Obecny czas: Wto Lip 23, 2019 9:39 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 76 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Ten Land Stompy
PostWysłany: Pon Sty 11, 2010 12:09 am 
Archmage
Awatar użytkownika

Dołączenie: Wto Cze 04, 2002 10:16 pm
Posty: 2275
Miejscowość: Nosgoth
xazax666 napisał(a):
Zastąp je elfami (te co dostają +1/+2 za nonbasic landa.. zapomniałem nazwy)

imo bardzo dobra karta :) tez polecam
i dlaczego masz 8 nettle sentinelów? ;p
komentować za bardzo nie będe bo bardziej znam sie na na wersji z predatorami i berserkami ;p


Góra
 Profil E-mail GG  
 
 Temat postu: Re: Ten Land Stompy
PostWysłany: Pon Sty 11, 2010 8:21 am 
Sorcerer
Awatar użytkownika

Dołączenie: Śro Sie 27, 2008 8:57 pm
Posty: 247
Miejscowość: Łódź
Skoro nie poszedłeś w wersję berserk to zamiast silhany pewnie lepsze będą Tarmogoyfy:) (jeśli nie masz to river boa). Elita jest ok ale chyba nie na Polskę gdzie jest dużo meroli. Masz bardzo mało lądów więc polecałbym też Bounty of the hunt jako dopak z alternate costem. No i 4 Winter Orb main - są nieocenione w takim buildzie. dodatkowo koniecznie dodaj 4 Lanowary - razem z quirionem kręcą manę co jest bardziej niż ok (zamiast Vines of Vastwood). Wtedy tez lepsze będzie pendelhaven od Centaur gardena. Najważniejsze to zwiększyć liczbę orbów do 4 :)

Cos takiego:

5x Forest
4x Verdant Catacombs (osobiscie polecam kazdego fecza z zielonym po 1)
1x Pendelhaven
4x Lannowar Elves
4x Quirion Ranger
4x Rogue Elephant
4x Siminian Spirit guide
4x Goyf / River Boa
4x Vine Dryad
4x Sentinel
4x Winter Orb
4x Rancor
4x Giant Growth (triki sa lepsze niż might)
2x Harvest Wurm (fajnie kombi się z feczami / elephantem)
2x Bounty of the hunt
2x Flynhorn Elves (dodatkowe manodajki)
4x Tangle Wire

_________________
"He seemed like a completely arrogant player, so I decided I was going to Grapeshot him." Liam Kane


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Ten Land Stompy
PostWysłany: Pon Sty 11, 2010 1:12 pm 
Wizard of the Coast
Awatar użytkownika

Dołączenie: Pon Lis 03, 2008 5:30 pm
Posty: 10407
Miejscowość: Kraków
Domell napisał(a):
4x Verdant Catacombs (osobiscie polecam kazdego fecza z zielonym po 1)

w tym decku chyba po to nie ma fetchy zeby stifli nie dostawac? bo w nic innego w decku nie trafiaja

_________________
Longi napisał(a):
hahahahaha krakowska szkoła mtg, jesteś ofiarą, pogódź się z tym bo nikt nie będzie płakał po tobie


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Ten Land Stompy
PostWysłany: Pon Sty 11, 2010 9:11 pm 
Planeswalker
Awatar użytkownika

Dołączenie: Sob Lis 29, 2008 12:05 am
Posty: 4450
Miejscowość: BB / Wrocław
:cripes:
Po to ten deck jest mono green i ma 10 landów żeby NIE grać nonbasiców, tak fetchy jak i pendalhaven
Jak ktoś rozkminia o co chodzi z talaras batallion w niektórych spisach to podpowiem że się kombi z land grantem
simian spirit guide? myślę że jednak elvish spirit guide.
g stompy bez silhany? srsly? co tu w ogóle jest odporne na removal?
pendalhaven to jakiś żart, działa tylko z manaelfami których masz 6 i którymi nie będziesz atakował.
4 Tangle wire i 4 rogue elephant w jednej talii to rozumiem jakiś pro tech?

_________________
No gods or kings. Only Man.
---
What fun is there in making sense?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Ten Land Stompy
PostWysłany: Wto Sty 12, 2010 12:20 pm 
Mage
Awatar użytkownika

Dołączenie: Śro Sie 29, 2007 9:27 pm
Posty: 567
Miejscowość: City of Undead
Wybadałem takiego insekta na gathererze, czy nie zmieścił by się w mainie ? , lub chociaż SB, nie wiem czy by nie pograł na kontrolki, zagrywające wszystko z końcem naszej tury czy coś.

_________________
Cytuj:
"Even alone I outnumber you."


Góra
 Profil E-mail GG  
 
 Temat postu: Re: Ten Land Stompy
PostWysłany: Wto Sty 12, 2010 5:37 pm 
Sorcerer
Awatar użytkownika

Dołączenie: Śro Sie 27, 2008 8:57 pm
Posty: 247
Miejscowość: Łódź
Naurthal napisał(a):
:cripes:
Po to ten deck jest mono green i ma 10 landów żeby NIE grać nonbasiców, tak fetchy jak i pendalhaven
Jak ktoś rozkminia o co chodzi z talaras batallion w niektórych spisach to podpowiem że się kombi z land grantem
simian spirit guide? myślę że jednak elvish spirit guide.
g stompy bez silhany? srsly? co tu w ogóle jest odporne na removal?
pendalhaven to jakiś żart, działa tylko z manaelfami których masz 6 i którymi nie będziesz atakował.
4 Tangle wire i 4 rogue elephant w jednej talii to rozumiem jakiś pro tech?



Racja - elvish spirit guide:)
Silhana bez wielu dopałek jest dość słaba dlatego ją wywaliłem. 1 Pendelhaven może być. Z feczami jest tak, że mniej decków gra na stiflach niz na force / daze - masz mało ladów a to daje wieksze szanse na znalezienie.
Co do drutów to sa fajne w tym decku, nigdy nie miałem problemu z zagrywaniem.

_________________
"He seemed like a completely arrogant player, so I decided I was going to Grapeshot him." Liam Kane


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Ten Land Stompy
PostWysłany: Wto Sty 12, 2010 5:43 pm 
Wizard of the Coast
Awatar użytkownika

Dołączenie: Pon Lis 03, 2008 5:30 pm
Posty: 10407
Miejscowość: Kraków
Domell napisał(a):
Z feczami jest tak, że mniej decków gra na stiflach niz na force / daze - masz mało ladów a to daje wieksze szanse na znalezienie.

ze co?

_________________
Longi napisał(a):
hahahahaha krakowska szkoła mtg, jesteś ofiarą, pogódź się z tym bo nikt nie będzie płakał po tobie


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Ten Land Stompy
PostWysłany: Śro Sty 13, 2010 2:47 pm 
Sorcerer
Awatar użytkownika

Dołączenie: Śro Sie 27, 2008 8:57 pm
Posty: 247
Miejscowość: Łódź
No jak zaczynasz z ręką z grantem i 0 innych lądów to na bank dostaniesz w to force czy daze. To 8 kart a stifli mają nie więcej niż 4 w decku i dodatkowo muszą mieć wolna manę.. To dość proste..

_________________
"He seemed like a completely arrogant player, so I decided I was going to Grapeshot him." Liam Kane


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Ten Land Stompy
PostWysłany: Śro Sty 13, 2010 2:52 pm 
Wizard of the Coast
Awatar użytkownika

Dołączenie: Pon Lis 03, 2008 5:30 pm
Posty: 10407
Miejscowość: Kraków
z drugiej strony fetche i pendelhaven robia z 7 kart w merfolach (stifle i wasteland) z martwych kart karty ktore cie bardzo bola. bez sensu grac fetche.

_________________
Longi napisał(a):
hahahahaha krakowska szkoła mtg, jesteś ofiarą, pogódź się z tym bo nikt nie będzie płakał po tobie


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Ten Land Stompy
PostWysłany: Śro Sty 13, 2010 4:33 pm 
Sorcerer
Awatar użytkownika

Dołączenie: Śro Sie 27, 2008 8:57 pm
Posty: 247
Miejscowość: Łódź
Dlaczego wasteland robi z fecza martwa kartę??

_________________
"He seemed like a completely arrogant player, so I decided I was going to Grapeshot him." Liam Kane


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Ten Land Stompy
PostWysłany: Śro Sty 13, 2010 4:38 pm 
Wizard of the Coast
Awatar użytkownika

Dołączenie: Pon Lis 03, 2008 5:30 pm
Posty: 10407
Miejscowość: Kraków
z czlym szacunkiem do Ciebie, ale... umiesz czytac?

to pendelhaven zamienia martwe wastelandy w np. merfolach w karte ktora niszczy ci jednego z 6 landow, ktore daja mane.

a fetche robia z martwych kart, jakimi sa stifle, sinkhole za 1 many.

_________________
Longi napisał(a):
hahahahaha krakowska szkoła mtg, jesteś ofiarą, pogódź się z tym bo nikt nie będzie płakał po tobie


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Ten Land Stompy
PostWysłany: Śro Sty 13, 2010 5:23 pm 
Sorcerer
Awatar użytkownika

Dołączenie: Śro Sie 27, 2008 8:57 pm
Posty: 247
Miejscowość: Łódź
Stary, ja na prawde wolę mieć na merfolki fecze niz landgranty ale oczywiscie kwestia wyboru. I tak na ciebie te stifle merfolk wysajduje.. Co do Pendel to ok - nie jest konieczne i faktycznie moze wkurwiać jeśli bedzie jedynym lądem na ręku.

_________________
"He seemed like a completely arrogant player, so I decided I was going to Grapeshot him." Liam Kane


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Ten Land Stompy
PostWysłany: Śro Sty 13, 2010 5:26 pm 
Planeswalker
Awatar użytkownika

Dołączenie: Sob Lis 29, 2008 12:05 am
Posty: 4450
Miejscowość: BB / Wrocław
Domell napisał(a):
fecze niz landgranty

jak nie grasz talaras batalion to w ogole granty nie maja sensu

_________________
No gods or kings. Only Man.
---
What fun is there in making sense?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Ten Land Stompy
PostWysłany: Śro Sty 13, 2010 7:53 pm 
Conjurer

Dołączenie: Czw Lip 19, 2007 9:08 pm
Posty: 57
Miejscowość: ŁódĹş
Niespecjalnie grałem tą wersją, tylko wersją berserk ale nie rozumiem:
Dlaczego chcecie grać na feche lub land granty? Stompy może być tylko w jednym wypadku lepsze od zoo - stabilność, nie boisz się stifli ani color screw. Obie zabawki odchudzają decka, ale tą stabilność niszczą.

_________________


Góra
 Profil GG  
 
 Temat postu: Ten Land Stompy
PostWysłany: Śro Sty 13, 2010 7:56 pm 
Archmage
Awatar użytkownika

Dołączenie: Pią Sie 31, 2007 8:08 pm
Posty: 1483
Miejscowość: Rzeszów
Cytuj:
Stary, ja na prawde wolę mieć na merfolki fecze niz landgranty ale oczywiscie kwestia wyboru. I tak na ciebie te stifle merfolk wysajduje.. Co do Pendel to ok - nie jest konieczne i faktycznie moze wkurwiać jeśli bedzie jedynym lądem na ręku.

Możesz mi wyjaśnić przymus grania przynajmniej jedną z tych kart?
simsend

_________________
Cytuj:
Ni ma obrazka, przynajmniej u mnie (Imageshack 403 forbidden)

Cytuj:
To normalne, z imageshacka usuwaja karty lamiace CW. Tez go nie widze.


Góra
 Profil GG  
 
 Temat postu: Re: Ten Land Stompy
PostWysłany: Pią Sty 22, 2010 2:44 am 
Mage

Dołączenie: Pią Mar 02, 2007 6:25 pm
Posty: 827
Ostatnia lista jest tragiczna.. ja preferuje zdecydowanie bulid na elvish spirit guide/quirion rangerach i land rant +10 forestów (land granty bo gram na vine dryad ,batalionie i bounty)
Llanowary mogą sobie "kręcić tą mane" z quirionem ,ale w elfballu. Tutaj wysypujemy rękę dość szybko nawet z 2 landami.


4 mainowe orby itd tylko spowalniają ten deck zamiast zrobić z tego aggro.

Cytuj:
g stompy bez silhany? srsly? co tu w ogóle jest odporne na removal?


Stary dobry argument "ginie od removalu" :P. Silhana bez berserka jest słaba. I tak najbardziej obawiamy się deeda a z point removalem zawsze dajemy sobie rade bo mamy więcej kritów niż przeciwnik owego removalu. Wystarczy tylko rozsądnie używać dopaków które są idealnymi "testerami skilla". Jeśli już koniecznie chcesz mieć coś odpornego na removal to tygryski z zendikara. Rancorem ich nie potraktujesz ,ale karta już sama w sobie generuje jakiś napór.

Oto moja wersja.. w zależności od meta zmieniamy sajd i ilość dopaków(ew silhane dodac) :


4
4
4
4
3
4
4
4
3
4
4
4

4
10


SB:
4
2
3
4

Cytuj:
Możesz mi wyjaśnić przymus grania przynajmniej jedną z tych kart?

W mojej wersji Land Granty to świetna syneria. Bardzo dobrze działają z bounty of the hunt i vine dryad. Gdy mamy za dużo many zamienia się w "paliwo" dla tych kart. O batalionie nie wspomnę.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Ten Land Stompy
PostWysłany: Wto Sty 26, 2010 1:45 am 
Moderator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Wrz 07, 2008 12:44 am
Posty: 332
Miejscowość: Gdynia
Ostatnia wersja jest dużo lepsza. Grałem podobnym spisem tyle, że Winter Orby mainowo. Trzeba pamiętać, że w tym decku chodzi o jak najszybsze wysypanie się.
Orb podoba mi się, bo blokuje przeciwnika po tym jak ja już ręki nie mam, a on tak. Jeśli nie ma na to odpowiedzi to prawie win. :)

_________________
Wycenę w temacie ,,Pytanie o ceny'' podaję dla stanu kart NM/M.

Strata wartości:
Excellent – 10% Good – 20-25% Lightly Played / Played – 30-50%

Refy:


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Ten Land Stompy
PostWysłany: Wto Lut 23, 2010 3:10 pm 
Mage

Dołączenie: Pią Mar 02, 2007 6:25 pm
Posty: 827
Problem w tym ,że orb nie jest tak uniwersalny. Dopak lub kreatura wstawiona w to miejśce pozwala przebić nam się przez goyfy i tombstalkery. No i oczywiście przyśpiesza aggro. (co przydaje nam się w każdym MU ;) ) Winter Orb nie zawsze działa tak jak powinien ,bo niektóre decki znakomicie sobie radzą grając na 1 landzie. (ichorid ,zoo , belka, ant , tresz , reanimator, decki którym udało się viala wystawić , dragon stompy .. nawet stax wywali swój arsenał z tombem i moxem) Dlatego to czy Winter Orb gra w mainie decyduje tylko o tym ile spodziewamy się Rocków 43/38lands/LoaM itd. Generalnie wydaje mi się ,że Winter Orb nie jest na tyle uniwersalny aby grać w nim w mainie.. na pewno jest baaardzo solidną opcją sajdową i bez sprzyjających okoliczności przyrody powinien tam zostać.

2 Mainowo na pewno nie potępiam. Tylko ja osobiście wole mieć dopak.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Ten Land Stompy
PostWysłany: Czw Mar 25, 2010 6:38 pm 
Mage
Awatar użytkownika

Dołączenie: Śro Sie 29, 2007 9:27 pm
Posty: 567
Miejscowość: City of Undead
Hej,
Cytuj:
xazax666
,
znalazlem dosyc ciekawa karte, mysle ze warta uwagi (do moderatora, moja klawa nie daje mi pisac po polsku :E). , ma trampka zawsze wbije pare damage'u, a upkeepu nie trzeba placic na pale, pewnie warta przemyslenia bedzie.

Edit:

A cos w miare sensowny zamiennik za te karte
Cytuj:
3 Jungle Lion
, za c*** nigdzie jej nie moge dostac ;/
or , czy zadne z nich :/

_________________
Cytuj:
"Even alone I outnumber you."


Ostatnio edytowany przez kowal85, Czw Mar 25, 2010 8:54 pm, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail GG  
 
 Temat postu: Ten Land Stompy
PostWysłany: Czw Mar 25, 2010 6:50 pm 
Planeswalker
Awatar użytkownika

Dołączenie: Sob Lis 29, 2008 12:05 am
Posty: 4450
Miejscowość: BB / Wrocław
problem z tą kartą jest taki że 60% talii legacy w chwili zagrania go w ogóle nie będzie miała kreatury...

_________________
No gods or kings. Only Man.
---
What fun is there in making sense?


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 76 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group