Obecny czas: Śro Cze 19, 2019 2:36 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 45 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Temat postu: Elfball
PostWysłany: Pią Lip 22, 2011 2:59 pm 
Archmage
Awatar użytkownika

Dołączenie: Pią Sie 31, 2007 8:08 pm
Posty: 1483
Miejscowość: Rzeszów
scorp1986ionus napisał(a):

A tak serio, to mój oponent również będzie miał jakieś kontry, więc raczej się nie skręce w jednej turze. :) Po za tym bardzo cięzko było by znaleść jakieś miejsce dla MM, a czekanie na 2 foresty i Gaea's Cradle uważam za niewypał, a to dlatego, iż często jest to równoanaczne z przegraną :)

Niby dlaczego? Trzecio-czwartoturowy Emrakul wygrywa grę tak samo jak drugoturowy Emrakul.
scorp1986ionus napisał(a):

A tak serio, to mój oponent również będzie miał jakieś kontry, więc raczej się nie skręce w jednej turze. :)

Zakładasz że każdy twój przeciwnik będzie miał i kontry, i Grim Lavamancery? Chyba żaden popularny deck tak nie gra, to raz, po drugie, musi to połączenie jeszcze dobrać (np. UWr Stoneblade faktycznie może mieć i Lavamancerów i kontry ale na pewno nie będzie miał tych Lavamancerów dużo). I do tego jeszcze te Hibernacje w sidzie :razz:

_________________
Cytuj:
Ni ma obrazka, przynajmniej u mnie (Imageshack 403 forbidden)

Cytuj:
To normalne, z imageshacka usuwaja karty lamiace CW. Tez go nie widze.


Góra
 Profil GG  
 
 Temat postu: Elfball
PostWysłany: Pią Lip 22, 2011 6:35 pm 
Enchanter
Awatar użytkownika

Dołączenie: Śro Cze 21, 2006 3:19 pm
Posty: 380
Balduran napisał(a):
sz że każdy twój przeciwnik będzie miał i kontry, i Grim Lavamancery? Chyba żaden popularny deck tak nie gra,

UWr Blade, RUG order, blue zoo, RUG z Wizjami i Bloodbraidem; Oldschool\NLVL Treshhold, który też czasami się pojawia, bez przesady z tym żaden


Góra
 Profil GG  
 
 Temat postu: Re: Elfball
PostWysłany: Pią Lip 22, 2011 7:50 pm 
Sorcerer
Awatar użytkownika

Dołączenie: Śro Sie 27, 2008 8:57 pm
Posty: 247
Miejscowość: Łódź
Jeśli elfy to proponowałbym nie Elfball'a tylko wersje z U po 4x Intuicja a do tego 4x Vengevine i 4x Fauna Shaman. Typowe aggro z opcjami na szybsze aggro. Wg mnie lepiej siada w meta niż opcja z combem

_________________
"He seemed like a completely arrogant player, so I decided I was going to Grapeshot him." Liam Kane


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Elfball
PostWysłany: Pią Lip 22, 2011 8:16 pm 
Archmage
Awatar użytkownika

Dołączenie: Pią Sie 31, 2007 8:08 pm
Posty: 1483
Miejscowość: Rzeszów
Z tym RUGiem masz racje, co do reszty to nie są to jakieś szczególnie grane decki. Z RUGiem zgaduje że faktycznie autowtopa.

_________________
Cytuj:
Ni ma obrazka, przynajmniej u mnie (Imageshack 403 forbidden)

Cytuj:
To normalne, z imageshacka usuwaja karty lamiace CW. Tez go nie widze.


Góra
 Profil GG  
 
 Temat postu: Elfball
PostWysłany: Wto Lip 26, 2011 7:40 pm 
Mage

Dołączenie: Pią Mar 02, 2007 6:25 pm
Posty: 827
Rozbolała mnie głowa od techa z hibernacją...
Nie rozumiem jak ta karta ma zaszkodzić Elfballowi. Połowa może generować mane zaraz po wyjściu.
Jedyny potężniejszy efekt to fog, który jest bez znaczenia. Nie wspominam, że mając/topdeckując Glimpsa praktycznie wygrałeś grę.
Żeby kompletnie wyczerpać temat Hibernacji i zamknąć go na zawsze, muszę poruszyć nawet najgłupsze teorie.
W naszym kombie też nie może grać bo to zwyczajny overkill.

Domell, ma racje. Obecnie nie da się grać deckami kompletnie opartymi na kombie. MM i Lavamancer to baaardzo popularne karty uprzykrzające nam gre.
Oczywiście, można zrobić serie różnych blefów i sprawić, że Lavamancer strzelił 2 razy w mało istotne cele, ale jakoś nigdy bym nie liczył na tak rażące błędy przeciwnika.
Niestety dochodzą jeszcze MM. O ile same lavamancery są solą w oku, czasami zagrane w 2/3 turze, są za wolne, aby powstrzymać szybkie kombo. Niestety MM kupuje im sporo czasu i pozwala wypalić wszystko.
Większość obecnych wersji ma jakiś dodatkowy gameplan, na polepszenie swojego aggro. Pojawiają się wersje z Vengevine (zasilanie nie tylko intuicją ale również buried alive, dając sajdową terapie)
Można grać również na 8 lordów/zenity+toolbox, bo symbioty dają jako taką ochronę przed removalem.

Oczywiście, nie możemy powiedzieć, że to nie są wersje z combem :P raczej wersje nie nastawione głównie na kombo.
Wg. mnie Elfy to bardzo elastyczny deck i pomimo tego, że trafia się nam sporo kiepskich MU, to nie ma mowy, że nie da się zrobić wersji, która nie będziesz miał autolose z deckiem X.
Chociaż po wzroście ceny "kredek" i glimpsów, stosunek cena/jakość zdecydowanie padł na twarz. Deck nie może pozostać w niezmiennej formie przez kilka lat. Bulidy non stop zmieniają się zależnie od meta.
Jeśli znów ogarnie nas szał chalice/trini to znów trzeba będzie coś zmienić. Obecnie chyba nie ma sensu go składać. Bo jeśli chcemy złożyć budżetową wersje decka bez kredek, to lepiej grać Affinity, a składając wersje z kredkami chyba lepiej zacząć składać LED-ichorida


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 45 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group