać generałem, poświęcać Jaradem i coś jeszcze zablokować.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [EDH] Plunder the Graves - modyfikacje
PostWysłany: Pon Lis 16, 2015 12:40 pm 
Apprentice

Dołączenie: Śro Lip 22, 2015 10:14 pm
Posty: 15
Miejscowość: Kraków
Boon napisał(a):
malens napisał(a):
Nie grałbym Łosiem bo w zielonym jest sporo dużo lepszego rampu.

Przy generale wyciągającym stwory z grobu granie jest akurat dobrym pomysłem. Można go przywracać generałem, poświęcać Jaradem i coś jeszcze zablokować.


To samo możesz zrobić z każdym zielonym tutorem po landa na stworze, przy czym mają tą przewagę że działają na wejściu i są 2 razy tańsze w manie.

Dla przykładu:



- dodatkowo działa z counterami o ile iść w tą stronę

Do tego Łosia nie poświęcisz do niczego poza nim samym jeśli chcesz skorzystać z efektu, zielone tutory owszem, choćby do poda. Nie mówię że Łoś jest zły, po prostu w zielonym są o wiele lepsze opcje.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [EDH] Meren of Clan Nel Toth
PostWysłany: Czw Lis 19, 2015 11:19 am 
Enchanter
Awatar użytkownika

Dołączenie: Wto Lip 10, 2012 8:43 pm
Posty: 473
Miejscowość: Warszawa
Uporządkowałem trochę spis talii grupując je zadaniami :) Proszę o porady.

_________________
“Porażka daje możliwość rozpoczęcia na nowo w sposób lepiej przemyślany” H. Ford


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [EDH] Meren of Clan Nel Toth
PostWysłany: Czw Lis 19, 2015 12:46 pm 
Apprentice

Dołączenie: Śro Lip 22, 2015 10:14 pm
Posty: 15
Miejscowość: Kraków
Porada #1: włóż jak najszybciej karty z listy na końcu do talii, będą bardzo fajnie działały. Jeszcze z podobnych kart może ?

Może jeszcze:




Z main decku wyrzuciłbym a włożył zamiast tego , wydaje mi się że grasz na tyle mało enchantmentów/artifactów że Cię za bardzo nie zaboli, a jest chyba najlepszym removalem w zielonym na to.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [EDH] Meren of Clan Nel Toth
PostWysłany: Pią Lis 27, 2015 12:33 am 
Mage

Dołączenie: Sob Maj 14, 2005 7:56 pm
Posty: 771
Także zakupiłem ten zestaw. Pierwsze karty do modyfikacji, o których myślę to oraz . Następnie green krity, spelle i equipy szukające lądu na stół/stół+ręka:

(jest w zestawie)
(jest w zestawie)










+




Jakie karty z oryginalnego zestawu ucięlibyście?
http://magic.wizards.com/en/articles/archive/feature/commander-2015-edition-decklists-2015-11-06

Proponowane modyfikacje na goldfishu:
http://www.mtggoldfish.com/articles/budget-commander-20-plunder-the-graves-upgrade

_________________
Spoiler:

Spoiler:


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [EDH] Meren of Clan Nel Toth
PostWysłany: Wto Gru 01, 2015 12:32 am 
Enchanter
Awatar użytkownika

Dołączenie: Wto Lip 10, 2012 8:43 pm
Posty: 473
Miejscowość: Warszawa
Poczyniłem kolejne zmiany, tym razem mój zestaw zmienił się następująco:

zamiast

zamiast
zamiast
zamiast

zamiast
zamiast
zamiast

Propozycje innej zamiany/podmiany mile widziane.

_________________
“Porażka daje możliwość rozpoczęcia na nowo w sposób lepiej przemyślany” H. Ford


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [EDH] Meren of Clan Nel Toth
PostWysłany: Wto Gru 01, 2015 8:32 am 
Archmage
Awatar użytkownika

Dołączenie: Wto Lut 12, 2002 8:32 pm
Posty: 1738
Miejscowość: Sosnowiec
Wywal i a.
Elder Cię nie przyśpiesza i jest drogi w użyciu, Hart w decku z zielonym to za droga zabawa, nawet jeśli wraca z grobu (użycie to aż 3 mana!)
Zamiast tego wolałbym a, który też co turę będzie spadał ale jego rampa przy wracaniu z grobu będzie już za darmo.
Inne dobre przykłady pojawiały się już wyżej.

_________________
ZeRo Corporation, Zarząd:
; ; ; ;


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: [EDH] Meren of Clan Nel Toth
PostWysłany: Wto Gru 01, 2015 2:28 pm 
Conjurer
Awatar użytkownika

Dołączenie: Pon Sty 19, 2015 9:49 pm
Posty: 55
Miejscowość: Katowice
nie wiem po co tu niepotworowa akceleracja jak z generałem nie działa

wiecej krit, szczegolnie granger, o którym wspomnial Zet

a najbardziej brakuje mi tu i

_________________
Spoiler:

Facebook
sklep@mtgspot.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [EDH] Meren of Clan Nel Toth
PostWysłany: Wto Gru 01, 2015 4:00 pm 
Enchanter
Awatar użytkownika

Dołączenie: Wto Lip 10, 2012 8:43 pm
Posty: 473
Miejscowość: Warszawa
Akceleracja niepotworowa jest okrojona do minimum.

zostaje, ze względu na kickera, a dodatkowo napędza grób.

_________________
“Porażka daje możliwość rozpoczęcia na nowo w sposób lepiej przemyślany” H. Ford


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [EDH] Meren of Clan Nel Toth
PostWysłany: Wto Gru 01, 2015 4:15 pm 
Archmage
Awatar użytkownika

Dołączenie: Wto Lut 12, 2002 8:32 pm
Posty: 1738
Miejscowość: Sosnowiec
aduko napisał(a):
Akceleracja niepotworowa jest okrojona do minimum.

zostaje, ze względu na kickera, a dodatkowo napędza grób.

Primal Growth jest super - potwierdzam :) zwłaszcza w takim decku.
Salvage wygląda tak sobie w porównaniu do innych zapełniaczy grobu, ale potestuj, sprawdź - zobaczysz, czy Ci się spodoba. Może zamiast tego ciekawszy będzie ?
No i pamiętaj - wyciąganie lądów na rękę, to NIE JEST akceleracja! Akceleracja to spelle, które dają Ci więcej many na stole, niż to jest przewidziane przy standardowym land-dropie co turę. Czyli jeśli coś sprawi w pierwszej turze, że w drugiej turze masz np 3 mana (2 wystawienia lądów i coś dodatkowego), to jest akceleracja. Jeśli zagrywasz spell i w 3 turze masz dalej 3 mana przy wystawionych z ręki 3 lądach, to to nie jest akceleracja. Nie wiem już, jak to można prościej napisać.

_________________
ZeRo Corporation, Zarząd:
; ; ; ;


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: [EDH] Meren of Clan Nel Toth
PostWysłany: Wto Gru 01, 2015 4:29 pm 
Conjurer

Dołączenie: Pią Lut 13, 2015 9:32 pm
Posty: 78
Wyrzucenie to jak dla mnie błąd- powtarzalna reanimacja jest bardzo mocna. Poza tym, jest jak dla mnie bardzo dobrą kartą w tym decku i też bym się jej nie pozbywał.

_________________
Spoiler:


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: [EDH] Meren of Clan Nel Toth
PostWysłany: Wto Gru 01, 2015 7:18 pm 
Mage

Dołączenie: Wto Sty 25, 2011 12:14 am
Posty: 562
servitude usuwa te krity które reanimuje ta powtarzalnosc jest dosc ograniczona


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [EDH] Meren of Clan Nel Toth
PostWysłany: Wto Gru 01, 2015 10:13 pm 
Enchanter
Awatar użytkownika

Dołączenie: Wto Lip 10, 2012 8:43 pm
Posty: 473
Miejscowość: Warszawa
ramjam napisał(a):
servitude usuwa te krity które reanimuje ta powtarzalnosc jest dosc ograniczona


Otóż to, używając narażam się na stratę cennych kart.

Kolejną kartą w decku to , ciężko mi teraz coś wyrzucać, więc proszę o porady :) Ale chyba wejdzie w miejsce

_________________
“Porażka daje możliwość rozpoczęcia na nowo w sposób lepiej przemyślany” H. Ford


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [EDH] Meren of Clan Nel Toth
PostWysłany: Śro Gru 02, 2015 2:28 am 
Sorcerer
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Lis 11, 2012 11:16 pm
Posty: 114
Miejscowość: Warszawa
Z własnego doświadczenia z tą talią potwierdzam w tej tali się nie sprawdza. Niemalże zawsze wolisz zostawić kritę w grobie i wrócić ją commanderem, niż jednorazowo wrócić na battlefield i skazać na wieczne wygnanie - exile (krity w tym decku z założenia nie żyją zbyt długo :razz: )


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [EDH] Meren of Clan Nel Toth
PostWysłany: Nie Gru 06, 2015 11:03 am 
Mage

Dołączenie: Sob Maj 14, 2005 7:56 pm
Posty: 771
-

_________________
Spoiler:

Spoiler:


Ostatnio edytowany przez feelforce Sob Cze 04, 2016 4:40 pm, edytowano w sumie 6 razy

Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [EDH] Meren of Clan Nel Toth
PostWysłany: Wto Gru 08, 2015 4:40 pm 
Mage

Dołączenie: Sob Maj 14, 2005 7:56 pm
Posty: 771
-

_________________
Spoiler:

Spoiler:


Ostatnio edytowany przez feelforce Sob Cze 04, 2016 4:40 pm, edytowano w sumie 3 razy

Góra
 Profil  
 
 Temat postu: [EDH] Meren of Clan Nel Toth
PostWysłany: Wto Gru 08, 2015 9:32 pm 
Archmage

Dołączenie: Pią Wrz 07, 2012 9:43 pm
Posty: 1927
Możesz jakoś umieścić aktualną decklistę- mi przynajmniej trudno ogarnąć czym grasz, a co wyleciało.

_________________
Forum powiedziało mi, że piszę pół postu dziennie.

Riardin napisał:
Spoiler:


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: [EDH] Meren of Clan Nel Toth
PostWysłany: Śro Gru 09, 2015 9:11 am 
Sorcerer
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Wrz 29, 2013 9:57 am
Posty: 191
Miejscowość: Warszawa
W sumie to mogę rzucić jedną kartą która ma miodne działanie i jest semi-casualowa.
Przedstawiam wam: !
Jakie to ów mały artefakcik ma zastosowania?
Ano dubluje kładzenie znacznika, reanimację z końcem, każdy etb efekt, umiejki Sheoldredki czy nawet dobieranie z clampa.
Ale oczywiście decyzja należy do was.

_________________
"-Możesz odpowiedzieć na jego odpowiedz odpowiadającą na twoją odpowiedź..
-Whaaaat?
-Magic ma warstwy..
-Jak cebula
-Jak ogr!"


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 26 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group