Obecny czas: Pią Lip 19, 2019 8:58 am

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Regulamin forum


1. Na tym forum odpowiadać na pytania mogą jedynie osoby będące moderatorami tego działu.
2. Każda odpowiedź osoby nieuprawnionej grozi czasowym banem lub odcięciem od tego działu w przypadkach recydywy. Komentarze i uwagi nie na temat będą traktowane analogicznie.
3. Wszystkie karty zawarte w pytaniach powinny zostać otagowane znacznikiem [mtg]Nazwa_karty[/mtg].
4. Tytuły tematów powinny być czytelne i wskazywać na przedmiot problemu. Jeżeli masz pytanie o kartę Thrun, the Last Troll to zatytułowanie go "Thrun" jest OK, "Hexproof" też, ale "Pytanko" już NIE jest OK.
5. Dodatkowe pytania zadane w tym samym temacie muszą nawiązywać to oryginalnego tematu. Do odrębnych zagadnień należy zakładać nowe tematy.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Porphyry Nodes i Forbidden Orchard
PostWysłany: Wto Maj 07, 2019 11:25 pm 
Conjurer

Dołączenie: Wto Lip 10, 2012 11:26 am
Posty: 90
Hipotetyczna sytuacja:
Posiadam oraz w stole, przeciwnik posiada dowolnego potworka z atakiem większym niż 1 (załóżmy że jest to ) i jest to jedyna kreatura w grze.

Zaczyna się moja tura, na upkeepie triggeruje abilitka nodesów. Czy istnieje możliwość tapnięcia w taki sposób, aby został zniszczony, ale nodesy zostały w grze bo przeciwnik kontroluje tokena z Orcharda?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Porphyry Nodes i Forbidden Orchard
PostWysłany: Pią Maj 10, 2019 1:14 pm 
Moderator
Awatar użytkownika

Dołączenie: Śro Lut 18, 2004 1:04 am
Posty: 638
Miejscowość: Chełm/Warszawa
Niespecjalnie.

Masz dwa momenty, kiedy możesz zrobić tokena z Orchard.

1. Robisz to w odpowiedzi na trigger Nodes. W takiej sytuacji, w trakcie rozpatrywania triggera wybierasz stwora o najniższym powerze, czyli toksa, a Tracker zostanie na stole.

2. Tapujesz Orchard po rozpatrzeniu zdolności Nodes, która ubija Trackera. Niestety w tym przypadku na stosie masz już trigger każący ci poświęcić Nodes, ponieważ przez chwilę nie było żadnego stwora na stole. Niezależnie od tego, czy w tym momencie stworzysz jakiegoś tokena, czy nie, enchantment wyparuje.

_________________
Level 2 judge
Hot Stuff


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group