Obecny czas: Śro Wrz 18, 2019 8:41 am

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1 post ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [EDH] Scion of the Ur-Dragon tribal
PostWysłany: Pon Wrz 22, 2014 1:13 pm 
Sorcerer
Awatar użytkownika

Dołączenie: Wto Gru 04, 2012 6:19 pm
Posty: 211
Jakiś czas temu zobaczyłem tego generał i po prostu nie mogłem nie złożyć na nim decku. Przecież jak coś ma 5 kolorów i najsłuszniejszy podtyp w formacie Starszy Smok Góralski to z definicji musi być dobre. Talia gra na zasadzie reanimatora wykorzystując ponownie smoki zużyte już przez Sciona. Talia doprowadziłem już do w miarę grywalnego stanu, ale byłbym wdzięczny za znalezienie kart które posiadają synergię z moim generałem, których nie dostrzegłem. Od razu mówię, że nie będę w tym decku grał żadnymi combami (bo combo w EDH to gejówa) i super drogimi kartami, bo dla mnie Commander jest formatem maksymalnie non-Competetiv do grania ze znajomymi.

Oto Lista:

Generał:
- Jak to mówią ludzie z którymi grywam "Pod na smoki"

Landy [38]:
"Fetche":


Funkcjonalne Landy:
- Większość kart w tali jest legendami więc zawsze ma jakiś cel.
- Dwa many z jednego lądu zawsze w cenie.
- Czasami pomaga w fixingu a czasami zmienia się w jakiś fany ląd.
- Najlepszy ląd w tym formacie.
Tęcza lądy:



Bejsiki:
6
4
5
2
2
oraz 10 trilandów.

Rampa [17] (Głównie artefaktyczna, żeby móc ją zagrywać nawet przy kolor screw, po za tym boją się, że jest jej za dużo):








- Dodatkowo daje jeszcze draw.







- W multi bardzo często daje tęcze.

Draw [4]:
- Dobiera karte praktycznie za każdego stworka w mojej tali a poza tym smoki z hejstem zawsze w cenie.
- Pozwala zrzucać niechciane smoki z ręki pod reanimację.
- Rózga już nie raz udowodniła swoją przydatność, dlatego się na nią zdecydowałem.
- Może nie jakieś super mocne, ale dawanie komuś wyboru zawsze sprawia, ze rozgrywka jest ciekawsza.

Tutory [5]:
- Oprócz oczywistego Sol Ringa szuka też po eliksir nieśmiertelności.
- Jest tu głównie dlatego, że nie można poszukać z Sciona.

- Szuka po rózgę i Hellkajta.
- Jak na razie najfajniejsza karta w tali, jak uda się ją rzucić ze stormem to już w ogóle cud miód.

Creature Removal [10]:
- Z reguły na stole mam tylko Sciona więc aż tak bardzo mnie nie boli.
- Exile jest zawsze lepszy od destroya a ten dodatkowa ma flashback i fajnie działa na tokeny.
- Mass Removal na nie nasze stworki zawsze spoko. Discard ręki może trochę boleć, ale i tak większość potrzebnych rzeczy szuka się z Sciona.
- Co tu dużo mówić, kolejny powód, aby zawsze blokować Sciona.
- Kaskada to najfajniejsza umiejętność w magicu, a tutaj dodatkowo jest na całkiem grywalnej karcie.
- Już nie raz czyściło stoły przeciwnikom.

- Trochę słabe, ale nie mam pomysłu co za to wsadzić.
- W moim decku obie opcje są spoko.
- Gorszy , ale zawsze dobrze mieć dwa takie efekty w tali.

Artefakt/Enchantment removal [3]:
- Niszczy wszystko od Landów po Planeswalkerów.
- Tutorwalne niszczenie artefaktów.
- Jednym z najczęstszych zdań jakie wypowiadam grając tym deckiem jest "To wezme wszystkie twoje artefakty".

Universalny Removal [3]:
- Lepszo gorszy .
- Robi praktycznie wszystko: Zabija stwory, artefakty i enchantmenty, a ponnadto pozwala na rzucanie smoków z ręki pod reanimację.
- Tutorowalny removal na wszystko. Według mnie jedna z najlepszych kart w EDH, a do tego moze grac w każdym decku.

Reanimacja [10]:

- Z reguły rzucenie tego kończy grę.
- Czasami opłaca się też ożywiać stworki z innych grobów.
- Pozwala na reanimację Sciona z końcem tury.
- Tutorowalna reanimacja na dużym klocku, czego chcieć więcej?
- Tanie i skuteczne.
- Smok z wbudowaną reanimacją to jest to, co chcę mieć w tej tali.
- Kolejna powtarzalna reanimacja na dużym klocku.
- Jak wyżej, tylko tym razem zamiast klocka mamy lifelinka.
- Instantowa reanimacja na wszystko. Niezniszczalność jest tutaj wisienką na torcie.

Smoki nie należące do żadnej z powyższych kategorii [6] :
- Odpowiedź na niszczenie generała.
- Najlepszy smok nadal najlepszy.
- Jeden ze śmieszniejszych efektów w tali.
- Armia smoków pozwala na wygrywanie długich gier.
- Wszystkie smoki muszą się słuchać króla wszechsmoków a po za tym samo dawanie hejsta jest już samo z siebie dobre.
- Pozwala zabić jednym atakiem.

Inne sztuczki [3]:
- Pozwala na ponowne wykorzystanie smoków.
- Czasami coś jest potrzebne raz jeszcze.
- Hejst zawsze w cenie.


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1 post ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group