Obecny czas: Pią Wrz 20, 2019 7:22 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 17 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [EDH] Gaddock Teeg
PostWysłany: Wto Sie 12, 2014 11:04 pm 
Mage
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Gru 18, 2011 10:50 pm
Posty: 665
Miejscowość: Warszawa
Taki tam testowy pseudostax na Gaddocku

Generał:


Lądy:

















9
9

Rampa, bo trzeba:
-> Klasyk
-> Klasyk





-> W sumie to też rampa




-> Nie wiem czy aby na pewno potrzebne

Wierna armia Gaddocka:













-> Pasuje do Archangel of Thune
-> Tak, chcemy czasami uratować typka / skorzystać z efektu ETB drugi raz






Przeszkadzajki -> Czyli za co nie lubią nas przy stole:

->, cóż, karci i to dużo
-> Nie lubimy kontr i instantów
-> 1 czar na turę w zupełności nam wystarcza
-> Ryzykowny, do zagrania tylko przy dobrej sytuacji, albo z mieczem na stole + magnes na removal na nogach.

-> Mamy tak mało artefaktów że zwykle nas to nie boli, każdy artefakt może ostatecznie płacić sam za siebie.
-> Nic szczególnego, na początku gry trochę boli wszystkich rampiących
-> Bardzo brutalny efekt
-> Nie zapominajmy o gravehate!

-> Jak Dosan
-> Czy pomoże? Na pewno zbytnio nie zaszkodzi

Removale:



-> Uwielbiam tego typa






-> Nie mamy Gaddocka, przeciwnicy też nie mają kreatur.

Cała reszta wspomagaczy
-> Zdarza się potrzebować sac engine
-> Draw zawsze w cenie
-> Op karta w tej talii, 100% z Hokorim na stole
-> Jedna z nielicznych kłócących się z Gaddockiem, mimo to warta grania
-> Blokery, paliwo pod clampa, styka
-> tutor zawsze w cenie i to jaki!
-> Gryzie się z Gaddockiem, ale z Entwine kończy grę infinity combo (Archangel + Spike Feeder)

Ogólnie talia raczej nie zbierająca sympatii na stole

_________________
Alternatywne Karty na Facebooku! Nie czekaj, polub nas!


Ostatnio edytowany przez Maze, Wto Sie 12, 2014 11:33 pm, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: [EDH] Gaddock Teeg
PostWysłany: Wto Sie 12, 2014 11:23 pm 
Moderator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Pią Lut 23, 2007 12:23 pm
Posty: 5901
Deck do "frencza" czy do multi?

_________________
Kupię od Ciebie karty i boostery


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [EDH] Gaddock Teeg
PostWysłany: Wto Sie 12, 2014 11:31 pm 
Mage
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Gru 18, 2011 10:50 pm
Posty: 665
Miejscowość: Warszawa
Z założenia multi

_________________
Alternatywne Karty na Facebooku! Nie czekaj, polub nas!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [EDH] Gaddock Teeg
PostWysłany: Śro Sie 13, 2014 9:03 am 
Planeswalker
Awatar użytkownika

Dołączenie: Śro Kwi 14, 2010 7:12 pm
Posty: 2615
Cytuj:
Gryzie się z Gaddockiem, ale z Entwine kończy grę infinity combo (Archangel + Spike Feeder)

Jak to konczy gre? Masz opcje na dodanie sobie zycia, ale nadal zostaje dmg z generala, infekt, mill, a nawet Sorin czy .

_________________
geistflame.com
mysza napisał(a):
nowy miesiac nowe dq :)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [EDH] Gaddock Teeg
PostWysłany: Śro Sie 13, 2014 9:13 am 
Planeswalker
Awatar użytkownika

Dołączenie: Śro Sty 20, 2010 7:10 am
Posty: 2728
Maze napisał(a):
Rampa, bo trzeba:
[...]

-> Nie wiem czy aby na pewno potrzebne

Te dwie karty to akurat nie jest rampa (Elder to card advantage, Scrying to card selection - żadna z nich cię nie rampi).
Maze napisał(a):


Obie te karty mają sens właściwie tylko w 1vs1, w multiplayerze są beznadziejne.
Maze napisał(a):
-> Gryzie się z Gaddockiem, ale z Entwine kończy grę infinity combo (Archangel + Spike Feeder)

Infinite life to nie jest żaden koniec gry, bo większość przeciwników grających kombodeckami zada ci potem infinite damage, voltrony zabiją cię obrażeniami generalskimi, do tego masz infecta, milla itd. Powtórzę za Dominatorem: jak ty chcesz tym wygrywać? Widzę sto tysięcy przeszkadzajek, natomiast nie za bardzo widzę wincony.

_________________
L1


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: [EDH] Gaddock Teeg
PostWysłany: Śro Sie 13, 2014 9:16 am 
Moderator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Pią Lut 23, 2007 12:23 pm
Posty: 5901
Maze napisał(a):
Gryzie się z Gaddockiem, ale z Entwine kończy grę infinity combo (Archangel + Spike Feeder)
Dominator napisał(a):
Jak to konczy gre?

Tak, że twoje krity stają się nieskończenie duże co sprawia, że atak nimi zabija dość szybko :razz: obv nie kończy to gry od razy, ale taki Twin+Pestermite teoretycznie też nie.
Maze napisał(a):
Z założenia multi

Nie sądzisz, że ludzie mogą zaczynać gry od zabicia Ciebie?

_________________
Kupię od Ciebie karty i boostery


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: [EDH] Gaddock Teeg
PostWysłany: Śro Sie 13, 2014 9:32 am 
Planeswalker

Dołączenie: Czw Wrz 23, 2010 9:02 pm
Posty: 5892
Miejscowość: Warszawa
Cytuj:
Nie sądzisz, że ludzie mogą zaczynać gry od zabicia Ciebie?

Wręcz powiedziałbym, że zdecydowanie będą od tego zaczynać :razz:
Mikołaj napisał(a):
obv nie kończy to gry od razy, ale taki Twin+Pestermite teoretycznie też nie.

Smite z końcem, Twin w swojej, combat step i gotowe. TnN zagrywasz a potem musisz odczekać pełen obrót, by zaatakować. Także nie kończy od razu, a fakt faktem deck nie ma innej metody na zwycięstwo, co może stanowić poważny problem.
Poza tym deck wydaje się fajnie złożony (a na pewno znacznie lepiej niż decki grające typami 2/2 double strike za 4 mana do multiplayera :razz: )

_________________
Want/Have: viewtopic.php?f=149&t=49284&p=729695#p729695


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [EDH] Gaddock Teeg
PostWysłany: Śro Sie 13, 2014 10:33 am 
Mage
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Gru 18, 2011 10:50 pm
Posty: 665
Miejscowość: Warszawa
Dominator napisał(a):
Cytuj:
Gryzie się z Gaddockiem, ale z Entwine kończy grę infinity combo (Archangel + Spike Feeder)

Jak to konczy gre? Masz opcje na dodanie sobie zycia, ale nadal zostaje dmg z generala, infekt, mill, a nawet Sorin czy .


Ok, może przesadziłem, powiem tak, po resolvie Tooth and Nail mamy XXXXXXX życia i wszystkie stwory milion/milion, faktycznie można paść od innych rzeczy, niemniej, efekt bardzo mocny.

Chyba faktycznie w decku przydadzą się jeszcze jakieś wincony.

_________________
Alternatywne Karty na Facebooku! Nie czekaj, polub nas!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: [EDH] Gaddock Teeg
PostWysłany: Śro Sie 13, 2014 12:03 pm 
Sorcerer

Dołączenie: Śro Mar 14, 2012 5:43 pm
Posty: 175
Miejscowość: Katowice/Piotrowice
Najpierw musisz mieć te stwory, a grając staxem na nogach raczej nie liczysz, że przeżyje to więcej niż dwa kólka. (niby po to jest ten Teeg, ale i tak wszystko spada od Toxic Deluge'a i Cyclonic Rifta)
Bardziej realne jest to, że napakujesz solemna, eternal witnesske i jakieś wood elfy, a nie Elesh, Avena itd.
Poza tym, wyrzuciłbym tego tootha, a wrzucił survival (siada pod Teegiem, szuka Ci comba, które na dodatek masz już prawie całe w tym decku (Yosei (właściwie to cokolwiek co wygrywa eot - Acidic Slime, Woodfall Primus) + Reveillark + Karmic Guide + Saffi Eriksdotter + sac outlet).
Masz acidic slime'a, więc robisz chaina na survivalu i przeciwnicy zostają bez landów.

Nie wiem czy zapomniałeś o takiej karcie jak (i jeszcze instapick )
Na Twoim miejscu wyrzuciłbym pseudo beaterów typu Baneslayer, a zrobił go mocniej staxowym. Grałbym Winter Orbem + Academy Rector w / , zielona muza, miecz b/g już masz.

Imo..
out:
-tooth
-spike feeder
-baneslayer
-qasali ? (lepiej reclamation sagem jak już, tego qasaliego w 2 turze i tak nie wykładasz, bo zakładam, że się rampisz)
-vengeful archon
- oring + journey
in:
-survival
-academy rector
-saffi
-winter orb
-nature's will
-seedborn muse
-blasting station (drugi sac outlet, bo jesteś w stanie wykręcić pętlę + ciągle masz pod survivalem archangela +finksy itd)

Zostaje parę kart, które mogą być tylko win-more (jak np jupiter - niby kolejne infinity ale ja wolałbym już coś innego w tym slocie)
Karty, które ja bym po testował w decku to: stoneforge mystic, unexpectedly absent, luminarch ascension, loaming shaman, static orb, eladamri's call, sterling grove, uba mask + Teeg też ciekawie wygląda.
Karty, które się gryzą a są mega dobre to Natural Order, Pod, Chord of Calling, GSZ.

Takie luźne rozkminy :) Grałem przez chwilę Saffi pure combo ale yawn straszny. Teeg wydaje się znacznie ciekawszy pod combo-stax-pseudocontrol. (control bez niebieskiego to troche nie control xd)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [EDH] Gaddock Teeg
PostWysłany: Śro Sie 13, 2014 10:12 pm 
Mage
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Gru 18, 2011 10:50 pm
Posty: 665
Miejscowość: Warszawa
Nie wiem co macie do O.Ringa i Journey, zawsze removal.
Zauważyłem jeszcze że teoretycznym 2 winconem w obecnej wersji jest Reveillark + Karmic Guide + Altar of Dementia ;p

_________________
Alternatywne Karty na Facebooku! Nie czekaj, polub nas!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [EDH] Gaddock Teeg
PostWysłany: Śro Sie 13, 2014 10:43 pm 
Planeswalker
Awatar użytkownika

Dołączenie: Śro Kwi 14, 2010 7:12 pm
Posty: 2615
Maze napisał(a):
Nie wiem co macie do O.Ringa i Journey, zawsze removal.

a) to 1 za 1 na sorcery speed czyli w multi bez szalu
b) slabe jesli w meta ktos gra , , , itp, nie wspominajac o randomowych , , ... lista jest dluga.

Ogolnie te karty nie rozwiazuja problemu tylko odkladaja go na potem.

_________________
geistflame.com
mysza napisał(a):
nowy miesiac nowe dq :)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: [EDH] Gaddock Teeg
PostWysłany: Czw Sie 14, 2014 1:33 am 
Planeswalker

Dołączenie: Czw Wrz 23, 2010 9:02 pm
Posty: 5892
Miejscowość: Warszawa
Maze napisał(a):
Zauważyłem jeszcze że teoretycznym 2 winconem w obecnej wersji jest Reveillark + Karmic Guide + Altar of Dementia ;p

Ale ponownie jest to warunkowy wincon, który nie działa jeśli ktoś ma eldrazi w decku :wink:
Maze napisał(a):
Nie wiem co macie do O.Ringa i Journey, zawsze removal.

Sorcery speed removal, który wcale nie powala value i do tego nie usuwa zagrożenia na stałe. W multi to będzie wybitnie słaba karta.

_________________
Want/Have: viewtopic.php?f=149&t=49284&p=729695#p729695


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: [EDH] Gaddock Teeg
PostWysłany: Czw Sie 14, 2014 4:00 am 
Moderator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Pon Kwi 12, 2010 10:58 am
Posty: 8173
Miejscowość: Wrocław
Kiedy ktoś pyta "co macie do non-mass removalu, na sorcery speedzie, w multiplayerze" to jest ten moment, gdy każdy czytający temat wie, z jakim rodzajem pytającego ma do czynienia. Zostajecie w tym wątku na własne ryzyko panowie.

_________________
Pauper Rewolucja - Najlepsza Strona Paupera!
Wytrwaj. Przez wytrwanie wzrastaj w siłę.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [EDH] Gaddock Teeg
PostWysłany: Czw Sie 14, 2014 9:21 am 
Archmage
Awatar użytkownika

Dołączenie: Sob Maj 19, 2007 4:16 pm
Posty: 1687
Miejscowość: Białystok / Trójmiasto
No czekaj, ale wydaje mi się że taki oraz jest ok.

_________________
HAVE/WANT


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: [EDH] Gaddock Teeg
PostWysłany: Czw Sie 14, 2014 12:19 pm 
Sorcerer

Dołączenie: Śro Mar 14, 2012 5:43 pm
Posty: 175
Miejscowość: Katowice/Piotrowice
barter a ashes to duża różnica poziomów :P ten pierwszy jest dość specyficzny, np siada w decku gdzie z poświęceń wyciągasz jakieś value #. Ja ogolnie nie lubie tej karty - wole Damnacje w takim slocie.
Ashes jest mocną kartą, 2 za 1 z efektem exile'u jest sytą opcją nawet na sorcery. Jednak (imo) karta zależy od Twojego meta, bo jak ludzie grają np combem, to nie spalisz tego Kamahla i Eleshki, bo zostaniesz bez landów zanim się odtapujesz :p
Dobrym porownaniem do Ashes będzie - karty robią to samo, 2 za1 z exilem, ale ile razy ten Dust rzucony na instancie ratował dupę. :rolleyes:


Ostatnio edytowany przez Hellu, Czw Sie 14, 2014 12:25 pm, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: [EDH] Gaddock Teeg
PostWysłany: Czw Sie 14, 2014 12:23 pm 
Moderator

Dołączenie: Wto Kwi 07, 2009 9:27 pm
Posty: 760
Miejscowość: Kraków
Są ok, bo robią jednak 2 za 1 lub więcej ( w przypadku bartera ). Point removal na sorcery musi robić coś naprawdę dobrego, a o-ring efekty osobiście uważam za karty do rzucania tylko we własne stwory, żeby w jakiś sposób je zabusować z białym tytanem czy czymś.

_________________
Cytuj:
Patologia sensem życia


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: [EDH] Gaddock Teeg
PostWysłany: Czw Sie 14, 2014 7:07 pm 
Mage

Dołączenie: Czw Paź 14, 2010 6:19 pm
Posty: 503
to był dobry w czasach 'a , teraz taki efekt może klepać biedę. Wywaliłbym to z talii. Ja w swoim grałem zarówno Barterem, jak i Ashes, obie karty są wyśmienite dla jeśli mamy z nich value.

Osobiście wywaliłbym Tooth and Nail. Sam Spike Feeder i Archangel to jeszcze nie koniec gry, a bardzo gryzie się to z Gaddockiem. Mam ostatnie 3 karty w swojej Derevi, ale T&N specjalnie pominąłem właśnie ze względu na Gaddocka. Jego efekt jest na tyle dobry, ze pozwala utrzymać te stworki w stole. Archangel działa dobrze też z - więc czy T&N jest aż tak potrzebny ?Hellu dał Ci dobry pomysł na out/in - generalnie kolejna porcja wyśmienitych tutorów poprawi konsystencję decku.

_________________
viewtopic.php?f=55&t=51579
Sprzedam Promki Sędziowskie !


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 17 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group