Obecny czas: Czw Maj 23, 2019 6:09 am

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 109 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: [Primer] Death & Taxes
PostWysłany: Nie Mar 08, 2015 12:46 pm 
Archmage
Awatar użytkownika

Dołączenie: Sob Paź 06, 2012 10:59 am
Posty: 1904
Miejscowość: Świdnik/Lublin
Nie no ofc nie mówię, żeby blinkować samą Anafenzę, ale z Anafenzą w stole i czyms innym Wisp/Resto robią się dużo lepsi.

_________________
Spoiler:


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: [Primer] Death & Taxes
PostWysłany: Nie Mar 08, 2015 1:34 pm 
Enchanter
Awatar użytkownika

Dołączenie: Sob Lut 19, 2011 6:34 pm
Posty: 427
Miejscowość: Poznań
Widzę, że jest spory hype na nową Anafenzę. Na mnie nie zrobiła tak dobrego pierwszego wrażenia. Przede wszystkim to jest misiek bez żadnego wbudowanego hejtu. Sam w stole nic nie robi, a wymaga od nas nieustannego wystawiania typów, co bez jakiejś formy CA, nie będzie łatwym warunkiem do spełnienia. Jest kiepskim top deckiem w pusty stół. Zaczyna robić sensowne rzeczy dopiero przy rozbudowanym stole, a wiadomo, że wtedy raczej już mamy przewagę i tak.

Nie zrozumcie mnie źle, stworek jest dobry i na pewno do przetestowania - 4/2, 2/2 czy Thalia 3/2 są bardzo kuszącymi propozycjami, ale znowu - te konterki nie chronią naszych typów przed Boltem czy Decayem, nadal im daleko do przejechania .

Kolejna sprawa to legendary rule - z tego względu, jeżeli miałbym grać Anafenzą, pewnie włożyłbym je max 2 sztuki do decku. Nie jest to Thalia, która zawsze jest pierwszym celem pod removal, i ma duży impakt na grę, więc jest grana w 3/4 sztukach.

Rozpatrzmy idealny scenariusz:
1 tura - .
2 tura Anafenza + wrzucenie z fiolki np. , która rośnie do 3/2.
3 tura Flickerwisp w coś, który rośnie do 4/2 + np. Leonin Arbiter z fiolki i bolster 1 w np. Flickerwispa, rosnącego do 5/3.
Nasze board position: 3/2, Anafenza 2/2, 2/2, 5/3. Wszystko ginie od Bolta. przeżywa tylko (tutaj całkiem nieźle, biorąc pod uwagę, że jest 5/3). i sprząta cały stół. Pomijając to, że te counterki nie chronią naszych stworów, w drugiej turze i tak zawsze będziemy woleli zagrać Thalię lub Arbitra, a Anafenza im później wejdzie w stół, tym mniej zrobi.

Plusy tej Anafenzy są takie, że pozwala nam mocniej bić i dobrze rywalizować z innymi creature deckami (Mirror, Zoo, Podless Pod, GW Hatebears, Merfolki). W tych matchupach, powinna zabłysnąć, gdyż często wtedy Thalia i Arbiter są słabi.

Podsumowując, na pewno jest to stwór do przetestowania, ale nie jest to bomba, która wzniesie deck na wyżyny.

_________________
SŁOWNIK SOCJOLEKTU MTG
DEATH & TAXES MODERN PRIMER
LITERATYZM.PL


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: [Primer] Death & Taxes
PostWysłany: Pon Mar 30, 2015 11:30 am 
Enchanter
Awatar użytkownika

Dołączenie: Sob Lut 19, 2011 6:34 pm
Posty: 427
Miejscowość: Poznań
Nowy set wyszedł i karty zostały ograne. Wiele nowości w temacie Constructed nie ma, przynajmniej nie tyle, co po KTK. Niemniej D&T dostało kilka nowych opcji. Nie są to gamebreakery, ale zawsze miło jest mieć opcje.


W praktyce, tak jak przypuszczałem, okazuje się mierna. W drugiej turze zawsze będziemy chcieli zagrać Thalię lub Arbitra, a splashe oferują inne, lepsze 2-dropy. Kiepski z niej topdeck i sama z siebie nic nie robi - trochę przypomina mi to syndrom , który wydawał się na starcie od niej mocniejszy. Sporo ludzi próbuje wykręcić nią combo z em, jednak moim zdaniem ta droga wymaga nieco innego podejścia do decku, niż to, które oferuje D&T, więc nie będę się tutaj rozpisywał. Podsumowując, gdybym grał Anafenzą, to singlową i tylko w Mono :w: .


Bardzo mocna karta, oferująca niezłe CA. Świetny dodatek do :w: :g:. Z Thalią może wydawać się zbyt droga, jednak w zielonym splashu, gramy już ami, więc osiągnięcie tej ilości many, nie powinno sprawiać problemów. Ziomek z Salvacji, który rozegrał tą kartą ok. 40-50 meczy jest z niej bardzo zadowolony. Karta w 99% przypadków wyciąga 2 stwory, a jak jednym z nich jest , to praktycznie robi 3 za 1, a jeżeli drugi stworek to , to można zrobić nawet 4 za 1. Instant speed w tym przypadku może być czasem bardzo zaskakujący dla przeciwnika. Można tę kartę także połączyć z , dla większego value. W zasadzie jedyny minus to koszt many.


Kolejny dodatek do :w: :g:. O ile w Standardzie ta karta robi frytki, w Modernie może być trochę gorsza. Jednak nie zmienia to faktu, że można łatwo zrobić tą kartą 2 za 1 i to niewielkim kosztem. Jest bardzo uniwersalna i siada na wiele matchupów.
1 mod pozwala ochronić nasze stwory przed: , , itp. W MU z Burnem może ochronić nas przed 1 paleniem.
2 mod ma w zasadzie najmniejsze zastosowanie. Od biedy można kazać poświęcić przeciwnikowi a, ale jak mamy stwora, to pewnie będziemy woleli się fightować 4 modem. Inne enchantmenty nie przychodzą mi do głowy.
3 mod to taki combat trick. Czasem pozwoli na niezłe wymiany, czasem ochroni przed Boltem, a zwykle będzie wybierany jako dodatkowe value, jak nie ma, co lepszego zrobić.
4 mod to removal. Jak gra się w :w: :g: np. em to można łatwo tym zabijać całą gamę stworów.
Gdybym grał, to pewnie w 1-2 sztukach obok Pathów, zwłaszcza w meta wymagającej większej ilości removalu.

_________________
SŁOWNIK SOCJOLEKTU MTG
DEATH & TAXES MODERN PRIMER
LITERATYZM.PL


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: [Primer] Death & Taxes
PostWysłany: Pon Mar 30, 2015 1:13 pm 
Archmage
Awatar użytkownika

Dołączenie: Sob Paź 06, 2012 10:59 am
Posty: 1904
Miejscowość: Świdnik/Lublin
Naprawdę tak nisko oceniasz Anafenzę? Chciałem zacząć ją testować właśnie w wersji monoW jakoś niedługo razem z 4x Kitchen finks, 4x flickerwisp i 4x Restoration Angel. Sama z siebie co prawda dużo nie robi, ale na papierze nie wygląda tak źle - niezabijalne finksy, driada/sowa nagle robią się prawdziwymi zagrożeniami.

_________________
Spoiler:


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: [Primer] Death & Taxes
PostWysłany: Pon Mar 30, 2015 1:22 pm 
Sorcerer
Awatar użytkownika

Dołączenie: Czw Wrz 12, 2013 1:26 am
Posty: 148
Prawdopodobieństwo trafienia 2 potworów w 4 turze to około 80%, z czego nic Ci nie gwarantuje braku jakieś ich złej kombinacji np. 2xthalia. Testowałem, jak dla mnie ma za duży rozrzut, może wyciągnąć naprawdę dobra kombinację jak np. wisp+splicer, ale zdarzał się i 1 hierarch ;D CC jest moim zdaniem DUŻO lepsza w G/W miśkach niż D&T szczególnie w wersji Magerithos'a z MTGO gdzie brak w ogóle 4cmc, a potwory mają większy impet. Dodatkowo po sideboardzie zmniejsza się zazwyczaj liczba potworów, więc procent spada(chyba, że wyciągasz po prostu CC).Karta "ok" jak dla mnie.

Anafenza może być dobra w białej wersji, ale to pierw musi ktoś tym pograć.

Dromoka mi się podoba w ilości=1 w main, ale to będę testował później(szkoda, że nie ściąga też artefaktu ;)).


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Primer] Death & Taxes
PostWysłany: Pon Maj 04, 2015 5:25 am 
Apprentice
Awatar użytkownika

Dołączenie: Pią Lut 28, 2014 3:10 am
Posty: 10
Wypowiedź Jędrzeja aż zmotywowała mnie do zapisania swoich wrażeń z GPT Utrecht w krainie tekstyliów, gdyż zakończyłem je w top2.

Listą w takiej postaci testuję od miesiąca z różnym powodzeniem na turniejach lżejszego kalibru, ale za to jak miód siada na tych większych.
Na Pyrkonie udało mi się zrobić top4 a teraz niedługo później top2 co oznacza, że albo lista siada w meta albo czubię jak dziwera (pewnie obie po trochu).

Creatures:
2 Judge's Familiar
4 Leonin Arbiter
4 Thalia, Guardian of Thraben
2 Aven Mindcensor
1 Brimaz,King of Oreskos
4 Flickerwisp
3 Blade Splicer
4 Restoration Angel
1 Akroma, Angel of Fury
1 Mangara of Corondor
1 Mirran Crusader
2 Spellskite
2 Serra Avenger
1 Anafenza

Noncreatures :
4 AEther Vial
4 Path to Exile

Lands :
11 Plains
1 Eiganjo Castle
4 Ghost Quarter
2 Horizon Canopy
3 Tectonic Edge

Sideboard:
1 Dismember
2 Ogniołaz
2 Santcimony
2 Eidolon of Rhetoric
2 Kataki, War's Wage
2 Stony Silence
1 Rest in Peace
2 Ghostly Prison
1 Śmieszny artefakt kontrujący pakty w amulecie

Genealnie deck można podzielić na na twory przeszkadzające, losowe synergie i gwałcicieli:
Przeszkadzaje - wiadomo Thalie,Arbitry,Mindcensory,Latawce
Synergiczne - Akroma, Splicer
WW.-Latacze + Brimaz + Mangara
Ofc deck ma 61 kart bo dzięki temu doskonale zachowuje swojego curva.

Zmiany jakie prawdopodobnie zastosuję to dorzucenie Brimazów w 2 sztukach obcinając losowe singltony, gdyż ten stwór na wiele decków jest niczym śmierć na wrotkach, zakłada niesamowite tempo jak już wejdzie w stół i jeśli nie gra się przeciw BG to strasznie ciężko pozbyć się go pozbyć.


Ostatnio edytowany przez Alduin, Pon Maj 04, 2015 12:44 pm, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: [Primer] Death & Taxes
PostWysłany: Pon Maj 04, 2015 8:20 am 
Archmage
Awatar użytkownika

Dołączenie: Sob Paź 06, 2012 10:59 am
Posty: 1904
Miejscowość: Świdnik/Lublin
Jakie macie sposoby na Abzan/Jund? Mi ten matchup wydaje się dosyć ciężki - przez discard na ręce zostają same lądy/rozbija nam synergię. Wchodzi goyf i nie da rady atakować, dwie tury później zaczynają się nosorożce, a przy 4 sztukach removalu w decku jest naprawdę ciężko zdjąć to wszystko.

_________________
Spoiler:


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: [Primer] Death & Taxes
PostWysłany: Pon Maj 04, 2015 8:27 am 
Moderator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Śro Kwi 30, 2008 10:56 am
Posty: 5209
Miejscowość: Bractwo Soku Mocy
Alduin napisał(a):
Ofc deck ma 61 kart bo dzięki temu doskonale zachowuje swojego curva.

Ja tam widzę 62 :P
Cytuj:
2x Sanctimony

Genialne! Zapomniałem o istnieniu tej karty :)
Cytuj:
1 Śmieszny artefakt kontrujący pakty w amulecie

O czym mowa? Bo chyba nie CotV?

Nie brakowało Ci czasem 3-ciej Konopii? I jak się sprawdza Mangara, wystarcza blink efectów żeby wyciągnąć z niej value?

_________________
Sok Caprio. A 50% gratis.
Rarian napisał(a):
przeczytałem Twój wywód, po czym z ciekawości sprawdziłem od kiedy jestem zarejestrowany na forum, okazało się, że od 2007. To oznacza, że to co przeczytałem powyżej było najbardziej absurdalnym wywodem od prawie 10 lat


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Primer] Death & Taxes
PostWysłany: Pon Maj 04, 2015 8:30 am 
Archmage
Awatar użytkownika

Dołączenie: Sob Paź 06, 2012 10:59 am
Posty: 1904
Miejscowość: Świdnik/Lublin
Swierknieta_jodla napisał(a):
I jak się sprawdza Mangara, wystarcza blink efectów żeby wyciągnąć z niej value?


Mangara to on ;). Sanctimony rzeczywiście świetne, niedawno dostałem to jako crap do zamówienia, a bywa lepszy niż firewalker. Ja jestem bardziej ciekawy jak sprawdzała się Anafenza.

_________________
Spoiler:


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: [Primer] Death & Taxes
PostWysłany: Pon Maj 04, 2015 8:57 am 
Moderator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Wto Kwi 19, 2011 4:48 pm
Posty: 10083
Miejscowość: Warszawa
Swierknieta_jodla napisał(a):
O czym mowa? Bo chyba nie CotV?
Ja tez o tym pomyslałem. Jakieś inne popozycje poza ?
szeszej napisał(a):
bywa lepszy niż firewalker.
Firewalker wydaje mi isę mieć tę przewagę, że jeszcze bije oppa. Chyba, że na ench nie ma odpowiedzi, a na typa są?

_________________
Mój Tumblr - MTG Custom Cards
Cytuj:
AlphaGo is a pretty sweet name for an unbeatable Go-playing robot, so I feel like I should name my imagined, sci-fi MTG playing computer too: Skynetdeck, AlphaDrawGo, AlphaCawGo, AlphaBetaUnlimited, DeepMonoBlue, or DeepUWControl?

I also considered naming it Owen Turtenwald, but apparently that name is already taken by another unstoppable MTG supercomputer.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Primer] Death & Taxes
PostWysłany: Pon Maj 04, 2015 10:28 am 
Archmage

Dołączenie: Pią Lip 26, 2013 9:03 pm
Posty: 1551
Miejscowość: Warszawa
Gram prawie identycznym spisem (3 Brimazy i 4 Splicery zamiast Mangara, Anafenza i czwartej Thalia). Jak sprawdza Ci sie Anafenza? Czwarta Thalia to meta-call?

_________________
Magic na Youtube - zapraszam na mój kanał o T2!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Primer] Death & Taxes
PostWysłany: Pon Maj 04, 2015 12:11 pm 
Archmage
Awatar użytkownika

Dołączenie: Sob Paź 06, 2012 10:59 am
Posty: 1904
Miejscowość: Świdnik/Lublin
Tomasz Pakieła napisał(a):
Firewalker wydaje mi isę mieć tę przewagę, że jeszcze bije oppa. Chyba, że na ench nie ma odpowiedzi, a na typa są?


Sanctimony da ci średnio więcej życia za czar niż firewalker, ale niestety a) łatwiej go zdjąć mimo wszystko, bo i tak burn sajduje na nas destructive revelry bo leyline b) nie bije. Kwestie pewnie, co komu się bardziej podoba.

_________________
Spoiler:


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Primer] Death & Taxes
PostWysłany: Pon Maj 04, 2015 12:43 pm 
Apprentice
Awatar użytkownika

Dołączenie: Pią Lut 28, 2014 3:10 am
Posty: 10
Cytuj:
Ja tam widzę 62 :P


Coś źle zapisałem xd - pewnie liczbę Serra Avengerów czy coś (tak gram 2 - zaraz poprawię)

Cytuj:
O czym mowa? Bo chyba nie CotV?

Tak. chodzi o CotVa

Cytuj:
Nie brakowało Ci czasem 3-ciej Konopii?

Co do Kanopii to wbrew pozorom bardzo długo zastanawiałem się nad ilością, ale z racji tego, że gram mniejszą ilość landów niż "powinno" się w D&T to zdarzają się gry gdzie dobieram np. 2. Jeśli jednym z nich jest Kanopia to jest w stanie na gre zadać 4-6 dmga za darmo, co w niektórych MU jest równoznaczne z przegraną. Jeżeli meta byłoby bardzo kontrolne i totalnie nie byłoby tam aggro to wtedy grałbym większą ilością - prawie na pewno jeszcze jedną dorzucę do gry lokalnie, acz na większe turnieje nie zabierałbym 3.

Cytuj:
I jak się sprawdza Mangara, wystarcza blink efectów żeby wyciągnąć z niej value?

Mangara to potwór! Co bardzo ironiczne, robi on niesamowitą presję nawet bez jakichkolwiek blinków - dopiero teraz doceniłem siłę tego, że opp z Mangarą na stole nie chce wystawiać z ręki dobrych kart. Wiadomo jeśli masz Flickera i Viala na 3 z Mangarą w stole to mało co jest w stanie temu sprostać.

Cytuj:
Jak sprawdza Ci sie Anafenza?

Śmieszko sprawa - nigdy jej jeszcze nie dobrałem :P

Cytuj:
Czwarta Thalia to meta-call?

I tak i nie. Thala wydaje mi się przynajmniej przyzwoita w KAŻDYM mu z tier 1/2. Nie ma w meta miśków i a nawet na zoo nie jest bezużyteczna :P
Po prostu myślę, że jest ona kartą w miarę uniwersalną i bardzo rzadko zdarza mi się ją wysajdowywać.


Co do MU z BGrhinoduchy - nie jest tragicznie źle a w każdym rzie nie mam takiego wrażenia, z 1/2 nosorożcami da się poradzić a prawdziwym problemem są soulsy, które zabierają nam tempo przez to, że nie możemy napierać.
Najlepszy tech na Junka to niszczenie mu białych duali (nawet bez arbitra) ponieważ zazwyczaj grają jdno Pole albo wcale. Ogólnie najlepiej zarówno na Junka jak i na Junda odciąć typa od jednego koloru i do bazy :P


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: [Primer] Death & Taxes
PostWysłany: Pon Maj 04, 2015 2:04 pm 
Planeswalker
Awatar użytkownika

Dołączenie: Pon Lip 07, 2008 11:00 pm
Posty: 3055
Miejscowość: Warszawa Posty: 14567
Grałem w swoim abzanopodobnym decku sanctimony i ta karta nie działała :D Wchodziła tylko na mono reda, bo wszystkie inne decki z young pyromancerami czy UWRy miały za mało gór... nie mówiąc już o kombach, które w ogóle się nie przejmowały takim małym lifegainem. Na mono reda to było dużo gorsze niż cokolwiek innego, szczególnie że taki leyline siądzie też na inne matchupy.

_________________
Spoiler:


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: [Primer] Death & Taxes
PostWysłany: Nie Maj 24, 2015 7:46 pm 
Archmage
Awatar użytkownika

Dołączenie: Sob Paź 06, 2012 10:59 am
Posty: 1904
Miejscowość: Świdnik/Lublin
Drogie Mtgnews,
Piszę do Ciebie w nietypowej sprawie. Mianowicie gram obecnie talią D&T o składzie podanym poniżej i mam paskudny matchup z Abzanem, co przy obecnej popularności tego decku wydaje mi się niedopuszczalne. Próbkę gier mam jeszcze małą, ale na te kilka, która rozegrałem byłem 1:5. Parę kart jest co prawda testowych, ale nadal ten matchup nie powinien być tak zły. Generalnie najlepiej działa szybkie niszczenie lądów, ale każde zagrożenie po drugiej stronie wymaga szybkiej odpowiedzi - ooze, goyf, rhino - a pathów jest tylko 4. Soulsy zaczopowują powietrze i bardzo szybko nie mam jak sie przebijać.

2x Dryad Militant
2x Judge's Familiar

4x Leonin Arbiter
3x Thalia, Guardian of Thraben
1x Anafenza, Kin-Tree Spirit
2x Serra Avenger

3x Blade Splicer
2x Kitchen Finks
2x Brimaz, King of Oreskos [2 sztuki testowo]
2x Aven Mindcensor
1x Mangara of Corondor [testowo]
4x Flickerwisp

3x Restoration Angel

4x Aether Vial
4x Path to Exile

11x Plains
1x Eiganjo Castle
4x Ghost Quarter
2x Horizon Canopy
3x Tectonic Edge

SB:
2x Rest in Peace
1x Grand Arbiter [testowo]
1x Spellskite
1x Dismember
1x Celestial Purge
2x Kor Firewalker
1x Mirran Crusader
1x Eidolon of Rhetoric
2x Kataki, War's Wage
1x Stony Silence
1x Disenchant
1x Mark of Asylum [testowo]

Na Abzana zrobiłem: -2 Finks, -1 Anafenza, -2 Brimaz, -1 Flickerwisp // +2 RiP, +1 Dismember, +1 Celestial Purge, +1 Spellskite, +1 Mirran Crusader. Po grach stwierdziłem, że Spellskite jednak średnio siada i lepszy byłby ten Wisp. Finksy słabo siadają z RiPem, a Brimaza blokuje wszystko.

Mtgnews - czy potrafisz mi pomóc polepszyć ten matchup?

Twój oddany,
Szeszej

_________________
Spoiler:


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: [Primer] Death & Taxes
PostWysłany: Pon Maj 25, 2015 10:05 am 
Enchanter
Awatar użytkownika

Dołączenie: Czw Lis 08, 2012 11:43 am
Posty: 299
Jako, że przez 2 lata grałem GW hatebearsami, a teraz od pół roku Abzanem, wiem co boli oby dwa decki. Na Abzana w D&T najlepszą strategią tak jak mówiłeś jest niszczenie lądów, najlepiej odcięcie od jednego koloru. Co do pojedynczych kart, na Twoim miejscu bym grał:
- w sajdzie 2-3 - mimo i krzyżowcy są potężną kartą, z którą kierowca Abzana może mieć nie lada problem
-drugą strasznie hejtującą kartą jest . Co z tego, że nie ma synergii z dwoma Twoimi ami, jak u przeciwnika zabija Goyfa, Ooza, soulsy i Tasigura - stosunek zepsutych kart u Ciebie i oppa jest jakiś 2:13, więc się opłaca je grać w 2-3 sztukach
-co do uważam, że jest on bardzo dobry na ten match-up, samo ściągnięcie remowalu z Twojego ważnego stwora jest ok, a jak jeszcze w odpowiedzi go blinkniesz to jest bajka
-bardzo dobrą kartą zarówno na Abzan, jak i na inne decki jest także - chroni przed discardem, z którym D&T ma bardzo ciężko i przed Lilianami

Grając GW hejtem ja miałem jeszcze do dyspozycji Oozy, Słoniki, Voicy i Licze, które są bardzo dobre na ten match-up. Jeżeli masz mega problem z duża ilością Abzanów w swoim meta, może warto pomyśleć o do splashowaniu zielonego ? :)

_________________
Udane Trade:
Spoiler:


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: [Primer] Death & Taxes
PostWysłany: Pon Maj 25, 2015 11:24 am 
Archmage
Awatar użytkownika

Dołączenie: Sob Paź 06, 2012 10:59 am
Posty: 1904
Miejscowość: Świdnik/Lublin
O tych finksach pisałem w kontekście tego, co wyjmuję i wkładam z SB. No i staram się optymalizować deck raczej pod szersze meta niż lokalne. Crusaderów na pewno włożę więcej.

_________________
Spoiler:


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: [Primer] Death & Taxes
PostWysłany: Wto Maj 26, 2015 9:56 pm 
Apprentice
Awatar użytkownika

Dołączenie: Pią Lut 28, 2014 3:10 am
Posty: 10
Jeżeli masz wile Abzanów w meta to rozważyłbym dodanie Anafenz(tak z 2/3 powinny dawać radę) oraz Resto i zamianę Brimazów na Krzyżowców (Brimazy w sidzie nie są aż tak złe :P)

Mirranie nie są dobzi tylko na Junka ale też na inne decki, choćby mono R w G1

Anafenzy dają przewagę latającym potworom w ecku nad soulsami

A Resto to Resto - dobry stwór/nie spada od nagłego rozkładu a nawet przed nim broni


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: [Primer] Death & Taxes
PostWysłany: Wto Maj 26, 2015 9:56 pm 
Apprentice
Awatar użytkownika

Dołączenie: Pią Lut 28, 2014 3:10 am
Posty: 10
Jeżeli masz wile Abzanów w meta to rozważyłbym dodanie Anafenz(tak z 2/3 powinny dawać radę) oraz Resto i zamianę Brimazów na Krzyżowców (Brimazy w sidzie nie są aż tak złe :P)

Mirranie nie są dobzi tylko na Junka ale też na inne decki, choćby mono R w G1

Anafenzy dają przewagę latającym potworom w ecku nad soulsami

A Resto to Resto - dobry stwór/nie spada od nagłego rozkładu a nawet przed nim broni


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Primer] Death & Taxes
PostWysłany: Wto Maj 26, 2015 11:32 pm 
Archmage

Dołączenie: Pią Lip 26, 2013 9:03 pm
Posty: 1551
Miejscowość: Warszawa
Wrzuć do testu 2 sztuki . Początkowo podchodziłem do nich bardzo sceptycznie, ale okazuje się, że na niektóre mu siadają, a z Brimazem z ostrzem jest większy od Termo czy Rhino, zasięg Thali w bloku jest spory, a w late można nawet rzucić na Mirran Crusader i zamknąc grę.

_________________
Magic na Youtube - zapraszam na mój kanał o T2!


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 109 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group