Obecny czas: Sob Maj 30, 2020 9:24 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Regulamin forum


1. Na tym forum odpowiadać na pytania mogą jedynie osoby będące moderatorami tego działu.
2. Każda odpowiedź osoby nieuprawnionej grozi czasowym banem lub odcięciem od tego działu w przypadkach recydywy. Komentarze i uwagi nie na temat będą traktowane analogicznie.
3. Wszystkie karty zawarte w pytaniach powinny zostać otagowane znacznikiem [mtg]Nazwa_karty[/mtg].
4. Tytuły tematów powinny być czytelne i wskazywać na przedmiot problemu. Jeżeli masz pytanie o kartę Thrun, the Last Troll to zatytułowanie go "Thrun" jest OK, "Hexproof" też, ale "Pytanko" już NIE jest OK.
5. Dodatkowe pytania zadane w tym samym temacie muszą nawiązywać to oryginalnego tematu. Do odrębnych zagadnień należy zakładać nowe tematy.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Faerie Impostor wątpliwości
PostWysłany: Sob Kwi 18, 2020 8:53 pm 
Mage
Awatar użytkownika

Dołączenie: Śro Sie 29, 2007 9:27 pm
Posty: 569
Miejscowość: City of Undead
Witam sędziów, kurde zastanawia mnie wording tej karty Faerie Impostor, bo z gatherera brzmi on tak - "When Faerie Impostor enters the battlefield, sacrifice it unless you return another creature you control to its owner's hand."

Gravyard jest również kontrolowany przez gracza i czy takim wordingiem z karty Faerie Impostor, może być karta którą kontroluję w grave'ie ?

Nie daje mi to spokoju ^^

_________________
Cytuj:
"Even alone I outnumber you."


Góra
 Profil E-mail GG  
 
 Temat postu: Faerie Impostor wątpliwości
PostWysłany: Śro Maj 13, 2020 10:38 am 
Moderator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Śro Lut 18, 2004 1:04 am
Posty: 640
Miejscowość: Chełm/Warszawa
Sorki za późną odpowiedź, ale na to forum niestety już mało kto zagląda.

Na wstępie proszę, żebyś na przyszłość tagował karty.
Kod:
[mtg]Faerie Impostor[/mtg]



Dla tej karty graveyard nie ma żadnego znaczenia. Jej wording mówi o "Creature", czyli dotyczy tylko stworów, które masz w grze. Nie wyciągniesz nią nic z graveyardu, ponieważ tam nie ma stworów, tylko karty.

W Magicu jest rozróżnienie pomiędzy stworem (Creature), a kartą stwora (Creature Card).

_________________
Level 2 judge
Hot Stuff


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group