Obecny czas: Czw Gru 12, 2019 7:27 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [EDH] Talrand, Sky Summoner
PostWysłany: Czw Lip 23, 2015 8:26 pm 
Moderator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Sob Cze 02, 2012 5:14 pm
Posty: 1458
Siema,

Ostatnio postanowiłem pograć sobie 4fun trochę Commandera na MODO. Nie chcę wydawać na deck wielkiej kasy, więc prosiłbym o jak najbardziej przyziemne propozycje. Poszperałem trochę w necie i złożyłem coś takiego:

28 Island
1
1
1
1
1

1

1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1

1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1

1
1
1
1
1
1
1
1

1
1

1
1
1
1
1
1

1
1
1
1
1

1

1
1

Jakieś sugestie?

_________________
http://www.psychatog.pl
Spoiler:


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: [EDH] Talrand, Sky Summoner
PostWysłany: Czw Lip 23, 2015 8:40 pm 
Planeswalker
Awatar użytkownika

Dołączenie: Pon Lip 07, 2008 11:00 pm
Posty: 3060
Miejscowość: Warszawa Posty: 14567
jest dobre. Chyba był już kiedyś podobny temat na forum i autor podobnie chciał złożyć coś taniego. Mogłeś to tam spisać od razu.

_________________
Spoiler:


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [EDH] Talrand, Sky Summoner
PostWysłany: Wto Mar 01, 2016 10:25 pm 
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Gru 14, 2014 10:31 am
Posty: 2
Hey, to mój pierwszy post na tym dziale. Nie chciałem zakładać nowego tematu, więc piszę tutaj.
Na początek chciałem coś prostego, ale jednocześnie skutecznego i taniego, więc padło na Talranda.
Obecny spis wygląda tak:

:u: Commander [1]


:u: Land [37]

32 Island





:u: Permission [20]





















starałem się wybierać kontry pod kątem cantripów, uniwersalności i dodatkowych efektów

:u: Card advantage [16]

















myślę o zamianie i na i ,
i też byłyby dobre, tylko że są za bardzo grave dependent, a gram na
jako podstawowej broni przeciw upierdliwym taliom

:u: Removal [9]










znacie jeszcze jakiś inny dobry removal do mono U?
dodałem niedawno, nie jestem jeszcze pewien jego użyteczności

:u: Ramp [9]










:u: Utility [8]









Inne karty które rozważam:
- draw + synergia z
- kolejny land hate po tworzący dodatkowo synergię z
- użyteczny mana sink
- j.w.
- ciekawa rampa


Karty którymi nie gram:
, , - niestety gramy na nowych zasadach,
- drogi i zbytnio opierający się na opponentach, do tego kłóci się z
- tańszy, a poza tym j.w.

Napiszcie co sądzicie. Domyślam się że dla wielu Talrand to raczej nudny deck, ale według mnie jest bardzo
przyjemny w pilotażu i z odpowiednim playstyle'em potrafi nie wywoływać niepotrzebngo hate'u.
Wszelkie porady mile widziane :)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: [EDH] Talrand, Sky Summoner
PostWysłany: Sob Mar 05, 2016 9:34 am 
Archmage
Awatar użytkownika

Dołączenie: Sob Lut 12, 2011 8:31 pm
Posty: 1214
Miejscowość: Katowice
na początku zacznij od dodania rampy, której nie masz prawie w ogóle










_________________
Kurwaaaaaaa, czy Ci ludzie są normalni? - Ewa W.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: [EDH] Talrand, Sky Summoner
PostWysłany: Śro Mar 09, 2016 4:46 pm 
Apprentice

Dołączenie: Czw Lip 30, 2009 4:13 pm
Posty: 40
wywaliłbym stąd gdzieś ze 20 kart, więc napiszę tylko czym na pewno grałbym, gdybym składał Talranda:

- must in dla tego generała
- sztos, który nie rusza twoich tokenów
- grasz sobie draw-go i budujesz armię lataczy
- cofniesz sobie generała przed zrzuceniem Ixidrona albo zabawy z poniższymi typami:



- lepszego tutora po cokolwiek w niebieskim nie ma
- masz kontry, więc możesz obronić soczewki przed removalem


zabawki dla generała też wydają się potrzebne, z tym, że raczej bym odpuścił


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [EDH] Talrand, Sky Summoner
PostWysłany: Czw Mar 10, 2016 12:28 pm 
Sorcerer
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Cze 09, 2002 10:57 am
Posty: 145
Miejscowość: Katowice
golab napisał(a):
wywaliłbym stąd gdzieś ze 20 kart, więc napiszę tylko czym na pewno grałbym, gdybym składał Talranda:

- must in dla tego generała
- sztos, który nie rusza twoich tokenów
- grasz sobie draw-go i budujesz armię lataczy
- cofniesz sobie generała przed zrzuceniem Ixidrona albo zabawy z poniższymi typami:



- lepszego tutora po cokolwiek w niebieskim nie ma
- masz kontry, więc możesz obronić soczewki przed removalem


zabawki dla generała też wydają się potrzebne, z tym, że raczej bym odpuścił


Nie grałbym żadną z wymienionych przez Ciebie kart. Serio. Może dla flavoru.

Miałem kiedyś złożonego Talranda i najistotniejsze są w nim dwie rzeczy - tempo i ochrona swojego boardu. Niekoniecznie samego generała. Po pierwsze musisz grać pierwszo i drugoturowymi mana-rockami, żeby wrzucać generała najpóźniej w 3 turze. Po drugie niepotrzebna jest cała masa tanich cantripów, a tylko najlepsze z nich, typu Brainstorm czy Preordain oraz trochę value draw (Fakty, Thirst itp.). Wszystko najlepiej na instancie. Po trzecie "darmowe" spelle typu Gush czy Foil. Wreszcie po czwarte - dodatkowe tury, które zagrywasz, gdy masz stabilną sytuację na stole (Talrand, trochę toksów i otwarta mana na odpowiedź) oraz na dobicie.

EDIT: Można też grać toolboxem pod (poświęcamy tokeny), wrzucając takie dobra jak Jin Gitaxias czy jakieś Sphinksy (Consecrated i/lub Windreader).

_________________
Proud member of... none team:)


Góra
 Profil E-mail GG  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group