Obecny czas: Śro Paź 16, 2019 1:23 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 148 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Autor Wiadomość
 Temat postu: Burn
PostWysłany: Nie Wrz 30, 2012 4:47 pm 
Mage

Dołączenie: Pią Mar 02, 2007 6:25 pm
Posty: 827
Czy tylko mnie drażni Ball Lightning? Nie jest to pewne źródło obrażeń. W razie potrzeby spokojnie można je blokować i kosztuje, aż 3 many przy 20 landowym decku i meta z daze obecnym w kilku deckach. Prawie cały dmg opiera się na direct dmg. W okolicach 3/4 tury, gdy pojawiają się już krity mid-range decków masz małe szanse na przebicie.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Burn
PostWysłany: Nie Wrz 30, 2012 6:57 pm 
Planeswalker
Awatar użytkownika

Dołączenie: Pon Sie 22, 2005 9:12 pm
Posty: 2768
Miejscowość: Allenstein, Prussia
Paweł R napisał(a):
Chciałem złożyć jak najszybszy deck, który za jak najmniejszą ilość mamy jest wstanie zadać jak najwięcej obrażeń oraz aby występowało jak największe prawdopodobieństwo wygranej w 3 turze. Dlatego starałem się dobrać do siebie jak najsilniejsze karty za 1 mana, a że przez małpy i nacatle jest podobny do zoo to już nie moja wina.

Ale grajac w ten sposob 'tracisz' najlepszy burn, czyli .
xazax666 napisał(a):
Czy tylko mnie drażni Ball Lightning? Nie jest to pewne źródło obrażeń. W razie potrzeby spokojnie można je blokować i kosztuje, aż 3 many przy 20 landowym decku i meta z daze obecnym w kilku deckach. Prawie cały dmg opiera się na direct dmg. W okolicach 3/4 tury, gdy pojawiają się już krity mid-range decków masz małe szanse na przebicie.

Balle i randomowe malpy/nacatle syca removal w nadmiernych ilosciach, ktory powinien byc czesto martwy na ten deck.

_________________
mas napisał(a):
(...) 6 krit z fair strikiem i 5 z unadaingiem robi swoje(...)


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Burn
PostWysłany: Nie Wrz 30, 2012 11:41 pm 
Mage

Dołączenie: Pią Mar 02, 2007 6:25 pm
Posty: 827
Cytuj:
Balle i randomowe malpy/nacatle syca removal w nadmiernych ilosciach, ktory powinien byc czesto martwy na ten deck.


To też. Imho ten deck spokojnie może grać na 12 kritach. Lavamancer, Goblin Guide, Vexing Devil.
Balle sprawiają, że nawet Fire//Ice ciśnie nas niemiłosiernie.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Burn
PostWysłany: Śro Maj 07, 2014 10:48 am 
Mage
Awatar użytkownika

Dołączenie: Sob Wrz 05, 2009 12:05 pm
Posty: 682
Czytam własnie Primera legacy burna na Salvacji: http://www.mtgsalvation.com/forums/the- ... 88613-burn

Koleś pisze tam następująco: "Running Artifact lands to fuel , or for “reach” are usually a bad idea."

Czy jakaś mądra głowa mogłaby wytłumaczyć mi jakie są zasadnicze minusy takiej konstrukcji oprócz nadziewania się na y i artifact hate ?

Czy otrzymanie 5dmg za 2 mana+sac land, lub używanie jako ewentualna odpowiedź na kontrolne decki spychające nas poza granicę 4 tury to za mało?

_________________
Mój H/W


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Burn
PostWysłany: Śro Maj 07, 2014 11:37 am 
Moderator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Pią Lut 23, 2007 12:23 pm
Posty: 5901
Hostile napisał(a):
Koleś pisze tam następująco: "Running Artifact lands to fuel Shrapnel Blast, or Shivan Gorge for “reach” are usually a bad idea."

Czy jakaś mądra głowa mogłaby wytłumaczyć mi jakie są zasadnicze minusy takiej konstrukcji oprócz nadziewania się na wastelandy i artifact hate ?
Czy otrzymanie 5dmg za 2 mana+sac land (..)

Artifact hate nie ma większego znaczenia, ale wastelandy już tak - ten deck gra tak, że potrafi jedynie wbić ok 20 dmg zanim oponent nie wygra, więc strata landa na wastelandzie to często po prostu za dużo dla game planu. Ponadto żadnego z ww non-basicków nie możesz poświęcić pod - 4dmg za darmo są lepsze niż 5dmg za dwa many. Nie mówiąc o tym, że możesz grać maksymalnie na 4 art landy i kiedy ich nie dobierzesz Shrapnel Blast jest martwą kartą a na to też nie możesz sobie pozwolić, gdyż jak mówiłem - ten deck nie jest za bardzo w stanie zadać więcej niż 20 dmg podczas całej gry zanim nie przegra, czyli jedna martwa karta na łapie, zazwyczaj oznacza porażkę.

Hostile napisał(a):
używanie Shivan gorge jako ewentualna odpowiedź na kontrolne decki spychające nas poza granicę 4 tury to za mało?

Poza Miraclami kontrole w tym formacie praktycznie nie istnieją - a Miracle sidują na Ciebie Stoneforga i Batterskulle, musisz wygrać zanim się to pojawi, więc jako taki late game dla burna nie istnieje w żadnym match upie.

EDIT: Pewnie znajdą się ludzie o innej opinii, ale moja jest taka:
Ten deck ssie. Wygrywa jedynie kiedy oponent ma średnie lub słabsze niż średnie rozdanie a Burn ma dobre.

_________________
Kupię od Ciebie karty i boostery


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Burn
PostWysłany: Śro Maj 07, 2014 11:53 am 
Moderator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Lut 03, 2008 1:17 pm
Posty: 1958
Miejscowość: Warszawa
EE tam, jest dobry, ale w odpowiednim metagame. Jak spodziewasz się Belcherów, ANTów i innych szybkich combo to burn będzie słaby, ale np na midrangowe meta w stylu Jund, Bant, Maverick itp. już jest dobrym wyborem. Nie ma słabych decków, są tylko słabe wybory w metagame.

_________________
Relacja Gizmoo z Treasure Chest Modern
"Wróciliśmy na site, gdzie po raz kolejny dopadły mnie wątpliwości. Przecież nie rozegrałem tym deckiem ANI JEDNEJ GRY!!! Sodek stwierdził, żebym – cytuję - „nie pierdolił” i po tym - jakże trudnym do zbicia argumencie – na niecałe dziesięć minut przed końcem zapisów, poszedłem opłacić swój udział."


Góra
 Profil E-mail GG  
 
 Temat postu: Burn
PostWysłany: Śro Maj 07, 2014 11:57 am 
Moderator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Pią Lut 23, 2007 12:23 pm
Posty: 5901
Cytuj:
na midrangowe meta w stylu Jund, Bant, Maverick itp. już jest dobrym wyborem. Nie ma słabych decków, są tylko słabe wybory w metagame.

Z Jundem faktycznie ma dobry mu, ale zarówno Maverick jak i Bant grają na Stoneforga (do tego Bant na kontry) i Batterskull/Jitte, więc nie jest to wcale dobry mu. Nawet pojedyncza Thalia potrafi zatrzymać ten deck na dostatecznie długo by wygrać grając D&T/Maverickiem, nie mówiąc o trzecioturowym Batterskullu.

_________________
Kupię od Ciebie karty i boostery


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Burn
PostWysłany: Śro Maj 07, 2014 11:58 am 
Conjurer

Dołączenie: Śro Lip 06, 2011 8:48 am
Posty: 79
Uno, granie na utility landach i artefaktycznych może "lekko" osłabić burna przez zmniejszenie szansy na zagranie fireblastów, które są MVP tego decku. Druga rzecz, żeby granie na shrapnelach miało sens musiałbyś mieć o wiele wiecej artefaktów w decku, w obecnym stanie jest zbyt duża szansa, ze jest to tylko martwa karta na ręku. A takich nie chcemy.
Edit... tak to jest jak się pisze posta w ciągu 40 min. Sorry za powtarzanie się


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 148 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group