Obecny czas: Śro Lis 20, 2019 10:39 am

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 11 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [EDH] Zirilan of the Claw
PostWysłany: Pią Gru 19, 2014 5:52 pm 
Mage
Awatar użytkownika

Dołączenie: Sob Wrz 05, 2009 12:05 pm
Posty: 682
Cześć,
dziś chciałem wam pokazać spis mojego a. Jest to po prostu typowy mono-czerwony Dragon Tribal deck. Dlaczego nie , który dałby milion opcji więcej? Wszystko przez zmianę legendary rule i dowolny w a sprawia, że tracimy wszystkie zagrane smoczusie.

Jaki jest największy minus całego decku? jest viashino shamanem ;( Nie działa na niego , przez co jest mu z pewnością smutno.

Zapraszam do komentowania, sugerowania zmian. Na pewno je rozważę, ale nie obiecuję ich implementacji.

Generał:

Smoki
1) Smokowincon
- Gwiazda wieczoru


2) Smokoremoval







3) Smokokółka


4) Smokohejt na artefakty


5) Smokozabawki







Altwiny:
w końcu dragon tribal, nie?

ustawiony na smoki pozwala je zagrywać z ręki, bo zawsze tam jakieś się znajdą choć nie powinny ;)

Sac Engine - pozwolenie na exile smoków to nie jest to co lubimy




- potencjalny wincon, raz przewinąłem tym opponenta do pary z em i m




Smokowstrzymywacze - Dzięki tym zabawkom smoczki wcale nie umierają


Smokowtasowywacze - Po co poświęcać skoro można bezpośrednio do biblioteki?


Cmentarne smokowtasowywacze



Removal



Utility








Rampa









Utility Lands













25x


Zapraszam do komentowania i proponowania ciekawych rozwiązań - uwaga, nie lubię infinite komb ;)

_________________
Mój H/W


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: [EDH]Zirilan of the Claw
PostWysłany: Pią Gru 19, 2014 7:46 pm 
Wizard of the Coast
Awatar użytkownika

Dołączenie: Pon Lis 03, 2008 5:30 pm
Posty: 10407
Miejscowość: Kraków
- kamyk, a rowniez odklada smoki na bottom

jesli chcesz przepis na combo, to doloz - przy 7 landach na stole zabija wszystkich graczy bez latacza do bloku (combo z )

terrain generator (bo nie wiem po co w mono redzie, skoro i tak grasz na tapoucie) mozesz chyba zamienic na i do tego snow landy

i rowniez podwajaja mane (w pewnie sie nie chcesz bawic)

by nie siadlo?

drugim i trzecim cycling landem sa i

altwiny - , nowe manabarbsy, , nowa ruinacja, i ? zauwazylem tez, ze masz duzo roznych sac enginow. potrzebne Ci to? jaki masz z tego efekt (poza tym altarem)? polozenie smoka do grobu zamiast poza gre jest az tak wazne?

i ? oczywiscie tylko zostawiajac te sac enginy (chociaz chronia rowniez przed wrathem jesli je zagrasz)

z landow masz jeszcze

_________________
Longi napisał(a):
hahahahaha krakowska szkoła mtg, jesteś ofiarą, pogódź się z tym bo nikt nie będzie płakał po tobie


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: [EDH]Zirilan of the Claw
PostWysłany: Pią Gru 19, 2014 9:03 pm 
Mage
Awatar użytkownika

Dołączenie: Sob Wrz 05, 2009 12:05 pm
Posty: 682
Siedem7 napisał(a):
terrain generator (bo nie wiem po co w mono redzie, skoro i tak grasz na tapoucie) mozesz chyba zamienic na scrying sheets i do tego snow landy

Snow landy i tak miałem zamiar wsadzić, ale dla - niestety ich nie mam. Generator generalnie jest wsadzony pod . Czasem potrafi bardzo ładnie zrampić.

Siedem7 napisał(a):
gauntlet of power i extraplanar lens rowniez podwajaja mane (w gauntlet of might pewnie sie nie chcesz bawic)

Do Gauntletów nie mam dostępu, natomiast bardzo do mnie nie przemawiają - płacę 4, exileuję land - najczęściej turę/dwie później tracę je i land przepada ;)

Siedem7 napisał(a):
crucible of fire by nie siadlo?

Za bardzo polegam na efektach ETB, żeby siadło, wolę w tym slocie mieć disrupt.

Siedem7 napisał(a):
drugim i trzecim cycling landem sa Smoldering Crater i blasted landscape

Co za dużo to nie zdrowo.

Siedem7 napisał(a):
altwiny - manabarbs, nowe manabarbsy, ruination, nowa ruinacja, blood moon i magus of the moon?

Manabarbsy za bardzo bolą mnie niż np , stąd wolę w ich miejsce grać coś twardszego.
Ruinacje i Bloodmoony niszczą/mountainują utility landy, które są mi potrzebne

Siedem7 napisał(a):
zauwazylem tez, ze masz duzo roznych sac enginow. [/hr]potrzebne Ci to? jaki masz z tego efekt (poza tym altarem)? polozenie smoka do grobu zamiast poza gre jest az tak wazne?

Jest o tyle ważne, że nie da się wygrać jednym, czy dwoma tapnięciami a, często gęsto ten deck sam się zwarzywia jeśli nie może sukcesywnie wstawiać braci w stół.

rozważę, Vengeance się nie nadaje, bo kosztuje swoje, co za tym idzie może być go ciężko zagrać.

Siedem7 napisał(a):
jesli chcesz przepis na combo,
- nie chcę ;)

_________________
Mój H/W


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: [EDH]Zirilan of the Claw
PostWysłany: Pią Gru 19, 2014 9:55 pm 
Administrator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Czw Lut 25, 2010 11:23 pm
Posty: 9785
Miejscowość: Warszawa
Hostile napisał(a):
Extraplanar Lens bardzo do mnie nie przemawiają - płacę 4, exileuję land - najczęściej turę/dwie później tracę je i land przepada

Gram tym w mono :u: wizardach i to mój ulubiony mana doubler (mam tam jeszcze Gauntleta i Caged Suna). Cały bajer polega na tym, że jest mega tani. Dobranie go w mid-/late-game'ie jest świetne. Tapujesz wtedy jakiś kamyk, ląd, który będziesz exile'ował i nagle reszta twoich lądów robi podwójną manę. W odróżnieniu od tych droższych doublerów, najczęściej będziesz w stanie solidnie wykorzystać jego efekt w turze, w której wszedł na stół.

Jeśli chodzi o disadvantage przy zniszczeniu, to w retrospekcji, ludzie bardzo rzadko niszczą Lensa. Sęk jest w tym, że ludzie na ogół kiszą removal na artefakty na jakieś game-breakery, albo bardzo uciążliwe efekty. Fakt, że ktoś tam przy stole robi sobie podwójną manę ze swoich snow-covered basiców może i jest dość mocny, ale na pewno nie jest dla nikogo uciążliwy i przez to nie zwraca na siebie uwagi. Oczywiście, ta zasada nie aplikuje się przy jakichś powtarzalnych efektach niszczących, typu czy .

Sytuacje, w których oponenci niszczą Ci to, to sytuacje, w których robisz tym gigantyczne ilości many i masz ogromną przewagę na stole, a wtedy utrata lądu aż tak nie boli. Tym bardziej, że dzięki niskiemu kosztowi, zawsze zdołasz to zagrać i nie musisz czekać koła, żeby wykorzystać swoje dublowanie.

_________________

Image IZZET LEAGUE | Image JESKAI WAY | Image SĘDZIA L2



Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [EDH]Zirilan of the Claw
PostWysłany: Sob Gru 20, 2014 2:19 am 
Planeswalker
Awatar użytkownika

Dołączenie: Śro Sty 20, 2010 7:10 am
Posty: 2728
OmniSzron napisał(a):
ludzie bardzo rzadko niszczą Lensa

Może w Warszawie - u nas za to niszczy się takie rzeczy natychmiast.
OmniSzron napisał(a):
ludzie na ogół kiszą removal na artefakty na jakieś game-breakery, albo bardzo uciążliwe efekty. Fakt, że ktoś tam przy stole robi sobie podwójną manę ze swoich snow-covered basiców może i jest dość mocny, ale na pewno nie jest dla nikogo uciążliwy i przez to nie zwraca na siebie uwagi.

"Nie zwraca na siebie uwagi", dobre sobie... Jeśli ktoś grał chociaż raz przeciwko mana doublerom i widział, jaką przewagę te karty potrafią generować, to drugi raz już nie popełni błędu i zniszczy coś takiego natychmiast, zanim będzie za późno. U nas na przykład Zet gra w swojej Akromie , i , ale Extraplanar Lensami już nie gra właśnie dlatego, że te karty to straszny removal magnet, przez co Lensy stały się dla niego zbyt ryzykowne (np. nie dalej jak wczoraj rozwaliłem mu Gauntlet of Power za pomocą Reclamation Sage'a, zaraz jak tylko się odtapowałem).

_________________
L1


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: [EDH] Zirilan of the Claw
PostWysłany: Sob Gru 20, 2014 2:32 am 
Administrator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Czw Lut 25, 2010 11:23 pm
Posty: 9785
Miejscowość: Warszawa
U was jest inne środowisko. Mana doubler prawie na pewno oznacza jakieś combo na nieskończoną manę. Nic dziwnego, że tam to sobie hejtujecie.

Also, fakt, że ktoś od razu rozwala doublery jest na korzyść Lensa, bo jest najwydajniejszy z nich wszystkich i można go sensownie wykorzystać w turze, w której wchodzi do gry (bez czekania na pełne koło i sorcery-speed removal pokroju wspomnianego 'a). Jest gorszy, jeśli chcemy go sobie zagrać for value i do czapy, bo stracimy ląd, ale kisząc go na później będzie lepszy.

_________________

Image IZZET LEAGUE | Image JESKAI WAY | Image SĘDZIA L2



Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: [EDH] Zirilan of the Claw
PostWysłany: Sob Gru 20, 2014 2:33 am 
Wizard of the Coast
Awatar użytkownika

Dołączenie: Pon Lis 03, 2008 5:30 pm
Posty: 10407
Miejscowość: Kraków
no tak. Omniszron w swoim mono u ma pewnie do zagrania z tych lensow albo 2 kontry albo jakiegos fajnego, klimatycznego grubasa pokroju goliath sphinxa, a Wy pewnie krecicie 50 storma na high tidzie i zabijacie imperial sealem po tendrilsy albo brain freeze. to, czy niszcza lensy, pewnie zalezy od tego, co sie ma w decku, nie? i wcale sie nie zdziwie, jesli lensy Hostile beda staly na stole od poczatku do konca gry, skoro on nawet nie chce grac bg mieczem, bo nie lubi comb.

_________________
Longi napisał(a):
hahahahaha krakowska szkoła mtg, jesteś ofiarą, pogódź się z tym bo nikt nie będzie płakał po tobie


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: [EDH] Zirilan of the Claw
PostWysłany: Sob Gru 20, 2014 2:40 am 
Administrator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Czw Lut 25, 2010 11:23 pm
Posty: 9785
Miejscowość: Warszawa
Siedem7 napisał(a):
Omniszron w swoim mono u ma pewnie do zagrania z tych lensow albo 2 kontry albo jakiegos fajnego, klimatycznego grubasa pokroju goliath sphinxa

Kontry mam na ogół na stole w postaci a czy . Mana jest wpytkę do pompowania y i nadużywania a czy innych aktywowanych wizardów. Ale przyznam, że jak chcę przysiusiaczyć, to mam w decku jednego a (bez możliwości tutorowania po niego) wraz z em i/lub m. Staram się jednak nie zagrywać tego combo, nawet jak dojdzie (to taki plan ubezpieczeniowy, na wypadek gdyby ktoś inny przy stole był fiutkiem i mnie wkurzał). :P

_________________

Image IZZET LEAGUE | Image JESKAI WAY | Image SĘDZIA L2



Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: [EDH] Zirilan of the Claw
PostWysłany: Sob Gru 20, 2014 9:25 am 
Mage
Awatar użytkownika

Dołączenie: Sob Wrz 05, 2009 12:05 pm
Posty: 682
Siedem7 napisał(a):
i wcale sie nie zdziwie, jesli lensy Hostile beda staly na stole od poczatku do konca gry, skoro on nawet nie chce grac bg mieczem, bo nie lubi comb.

Często,gęsto zbieram tym deckiem hejt z racji latającego 20 lub więcej powera na stole co turę, które chce coś atakować... Wtedy zazwyczaj albo zostaję kadłubkiem bez kończyn, albo zaczyna się archenemy :p

_________________
Mój H/W


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [EDH] Zirilan of the Claw
PostWysłany: Sob Gru 20, 2014 1:04 pm 
Planeswalker
Awatar użytkownika

Dołączenie: Sob Cze 27, 2009 12:29 am
Posty: 2683
Miejscowość: Warszawa
Talia jest świetna i mega klimatyczna więc biję brawo i składam pokłony. :spoko:

Jest tylko jedna wada, o której muszę Ci wspomnieć. Tydzień temu Berłoś pożyczył twój deck, a ja wiedząc jak działa - "zalokowałem" go m. Dopiero kiedy poszły "wrotki" mógł ponownie zagrać generała i skorzystać z jego umiejki (wyszukał smoka, który niszczy artefakty). Nie zmienia to jednak faktu, że deck się "zaciął" i ze stapowanym generałem stał się prawie warzywkiem. Dlatego proponuję Ci, żebyś dołożył jakiś nie-kreaturkowy removal na artefakty. Mój ulubiony w :r: to - ze względu na buyback.

_________________
Spike napisał(a):
Faza 1: ludzie dopiero się uczą EDH, więc grają jakimiś preconami, randomowymi theme deckami, funowymi konstrukcjami poskładanymi z kart znalezionych w klaserze itd.;
Faza 2: ludzie zaczynają ogarniać format, ich decki stają się sensowne, synergiczne i przemyślane;
Faza 3: jakieś 2/3 ludzi gra combem, pozostała 1/3 gra staxem;
Faza 4: ludzie pukają się w głowę i mówią "Pieprzyć to, wracamy do fazy pierwszej". :razz:


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: [EDH] Zirilan of the Claw
PostWysłany: Sob Gru 20, 2014 3:01 pm 
Mage
Awatar użytkownika

Dołączenie: Sob Wrz 05, 2009 12:05 pm
Posty: 682
Cytuj:
Jest tylko jedna wada, o której muszę Ci wspomnieć. Tydzień temu Berłoś pożyczył twój deck, a ja wiedząc jak działa - "zalokowałem" go Meekstonem. Dopiero kiedy poszły "wrotki" mógł ponownie zagrać generała i skorzystać z jego umiejki (wyszukał smoka, który niszczy artefakty). Nie zmienia to jednak faktu, że deck się "zaciął" i ze stapowanym generałem stał się prawie warzywkiem. Dlatego proponuję Ci, żebyś dołożył jakiś nie-kreaturkowy removal na artefakty. Mój ulubiony w to Shattering Pulse - ze względu na buyback.


To pierwszy przypadek, gdy coś takiego się stało. W decku jest już , przemyślę sprawę ale bardziej bym się skłaniał ku lub

_________________
Mój H/W


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 11 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group