Obecny czas: Nie Gru 15, 2019 1:46 am

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 21 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: [EDH] Vorosh, the Hunter
PostWysłany: Czw Gru 09, 2010 4:58 am 
Moderator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Pią Lut 23, 2007 12:23 pm
Posty: 5905
Tytułem wstępu napiszę, że deck testuję już jakiś czas i był on budowany nie wokół generała, ale wokół imo najbardziej imba kart dostępnych w formacie czyli , + , oraz , + . Do tego dołożona została masa tutorów, drawu, loam engine itp. Plan był prostu - tutorujemy się po to czego nam trzeba i niszczymy mana base oponenta. Kończyło się za pomocą comba Academy Slaver, które z Fastboundem potrafiło wyjść naprawdę bardzo szybko. Sam Generał zabija trzema atakami co przy szybkim wysypie landów lub zniszczeniu ich u opa bywa trudne do zatrzymania.

Jako, że oraz dostały bana i odłożyłem deck na jakiś czas. Teraz ponieważ rośnie popularność formatu a lubię zagrać czasem coś bardziej for fun odkurzyłem talię zmieniając nieco sam pomysł na grę, pozostając jednak przy tej samej kompozycji kolorów, gdyż uważam, że przy zaczynaniu gry od 40 życia UGb lub UGw są zdecydowanie najlepszym wyborem kolorów ze względu na stabilizację mana base, tutory, dobry removal i CA. Prawdę mówiąc ciężko mi sobie wyobrazić deck do tego formatu nie zawierający U i G.

Po ostatnich testach jestem z decku bardzo zadowolony, jest stabilny, posiada odpowiedzi na wszystko i dużo ca. A przedstawia się to tak:

Landy - 41. Może wydawać się dużo, ale:
1. Chcę co turę wystawiać land.
2. Niektóry z nich służą innym funkcjom niż dawanie many.
Opis:
Spoiler:

Colorless Creature Spells 2:
Spoiler:


Artifact Creatures - 1:
Spoiler:


Artifacts - 11:
Spoiler:


Creatures - 17:
Spoiler:


Sorcery - 12 Kiedyś było znacznie więcej tutorów. Jednak teraz, kiedy nie ma fastbounda, poleganie na jego wystawieniu nie ma sensu.
Spoiler:

Instants - 6:
Spoiler:

Enchantements - 5:
Spoiler:

Planewalkers:
Spoiler:


Karty, które rozważam lub nimi już grałem ale obecnie testuję inne.
Spoiler:


Czekam na porady, komentarze, śmieszne obrazki z kotami.

_________________
Kupię od Ciebie karty i boostery


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: [EDH] Vorosh, the Hunter
PostWysłany: Czw Gru 09, 2010 5:10 am 
Planeswalker
Awatar użytkownika

Dołączenie: Pon Lip 07, 2008 11:00 pm
Posty: 3060
Miejscowość: Warszawa Posty: 14567
Image

_________________
Spoiler:


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: [EDH] Vorosh, the Hunter
PostWysłany: Czw Gru 09, 2010 9:56 am 
Archmage
Awatar użytkownika

Dołączenie: Sob Maj 19, 2007 4:16 pm
Posty: 1687
Miejscowość: Białystok / Trójmiasto
Edit: (bardziej związane z tematem)

Spoiler:

_________________
HAVE/WANT


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: [EDH] Vorosh, the Hunter
PostWysłany: Czw Gru 09, 2010 10:24 pm 
Planeswalker
Awatar użytkownika

Dołączenie: Sob Lis 29, 2008 12:05 am
Posty: 4450
Miejscowość: BB / Wrocław
Skoro tak ci pasuje volition reins, to pewnie nie zaszkodzi też grać :razz:
dwa posty wyżej: lolwut??
pseudoedit: a, dobra. nieważne. sam się prosiłeś :razz:

_________________
No gods or kings. Only Man.
---
What fun is there in making sense?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: [EDH] Vorosh, the Hunter
PostWysłany: Czw Gru 09, 2010 10:32 pm 
Enchanter
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Lis 29, 2009 7:09 pm
Posty: 435
Spoiler:


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [EDH] Vorosh, the Hunter
PostWysłany: Czw Gru 09, 2010 10:37 pm 
Archmage
Awatar użytkownika

Dołączenie: Sob Maj 19, 2007 4:16 pm
Posty: 1687
Miejscowość: Białystok / Trójmiasto
Ej, ten drugi to nie kot. Nie spamuj!
Żeby nie offtopować. Masz sporo kart które się bawią lądami. Wywaliłbym na rzecz . Kolos jest fajny, ale w EDH jest sporo masówek, a ty go przed nimi nie obronisz. Według mnie Realms jest bardziej uniwersalny niż kolos. Jest Witness i Geneza, ale mimo wszystko nie jest on jakiś wypasiony. Brakuje mu trampek.

_________________
HAVE/WANT


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [EDH] Vorosh, the Hunter
PostWysłany: Czw Gru 09, 2010 11:26 pm 
Sorcerer
Awatar użytkownika

Dołączenie: Pią Maj 24, 2002 7:50 pm
Posty: 160
Miejscowość: Olsztynek
Landy:

Urborg, Tomb of Yawmoth
Phyrexian Tower
Volrath's Stronghold
Darksteel Citadel (tutorowalne Trinketem i Tezzeretem)

Jiwari Isle jest z tyłka. Drowned Catacombs lepsze.

Karu landy mają wady i zalety, ale jak dostaniesz w nie Wastelanda/Strip mine'a kilka razy to Ci się odechce granie nimi.

Stwory:

Mijojin of Night's Reach (!!!)

Sorcery:

Time Warp
Time Strech
Decree of Pain (!!!)
Kodama's Reach (jak w singletonie możesz mieć takie dwa to nimi grasz)

Instant:

Vampiric Tutor (!!!)
Careful Consideration
Mystical Teachings

Enchantments:

jak gram tylko Deedem, ale polecam Rhystic Study.

Planeswalkers:

SORIN MARKOV !!!
Tezzeret rewelacyjny
Jace 1.0 niepotrzebny

Napiszę więcej jak znajdę chwilę. Tym czasem gdybyś miał pytania wal na PW.

_________________
Jestem popis-gany!


Góra
 Profil GG  
 
 Temat postu: Re: [EDH] Vorosh, the Hunter
PostWysłany: Czw Gru 09, 2010 11:46 pm 
Sorcerer

Dołączenie: Pon Lis 08, 2010 5:56 pm
Posty: 217
Testowałem kiedyś ten deczek, ale w trochę innej konstrukcji, mianowicie wygrywałem praktycznie wyłącznie lockiem , , , , a do tego cokolwiek z evasion, żeby zabijać, albo loam, żeby dobierać więcej kart.

I choć wydaje się, że jest to zbyt wielo kartowe combo, działało jako dobry wincon. Intuition -> loam, stronghold i witneska i kombo już prawie jest.

_________________
Carsten Haese napisał(a):
At that point in time, the Ghoul was still alive, or rather undead, so its ability is able to trigger.


Spoiler:


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [EDH] Vorosh, the Hunter
PostWysłany: Pią Gru 10, 2010 11:41 am 
Sorcerer
Awatar użytkownika

Dołączenie: Pią Maj 24, 2002 7:50 pm
Posty: 160
Miejscowość: Olsztynek
Do locka można jeszcze używać Coffin Queen i Miren, The Moaning Well, ew. Crystal Shard or sth like that. Jedynym niezastąpionym elementem jest Eternal Witness. Sęk w tym, że nie trzeba zabijać combem. Najlepszym win condition tego decku jest... Vorosh. Gram turbo control i Vorosh w 4 turze to już późno. Zabija w zależności od builda w 2-3 ataki. Dlatego efekty dodatkowych tur są tak istotne, bo pozwalają wygrać nie dając opponentom untapa. W dużym multiplayerze jest troche gorzej, ale miałem juz sytuacje kiedy Vorosh na pałe przeleciał 3 graczy w 5 ataków. Warto też mieć w decku kontry. Remand, Delay, Mana Drain (tym akurat nie gram, bo nie mam :P), Force of Will, Pact of Negation, Negate, Dissipate, Conterspell, Voidslime - każda z nich jest świetna, w szczególności te z jedną niebieską w koszcie bądź rzucane bez many. C.d.n... :)

P.S. A jeśli chodzi o efekty przejmujące stwory przeciwnika polegam tylko na jednym - Gilded Drake. Lepszego nie znajdziesz. :P

_________________
Jestem popis-gany!


Góra
 Profil GG  
 
 Temat postu: Re: [EDH] Vorosh, the Hunter
PostWysłany: Nie Gru 12, 2010 2:26 am 
Sorcerer

Dołączenie: Pon Lis 08, 2010 5:56 pm
Posty: 217
, - syt na generałów, każdy niebieski deck powinien tym grać.

Za dużo drogich typów. Taki deck powinien przegrać z isamaru. , oraz klasyczne edehowskie 3 za 1 : i . Od Forsee lepsze , wtedy też warto grać starym Venserem i . .
musi być w każdym zielonym. No i obowiązkowo .

Złota zasada edh to 'graj kartami dającymi card advantage'. Drana nie jest taką kartą.

_________________
Carsten Haese napisał(a):
At that point in time, the Ghoul was still alive, or rather undead, so its ability is able to trigger.


Spoiler:


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [EDH] Vorosh, the Hunter
PostWysłany: Nie Gru 12, 2010 3:17 am 
Enchanter
Awatar użytkownika

Dołączenie: Pon Maj 24, 2004 8:45 pm
Posty: 412
Miejscowość: Poznan
isamaru to fun deck chyba nie wiezysz ze uda ci sie wbic 21 mono-sabaka-generałem. Są lepsze napory typu klika/radha/wydwen. Vorosh ma fajne kolory zielony dla rampy niebieski dla kontroli i czarny dla mega przepier tutorow removalu. Deck niemal idealny w tych koloarch drugiego nie znajdziesz (:))


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: [EDH] Vorosh, the Hunter
PostWysłany: Nie Gru 12, 2010 3:49 am 
Planeswalker
Awatar użytkownika

Dołączenie: Pon Lip 07, 2008 11:00 pm
Posty: 3060
Miejscowość: Warszawa Posty: 14567
Lista Mikołaja jest w zasadzie dobra. Yavimaya Elder nic nie zrobi. Zamiast shriekmawa jest pełno innego removalu i ten elemental równie dobrze w tym decku mógłby być 0/2.

Miki wsadził tu głównie najlepsze karty, jakie są dostępne w formacie do gier 1v1 no i wygrywa. Każdy potrafi zrobić deck wygrywający 90% gier, bo co to za problem? Chętnie bym mu pomógł, gdyby chciał zabijać crapem z 4 equipmentami, ale w takim spisie nie da się niczego zmienić, bo trzeba tym zagrać i zobaczyć co nie działa.

_________________
Spoiler:


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: [EDH] Vorosh, the Hunter
PostWysłany: Nie Gru 12, 2010 11:27 am 
Planeswalker
Awatar użytkownika

Dołączenie: Sob Lis 29, 2008 12:05 am
Posty: 4450
Miejscowość: BB / Wrocław
fleshbag>shriekmaw: robi z genesis porno większe niż 'maw i zabija nonblacki. często jest po prostu wrathem za 3.

_________________
No gods or kings. Only Man.
---
What fun is there in making sense?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: [EDH] Vorosh, the Hunter
PostWysłany: Nie Gru 12, 2010 11:53 am 
Archmage
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Sie 19, 2007 6:59 pm
Posty: 1121
Miejscowość: Wieś
smierc napisał(a):
Yavimaya Elder nic nie zrobi.

Ten deck jest dość kontrolny, takie karty jak solemn czy elder robią CA no i przybliżają dociągnięcie jakiegoś grubaska.

_________________
H/W
"Sorry I burned down your village. Here's some gold."


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [EDH] Vorosh, the Hunter
PostWysłany: Pon Gru 13, 2010 8:32 am 
Sorcerer

Dołączenie: Pon Lis 08, 2010 5:56 pm
Posty: 217
out napisał(a):
isamaru to fun deck chyba nie wiezysz ze uda ci sie wbic 21 mono-sabaka-generałem. Są lepsze napory typu klika/radha/wydwen.



mono sabaka generał gra na wielu podpakach i testowałem z tym deckiem sporo, większość gier w plecy. ja nie mówię, w co ja wierze, ja mówię, co wynika z mojego testingu (200+ gier voroshem).

smierc napisał(a):
Yavimaya Elder nic nie zrobi. Zamiast shriekmawa jest pełno innego removalu i ten elemental równie dobrze w tym decku mógłby być 0/2.


3 za 1 to takie nic? rampuje nas pokaźnie. to jedna z lepszych zielonych kart w formacie, zaraz obok tuskera. Zwłaszcza jak mamy stronghold, to się kręcimy na całego, opp wolniej napiera, a my tylko draw, search, search.

Co oznacza, że on równie dobrze mógłby być 0/2? On nie jest 0/2 tylko 3/2 a to robi różnicę. To bardzo dobra karta, zarówno w early, jak i late game, bo zabija i jest typem z fear. Synergia z genzą i strongholdem w przeciwieństwie do klasycznego instant/sorcery removalu w tym decku. Jedna sztuka krity z wbudowanym removalem musi być, bo tutorów w tym decku mamy dosyć i taki typek rozwiązuje wiele zagrożeń.

Naurthal napisał(a):
fleshbag>shriekmaw: robi z genesis porno większe niż 'maw i zabija nonblacki. często jest po prostu wrathem za 3.


Maw jednak jest o tyle dobry, że celuje. Ja grałem bez flesha i nie miałem problemu z czarnymi kritami. Albo się wymieniał z nimi shreikmaw w combacie, albo się je kontrowało, albo szło po damnację/decree of pain etc. Flesz ma taką wadę, że zagranie go w stół daje nam 1 za losowe 1 i ciągle nie mamy na stole typka. Nie sprawdza się np z RG wortem, ale rzeczywiście dobry na urila.

_________________
Carsten Haese napisał(a):
At that point in time, the Ghoul was still alive, or rather undead, so its ability is able to trigger.


Spoiler:


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: [EDH] Vorosh, the Hunter
PostWysłany: Śro Gru 15, 2010 1:38 am 
Administrator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Czw Lut 25, 2010 11:23 pm
Posty: 9785
Miejscowość: Warszawa
Jak ten deck sobie radzi na stole z pięcioma graczami? Gdyby w naszej playgrupie ktoś wyskoczył z deckiem opartym o Loamowanie Wastelanda i Strip Mine'a, to byśmy go zgnoili w kilka tur.

_________________

Image IZZET LEAGUE | Image JESKAI WAY | Image SĘDZIA L2



Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: [EDH] Vorosh, the Hunter
PostWysłany: Nie Sty 02, 2011 3:56 pm 
Archmage
Awatar użytkownika

Dołączenie: Czw Gru 13, 2007 2:22 pm
Posty: 1158
Miejscowość: exeter
Tak się zastanawiam Mikołaju dlaczego nie znalazłeś miejsca na . Jest to jeden z najbardziej imba critów w tym formacie, pasuje do planu niszczenia mana base no i z akademią skutecznie odstrasza wszelkie próby usunięcia go z gry.

Mikołaj napisał(a):
Cultivate - nie jestem do końca przekonany do tej karty, nie mniej jednak nigdy nie czułem by była niepotrzebna a dupę potrafi uratować.

wydaje się być po prostu lepsze.

_________________
hansu napisał(a):
Pojawia sie kwestia czy lepiej wygladac jak nerd, czy tez samym wygladem powodowac zainteresowanie jajnikow w promieniu kilkunastu metrow... :>


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [EDH] Vorosh, the Hunter
PostWysłany: Nie Sty 02, 2011 4:08 pm 
Mage
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Paź 31, 2010 6:22 pm
Posty: 522
Miejscowość: Poznań
Cytuj:
wydaje się być po prostu lepsze.

Tak ale zawsze warto używać jeśli grasz g pakietu kodama,cultivate i claima. Skuteczność Gwarantowana.

_________________
?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [EDH] Vorosh, the Hunter
PostWysłany: Śro Sty 26, 2011 12:18 pm 
Sorcerer
Awatar użytkownika

Dołączenie: Pią Maj 24, 2002 7:50 pm
Posty: 160
Miejscowość: Olsztynek
Sundering Titan w 3 kolorowym decku, w ktorym kazdy ma duzo podwojnych kolorowych mana w koszcie? NEVER!

Jeśli chodzi o mana acc gram:

lands:




creature:

(EDIT: juz nim nie gram :P)




non-creature artifacts:







sorceries:




dodatkowo i

Zestaw mocno przetestowany i działa bez zarzutu.

_________________
Jestem popis-gany!


Ostatnio edytowany przez Eshin Czw Sty 27, 2011 3:04 pm, edytowano w sumie 7 razy

Góra
 Profil GG  
 
 Temat postu: [EDH] Vorosh, the Hunter
PostWysłany: Śro Sty 26, 2011 2:05 pm 
Planeswalker
Awatar użytkownika

Dołączenie: Śro Sie 11, 2004 3:09 pm
Posty: 6884
Miejscowość: Ełk/Warszawa
Eshin, otaguj karty proszę.

_________________

Polub nas na Facebooku!
http://www.cardstore.pl



Góra
 Profil E-mail GG  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 21 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group